Kruidvat test gedaan en zie mijn album (wel wat wazig) Ook een licht streepje... Ik begin een beetje te geloven dat ik zwanger ben.... hehe Benieuwd hoe mijn vader reageert want die riep zaterdag tijdens onze verjaardag met de kleine van vrienden op zijn schoot: Ja leuk speelgoed maar ze moeten nog maar even wachten! hahaha
Misschien een domme vraag he maar moet ik dan nu al de verloskundige bellen? of moet ik daar nog mee wachten een paar dagen / weken of? (ja sorry geen verstand van )
Had jij het zelfde dan? Grrrr ik loop hier echt helemaal te stuiteren! Ik kan janken ik kan lachen ik kan door het huis springen maar ik denk dat ik maar gewoon rustig op mijn stoeltje blijf zitten (dat zal het beste zijn voor de "kleine" denk ik zo ) Ik ga zo meteen denk ik een boekje halen voor mijn vriend en een boek voor mezelf over zwangerschap etc iemand tips? Trouwens ik vind het wel apart ik riep vorige maand: WIj worden pas zwanger als jij een goede baan hebt waar je het naar je zin hebt, als ik goed mijn foliumzuur iedere dag netjes slik, ik me beter in mijn vel voel, en als het financieel weer wat beter gaat (mijn vriend heeft een maand niet gewerkt) En ja hoor dat is er nu allemaal en zwanger!
@kleintje88: ik zou tot je officiele NOD wachten en dan de VK bellen. Ik heb toen ik zwanger was ook gelijk een boek over zwanger zijn gekocht dat maakte het voor mij ook heel echt, dus dat zou ik je zeker aanraden. En voor de rest je mag dansen en springen dat kan allemaal geen kwaad voor je kleine. En super veel van genieten! Da's de beste tip.
@ kleintje: Ik had ook in begin wat krampjes heel normaal die boekjes zijn leuk vooral die van Kluun - help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is echt iets voor mannen Ik zeg geniet er echt van en probeer posi te blijven (zal niet helemaal lukken heeft iedereen)
Net naar de winkel geweest hele tijd staan kijken welk boek zal ik gaan kopen maar ik kwam er niet uit Dus heb nu alleen maar een boek voor mijn vriend gehaald met verhaaltjes erin hoe ze met hun vrouw om moeten gaan etc Eigenlijk een beetje een onzin boekje wat begint met iets in de trant van: "zweetdruppels op haar hoofd, erg vermoeid, ze noemt het stress maar het zijn puur HORMONEN" en dan krijg je vervolgens allemaal kwaaltjes waar de vrouw last van kan krijgen en wat ze moeten doen / hoe erop reageren etc. maar ik denk dat mijn vriend zulke dingen wel kan waarderen Ik moest wel lachen over die zweetdruppeltjes want ik stond daar in de winkel met idd zweet druppels op mijn hoofd (tja het was daar ook zo warm)
leuk zeg zo een boekje iemand die ik kan had hun moeder en vader verast met 3 eetjes op de ene eendje stond jou naam en de andere je vriend en op de andere een vraagteken (?) lijkt me best een leuk idee
trouwens kleintje je kan altijd de vk bellen maakt niet uit maar ze vragen wel hoelang je overtijd bent volgens mij en maken dan een afspraak met 9 of 12 weken
@kleintje: nou ik heb zo mijn twijfels of ik je achterna ga, maar ik zou het niet erg vinden als het toch zo is . Ik test pas 7 maart weer ik heb in het weekend een negatieve test gehad dus laat ik het even op z'n beloop. Ik heb al wel bepaalde kwaaltjes die mijn ongi aankondigen dus heel veel verwacht ik er niet van.
@kleintje: 't kan nog wel, maar ik heb er niet veel vertrouwen in, volgens mijn ovu-testen had ik de 20ste pas mijn ei dus kan ook nog zijn dat mijn cyclus deze maand 30 dagen is en dan heb ik natuurlijk veel te vroeg getest, even afwachten. Ik had gisteren bruinverlies net als alle andere maanden een teken bij mij dat mijn ongi vandaag of morgen komt. Maar dan zou de ovu-test misschien niet kloppen, ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten, dus ga maar uit van het negatiefste, dan kan het niet tegen vallen. Jij hebt in iig het goede voorbeeld gegeven
Alies ik denk dus dat mijn pendels op groen mogen (alleen degene die zei dat ik 5 dagen na NOD positief testte zat fout)
De pendel van Bootsy van februari mag op rood helaas. Ik heb wel een nieuwe pendel: Claire85, april 2009 jongen. Zou je deze toe willen voegen?
haha, gisteren typte ik hier nog dat ik gewoon mee lees en dat ik reageer als ik het nodig vind. En hoppa, gelijk vandaag heb ik reden om te reageren zeg! Wow kleintje88! GEFELICITEERD Wel lief dat je me een pb-tje hebt gestuurd om het me zo al te vertellen hoor! Ff een update van mijn kant.... Ik ben sinds deze ronde mijn temp en slijm aan het bijhouden. Nu kwam ik gisteren tot de ontdekking dat ik draden kon trekken (hele kleintjes maar) Ik vertel dat gisteravond tegen mijn vriend. Zegt ie: dan moeten we morgenvroeg maar ff he! En dat terwijl hij helemaal niet graag 's morgens aan de klus gaat!
Ahh leuk van je vriend zeg Zethu En heeft ie zich ook aan zijn woorden gehoudeN? En ik vond het wel zo gepast om jou een berichtje te sturen aangezien we nogal wat pb contact hebben gehad Het zelfde als met Dior die heb ik ook een pbtje gestuurd, zelfde reden eigenlijk, omdat ik daar ook pb contact mee heb... Ik ben moe en ik wou dat ik even op de bank kon liggen maar ja de bank is weg en de nieuwe komt pas tussen 15.15 en 19.15 dus kan nog wel even duren
Yep hij heeft zich aan zijn woord gehouden Heb hem er vanmorgen voor wakker mogen maken zelfs Ik vind het trouwens nog een beetje vreemd aanvoelen om te zeggen wanneer je geklust hebt. Maar ja, hier weet toch iedereen dat je zwanger wil worden