nou voor mij heeft Femmy gependeld in mei van een jongen en lisa 1983 heeft voor mij gependeld en die vertelde dat ik nu zwanger ben van een meisje(spannend! ik hoop het natuurlijk al wel! even wachten nog voor een test....) dank jullie wel voor het pendelen! ik ben erg benieuwd nu!
natuurlijk zijn pendels nooit zeker maar wel spannend he . ik moet afsluiten moet gaan werken lees vanavond wel weer bij ciao
Hey, Ik ben benieuwd damens. Of het uitkomt, zou wel leuk zij. Ik zelf.. Nu zwanger van meid Lisa Nu zwanger van jongen Weet niet of ik er in moet geloven, want voel me niet echt zwanger en had gisteren negatieve test (4 a 5 dagen te vroeg getest miss) Gr
Supernanny gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik duim voor je dat alles goed mag verlopen, en je kunt genieten van je zwangerschap !
meiden, heb er een hard hoofd in....denk dat deze ronde niks wordt..... heb wel nog gevoelige(.)(.), maar als dat weg is weet ik hoe laat het is! verder zondag een minimaal zichtbaar beetje bruin/geel verlies..... over een dag of 4-5 (of als mijn ongi voor die tijd komt) weet ik of de pendels op roze of op rood mogen!
Ik had het ze gehoopt dat de pendels van Done en Shayenna zouden kloppen. Helaas is het deze maand niet gelukt. Vandaag cyclusdag 1. Heb de pendels van Shayenna en Done verwijderd. Nu maar hopen dat Lilliby en Risje het goed hebben.
Hopelijk heb je die van mij ook goed! Heb er weer een pendel bij: nina11 zegt dat ik in juli zwanger ben van een jongen.....Hoop eigenlijk eerder!....maar beter iets dan niets!
Die bedoel ik ja.... Hahaha, blond he! Ben ook weer veel te druk met 100 dingen tegelijk! dom dom dom!
Hallo dames, Ik ben pas nieuw hier maar toch al een hele tijd in de mmm. Het einde van de week hebben we IUI poging 10. De eerste met hormoonspuiten, dus ik heb weer volop hoop. Doen jullie zelf pendelen of doet iemand van hier dat? Zouden jullie dat dan ook eens voor mij willen doen? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Linda