wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @kleintje88 Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag, met de beste wensen dikke knuffel.

2. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    GEFELICITEERD!

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    GEFELICITEERD MEID

4. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Alle meiden die ongi zijn geworden, een hele dikke knuffel.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Thanx meid :oops: :)
    Voor jou ook een knuffel :)
    Alleen die fijne dag bestaat vandaag uit: was weg werken, beetje hangen op de stoeltjes die we nog hebben (bank is gisteren opgehaald morgen komt er pas een nieuwe), laptoppen, en t.v kijken ow en wachten tot vriendlief weer thuis is want hij kon geen vrij krijgen vandaag :evil:
    Maar ach ik heb zaterdag mijn verjaardag al gevierd was ook wel leuk het is alleen jammer dat mijn ouders vrij ver weg wonen anders waren ze nog even langs gekomen vandaag maar omdat ze en geen auto hebben en het een uur rijden is kan dat nu niet :(

Ahhh mijn handen branden ik wil graag testen, terwijl ik eigenlijk het gevoel heb dat het niet raak is, maar het leek me zo mooi om op mijn verjaardag een positieve test te hebben maar nu weet ik niet of ik het zal doen of niet :S
    Misschien toch nog maar even wachten...

6. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey kleintje88 nog gefeliciteerd met je vriend's verjaardag en jij natuurlijk ook :({|= HAPPY BIRTHDAY :) :) er is er een jarig hoera hoera :) dat kan je wel zien, :({|= dat ben JIJ :)

:) gelukkig kan je het niet horen :) wens je een fijne dag :)

liefs Tineke

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha is het zo erg dan ? ;)

8. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    had voor lisa gependelt en had het goed nu heb ik 2 goeie pendels en 1 foute pendel

9. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ja heb niet echt zangtalent zeg maar :) :)

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

na tijdje ben ik weer terug hier :) moest wel ff topic zoeken was ineens weg bij zwanger worden.

Nou dames ik had me laten pendelen voor eind 2009/begin 2010. Nu had Bgw gependeld voor mij maart 2009 zwanger meisje en dacht nee die is toch fout maar misschien heeft ze juist gependeld! Er was iets misgegaan met anticonceptie en hadden het net gedaan op heel vruchtbare dag :oops: weet het volgende week pas.

Dames ik deed eerst ook pendelen maar wegens drukte heeft het te lang geduurd sorry ervoor. Ben ook alle aanvragen kwijt dus als je een pendel wilt vraag ff opnieuw aub :)

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey dames! Is deze topic nu verplaatst ofzo want kon hem nergens vinden.
    Heb een heel zwaar en traumatisch werkweekend achter de rug dus ik heb even een pendel pauze van een paar dagen. Kom er echt even niet aan toe en trek het geestelijk even niet om goed te kunnen pendelen. Heb weer een hele lijst aanvragen dus ik hoop dat iedereen begrip heeft.
    Wel even leuk om te melden: hou zelf ook bij voor wie ik heb gependeld en er zijn voor feb 5 goed en 3 fout, van 13 weet ik het nog niet.

Sorry voor dit ego berichtje maar ben nu echt zo gaar dat ik het even moest laten weten.

12. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey veroniQue86
    ben benieuwd zal stiekum voor je duimen
    wat was er mis gegaan dan ?

ik moet nog wel wachten tot eind 2009
    echt erg lang maarja

muppet het was verzet ja dit topic
    heeft er nog bijgestaan

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ samantha: ja wij willen pas eind 2009 ervoor gaan duurt idd erg lang :)

Ik gebruik de femcap i.s.m zaaddodend gel voor voorlopig en altijd goedgegaan. laat het min. 8 uur zitten (moet min. 6 uur) en als ik dat ding eruit wil halen zit het erg vacuüm gezogen moet veel kracht gebruiken om het eruit te halen. donderdagavond en vrijdagochtend gedaan en toen ik het s'avonds eruit wilden halen bleek het los te zitten en helemaal verdraaid :oops: en je merkt er gewoon niets van. Denk dat het die ochtend dus al niet goed zat en tja was net dag voor de eisprong :oops:
    Ik in zenuwen om het mijn vriend te vertellen (hij was vrijdag middag vertrokken weekend werken) kwam gisteravond het hoge woord eruit, vind hij het geweldig ook nog als het raak zou zijn :confused: mannen ook :rolleyes: niet ik zou het ook geweldig vinden maar eind 2009 zou beter uitkomen ;)

14. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hier is het juist andersom
    mijn vriend wil nog niet omdaat het niet goed uitkomt

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oeh spannend Veronique :)

Ik heb net maar even de orhotondist gebeld omdat ik daar van mijn tandarts heen moet :S (al ooit geweest toen ik 16-17 was maar toen was het nog niet nodig omdat mijn kaak nog niet zo scheef zou staan) Dus ik gebeld zeggen ze: ja er is een wachtlijst van 9 maanden tot een jaar!
    Dus ik dacht ja daaggg ik zoek wel een ander en heb nu dus gebeld naar eentje in het radboud ziekenhuis NIjmegen (wel een eindje rijden maar kan ik mooi combineren met bezoekje aan mijn ouders) ben ik de vorige keer ook geweest en daar kan ik 24 april al terecht :)
    Alleen vraag ik me af stel dat ik zwanger ben kunnen ze dan wel rontgen foto's maken? :S

Het nadeel is trouwens wel dat het waarschijnlijk een kaakoperatie gaat worden en ik daarna 3-6 weken vloeibaar moet eten :S maar ja dan val ik wat af haha :p

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

opzich is het hier niet zo erg als het nu is alleen dan moet mijn schoonvader lange dagen maken om ook nog eens onze woning dan op tijd af te krijgen :) ach ja we zien wel wat de toekomst ons brengt ;)

Jammer dat je vriend zo denkt.

17. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    kleintje volgens mij mogen ze dan geen fotos maken
    dat heb ik gehoord

veronique
    ik snap het wel hoor dat hij nog wilt wachten
    maarja het zijn de kriebels
    en we moeten er smaen voor gaan vind ik toch :)
    dus nog even wachten ihih :)

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ kleintje: dankje. Ik weet niet of de straling van de röntgen door je hele lichaam dan gaan weet alleen dat je er gaat staan en dat ding draait dat om je kaak heen. Kun je beter voor zekerheid navragen.

@ Samantha: jazeker daar heb je groot gelijk in. Keuzes doe je ook samen maken en niet alleen. en de kriebels ja die had ik al meteen weer na de bevalling.Wie weet (als het nu niet raak is) zijn we miss eind 2009 samen zwanger ;)

19. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Kleintje gefeliciteerd ! :D

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    haha kleintje ik dacht: huh met wat? :confused:
    Maar toen dacht ik ow ja ik ben jarig :)
    Ik besef dat helemaal niet heb ook echt geen jarig gevoel ofzo....

Deel Deze Pagina