Nou meiden, ik kan het niet geloven, ik had het echt niet verwacht maar zie album. Ik ben zwanger! ik ben helemaal door het dolle heen Ik had de volgende pendels: pendel zuurtje: zw sept 08 - meisje pendel alies05: november 2008 zwanger van een meisje. Bevallingsdatum tussen 7 en 14 augustus. pendel Weetjewel: sept 08 van een meisje pendel jojo82: oktober 2008 meisje de uitgerekende datum : juli 2009 pendel Supernanny: Nu zwanger van een tweeling. Pendel Missy24: nu zwanger van een jongentje...uitgerekend in juni! Dus Zuurtje, Weetjewel, Supernanny & Missy24 jullie zaten helemaal goed met jullie pendel! WOW, geweldig meiden, bedankt! X Inger
hee dames Is er ook iemand die AUB voor mij wil pendelen ik ben al 5 dagen overtijd maar test negatief alvast bedankt
Ik vergeet helemaal de kaartlegster Ze had ook helemaal gelijk terwijl ik dat toch echt deze ronde helemaal niet verwacht had 7 van de 5 pendels hadden gelijk, bizar toch?! Geweldig! bedankt, liefs Inger
hey hallo allemaal ben hier op dit forum nieuw en kom van nod september af ben vanavond weer na jaren gaan pendelen *zie hier beneden wat me pendel te vertellen had* echt weer gaaf om te doen het leuke is dat hetzelfde de chinesetabel angeeft wie weet zou leuk zijn is er al bij iemand de pendel uitgekomen ? dikke kus redi
PENDELLIJST NU ZWANGER (AUGUSTUS/ BEGIN SEPTEMBER) Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 / oktober zwanger meisje bevalt begin aug 09 SEPTEMBER Nessy: (meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger van een jongetje. Inger1979: zwanger van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. MyPrecious: zwanger van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009 (door mezelf) Limmeke: zwanger van jongetje / oktober 2008 zwanger meisje Debsje1977: zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje Nijntje: zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje Kleintje84: - zwanger van een jongen 4 mei bevallen (door zuurtje) - zwanger, tweeling meisjes (door mezelf) Bianca: zwanger van een meisje Jane1981: - zwanger, geslacht onduidelijk (door mezelf) - zwanger van een jongen (door zuurtje) Marsab: zwanger van een jongen (door Redirosoe) OKTOBER Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van meisje (door mezelf) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf) NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje - zwanger van een tweeling: meisje en jongen Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee 2009 EN VERDER Denicepino: Januari 09 zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. Juuls: maart 2009 zwanger van een meisje Bianca: april 2009 zwanger van een jongetje MyPrecious: - april 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje - zwanger in april 2010 van een tweeling Mamasuus: 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) Groen = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 2 zwangeren 2 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG]
@debke haha echt gaaf man gefeliciteerd alsnog nou hoop dat ie bij mij ook uitkomt zou wel lekker zijn af en toe word ik er moe van pffff elke keer denk jen ou is raak en dan is het niet zo grrr naja toch hopen dat het deze maand lukt en dat de pendel gelijk heeft kus redi
Ik heb de lijst wat aangepast en wat opgeschoond/ verduidelijkt! Ik hoop dat jullie dit goed vinden en het zo wat overzichterlijker vinden!
@ marsab sorry ik zie het echt leuk die lijst weer eens wat anders dan een nod lijst dat is soms veeel te spannend
ik heb het zelf gependeld ikpendelde al jaren maar sinds kort weer begonnen en het leuke is dat iedereen om me heen ook zegt van als je zwanger bent komt er een jongen heel vreemd iedereen zegt dat ze zijn er zo zeker van en nu de pendel en ook nog de chinese kalender hmm naja wie weet maakt mij niet zo veel uit