Als je kijkt bij het onderwerp lounge....daar zie je het kopje pendelen (bij informatie). Daar staat een lijstje van meiden die allemaal pendelen. Je kunt ze aanklikken en dan een persoonlijk berichtje sturen. Even je naam, achternaam en geboortedatum doorgeven..........En er wordt voor je gependeld. Ze hebben het wel erg druk, dus het kan ff duren.... Succes met poging 10, hoop voor je dat het raak is! Zal voor je duimen!
Meiden, zie mijn banner en de foto in mijn album! Ik geloof niet dat ik pendels had voor februari, maar ik ga even op zoek!
woeehhooee gefeliciteerd Liesben Er volgen steeds meer mensen die de eitjes hebben gevonden hahaha Good work Girls!
Ik ga morgen lekker naar de huishoudbeurs en neem meteen maar even de 9 maanden beurs er ook maar bij woeeiiii
Supernanny en Liesben gefeliciteerd met jullie zwangerschap! geniet er lekker van! \/ zal duimen, dat er nog meer dames hier volgen
Wie van jullie gaat ook naar de huishoudbeurs en wil voor mij die nijntje tas meenemen? Tegen vergoeding natuurlijk... heb trouwens ook nog een bon liggen voor de 2de persoon gratis!
Zijn er nog mensen die voor me willen pendelen? Ik heb hier al eens vaker een berichtje op gezet, maar geen reactie gekregen.
Mijn pendel voor februari mag op rood. Deze maand zal het niks worden. Op naar volgende maand, volgens de pendels een veelbelovende maand