zwangere meiden....gefeliciteerd! alle wachtende meiden....succes alle klussende meiden.....klusserdeklus!
proficiat! supernanny! hoop dat je zo snel mogelijk een mooie echo hebt en dat t goed gaat! zit hier officieel op t wacht bankje ben benieuwd!
alies 05 weer een pendel van geluk2009 feb zwanger van een meisje positief test in maart worn nu wel heel benieuwd jammer dat je dat niet meteen kan testen !
Ik heb nog een nieuwe pendel erbij, dus die mag op de lijst. Namens Lisa1983 gependeld. In maart '09 zwanger van een jongen! (positieve test in april) Dit is de 2e in maar zwanger van een jongen, heb er ook nog een staan voor een meisje..... Hoop toch zo dat het uitkomt, maar heb ook nog een pendel voor februari dus ik rsutig deze maand eerst afwachten!
Lisa heeft voor mij gependeld. Juni 2009 zwanger van een jongen. Ook Muppet80 heeft voor mij gependeld dat ik in maart zwanger raak van een jongen. Ben benieuwd meiden! Groetjes
haha lisa jij bent ook lekker op dreef! ik heb weer genoeg gependeld voor vandaag.. morgen weer een nieuwe dag! houdt zelf ook een lijstje bij van alle pendels die ik heb gedaan. Vindt het wel spannend allemaal! Fijne dag nog!
Ik heb nog een nieuwe pendel erbij, dus die mag ook op de lijst. Namens Muppet80 gependeld. In april '09 zwanger van een meisje! Hoop toch zo dat het uitkomt, maar heb ook nog een pendel voor februari dus ik rsutig deze maand eerst afwachten!
@Alies05 Kunnen mijn pendels ook toegevoegd worden? Caruli: April J Ikzelf: Mei M Muppet80 en Lisa1983: Juli M
ha ha houd t op 50-50 dan zelf maakt t me echt niet uit wat ik krijg en wil t ook niet weten tot ik bev ben