Thanx meid! Lisa gefeliciteerd geniet ervan We hebben onze verjaardag gevierd (mijn vriend is 28 februari jarig ik 2 maart) en vrienden van ons waren er ook met de kleine (9 maanden) wat een heerlijkkkk mannetje maar nu die weg is heb ik echt zo'n mis gevoel hehe het liefst had ik hem hier gehouden een weekje te leen
hey dames pendel eventjes niet meer nu ik zwanger ben ! zou iemand me eventjes uit de pendel lijst willen halen . ik heb nog wel pendel aanvragen in me mailbox staan dus probeer die nog wel even te doen als ik er aan toe kom !!
GEFELICITEERD! Als je uit de pendellijst wilt moet je Lotte een PB sturen. In de lounge bij pendelen zie je haar naam wel staan.
Nou dames hier zullen de wel weer komen. Mijn temperatuur is flink gekelderd en ik heb al wat bruinverlies.
Goedemorgen, mijn pendel van februari mag op rood. De rode zijn vanmorgen gekomen. Helaas is die weer niet uit gekomen....
Balen Meggytje. Waarschijnlijk zal bij mij morgen doorzetten. Jij hebt ook al aardig wat cyclussen gehad zie ik.
Ja, jij ook zie ik. We gaan ongeveer gelijk op. Ook balen voor jou zeg.... 23 rondes en nog niets.... zucht...
Ja dus als het doorzet ga ik ronde 24 al weer in. Maar ga jij voor je 1e beeb? Ik voor de 2e dus voor mij komt het niet zo heel hard aan dat ik weer ongi word.
Ja, helaas nog steeds bezig voor de eerste.... wachten duurt zo wel erg lang. Maar we worden nu wel geholpen, d.m.v. IUI. Dus maar weer afwachten!
Mag ik het morgen weer positief inzien? Heb gewoon even een baal dag. Het gaat ons ook wel lukken. Ik weet het zeker. De vraag is alleen wanneer nou eens een keer?!
Morgen mag ook. Ik heb ook altijd even een baalmoment zodra het definitief doorgebroken is. Tja als we nou eens wisten wanneer het zou lukken dan zouden we niet elke keer zo'n baaldag hebben. Scheelt weer.
ahhh balen meggytje Alies: hopelijk zet het misschien toch niet door! Hier ook niet al teveel hoop mijn gevoel zegt gewoon dat het niet raak is...
Een dikke knuffel voor alle balende meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden! En een hoera voor de nieuwe zwangeren! Alies05, wil jij aub de volgende pendeluitslag nog aan de lijst toevoegen? zwanger in maart 2009 van een jongen! (Claire85) Bedankt! Groetjes, Chipske
Nee hier is het echt einde verhaal. Zo gaat het iedere maand. Zodra ik bruinverlies krijg is het 1 of 2 dagen erna raak. Aangezien ik meestal de 14e dag na ei ongi wordt zal dat dan zeker morgen worden want dan is mijn nod.