dat wil zeggen dat ie nie is geopend alies05 heb er weer een pendel bij voor maart van dani een meisje
Februari pendels mogen op groen. Ik ben zwanger. Ik ben zo blij dat mijn gevoel klopte. Ik wist het eigenlijk meteen na de eisprong al en het wachten duurt dan zoooooooo lang. Vrijdag en gisteren een heel licht streepje op mijn test gehad en vanmorgen was het streepje al een stuk duidelijker. Ben echt heel blij en bang tegelijk, heb in september en oktober een miskraam gekregen. Gelukkig mag ik nu eerder komen voor een echo. Hoop dat nog veel van mijn pendels voor anderen nog mogen uitkomen, ik blijf ze in de gaten houden. Maar ik pendel nu niet meer.
Supernanny gefeliciteerd! Hoop dat alles dit keer goed mag gaan. Ik heb ook nog een pendel van jou staan voor deze maand, dus ben benieuwd.
Kunnen mijn pendels worden opgenomen in de lijst? Allemaal jongens! Februari 09: Lisa: jongen supernanny: jongen femmy: jongen justfem: jongen Maart 09: Alies: jongen April 09: Knippy: jongen Mei 2010: Risje: jongen
Proficiat Supernanny! Geniet ervan, we duimen dat alles goed blijft gaan en dat je binnenkort een mooie echo hebt van je kleintje!
Oh wat gaaf meis! Ik ga zo erg voor je duimen dat het dit keer gewoon echt goed gaat! Proficiat meis!
@Supernany: Wat een goed nieuws voor je, ik duim voor je dat alles goed zal gaan Geniet er van en tegen het kleine wonder in je buik wil ik zeggen: Lekker veilig bij je mama blijven zitten en over 255 gezond ter wereld komen
nieuwe pendel van Dani11: Mei, meisje. Amai amai ik heb al veel verschillende pendels ontvangen. De meeste voor maart, meisje. We zien wel. Proficiat aan al diegene die zwanger zijn!
allemaal hartelijk bedankt voor de lieve felicitaties, echt heel lief van jullie GEFELICITEERD SUPERNANNY geweldig zeg! ook een oktobermama hihi.. 29 oktober toch, of niet liefs Daantje
heb nog een pendel 8samantha8 deze maand zwanger maart posi test. meisje ben zo benieuwd at is wat ik zelf ook pendelde