nou zeg dat wel ineens komt iedereen met de vraag pendel ff haha doe het graag of ik het goed heb hoop ik heel erg de pendel liegt bij mij bijna nooit wel is mijn pendel altijd erg duidelijk dus wie weet sorry voor de meiden die ik later in het jaar heb gependeld dikke kus
Nou meid, we hopen natuurlijk van harte dat je pendel gelijk krijgt. In ieder geval fijn dat je het wilt doen!
Meid super dat je dit wilt doen! Heel erg bedankt! We wachten gewoon rustig af! Ik hoop dat je eigen pendel ook uitkomt en dat je volgende maand lekker zwanger bent!
naja ik hoop ook dat de pendel bij jullie gelijk krijgt zou toch erg leuk zijn ben eigenlijk met de pendel opgegroeid en ben daar erg blij mee zo zie je maar weer dat ik dan weer andere kan helpen wieoewww wel ff druk gehad met die pendel maar het is gelukt haha dikke kus
Heb je nu weer ff rust! hihi Ik ga nu mijn bedje opzoeken! Doeg en slaap lekker aan iedereen! liefs Marsab
mooi me mailbox stroomd bijna over haha pendelen er nogmeer meiden hier? zou wel leuk zijn hihi kus redi
Ik heb voor mezelf ook weleens gependeld, maar heb het idee dat ik de pendel onbewust beinvloed als ik iets graag wil. Dus voor mezelf werkt het blijkbaar niet.
Ja er zijn er meer die pendelen en die hebben ook behoorlijk wat aanvragen wat ik begreep Ik ga mijn bedje ook opzoeken! Trusten, liefs mvT
Echt gaaf zeg! Dus het kan dus idd wel uitkomen als je zelf pendelt. Had je net in een ander topic ook al gefeliciteerd, maar doe het hier nog een keer. GEFELICITEERD!
hey das echt gaaf als je eigen pendel uitkomt haha toppie nou hoop dat mijn eigen pendel ook uitkomt en natuurlijk voor wie ik allemaal heb gependeld dikke kus
ik kan bijna me pc niet uitzetten haha ik blijf vragen voor pendelen binnen krijgen haha wel erg leuk hoor hoop wel dat ik het allemaal goed heb dat zou hellemaal leuk zijn nou we wachten af maare wat is het stil hier? hmmmmmz kus redi
hee redirosoe kun je aub voor me pendelen ben al ee n paar dagen overtijd en test nega alvast bedankt groetjes anja
zwanger in november van een meisje hmmm kan er ook niet meer vanmaken hoop dat ik ernaast zit en dat je al zwanger bent dat zou wel leuk zijn stomme pendel haha dikke kus redi
hee hoi bedankt voor je snelle reactie Super We wachten het gewoon af ik hou je op de hoogte groetjes anja