wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha ja dat heb ik ook wel eens; ja ik heb vrijdag en zaterdag geklust, zaterdag zelfs s'ochtends en 'savonds.. In het normale leven zou je dat nooit zeggen tegen jan en alleman! Je zou je doodschamen, of zij zouden denken.. nou nou die is wel heel open.. lol

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ kleintje88 gefeliciteerd! Kei leuk meis. ga er lekker van genieten X

3. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ kleintje..

ik zag je banner en dacht...
    zie ik het nou goed ?

Wat een GOED NIEUWS ! :D

GEFELICITEERD met je zwangerschap... ! :whistle:

zou deze ronde voor de kleintjes zijn ? :rolleyes:

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik hoop het voor je kleintje84!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik hoop het voor je Kleintje :)
    Februari is volgens mij toch een vrij vruchtbare maand zoals ik had voorspeld ;) (althans zie er steeds meer voorbij komen met ik ben zwanger etc etc )
    En dan te bedenken dat mijn gevoel zei dat ik niet zwanger was (nou ja iets in mijn achterhoofd riep wel de hele tijd: maar het kan wel) en ik ben het toch :)

Ik ga voor iedereen duimen dat jullie gauw een positieve test hebben!

Trouwens dat verhaaltje van die augurkken klopt voor geen meter :p
    Ik vond ze eerst altijd lekker en ik had net wat trek dus ik dacht nou ik pak een augurk (wat ik vaker doe als ik trek heb) ik vond hem echt ranzig en veel te zuur ! :confused: :)

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Volgens mij klopt dat wel hoor kleintje88, bij NOD maart zijn nu al 5 zwangeren!

7. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Kleintje88 gefeliciteerd meis!

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    \:D/ \:D/ hey kleintje88 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! \:D/ \:D/ geniet er lekker van hoor! ;)

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iemand enig idee of mijn banner klopt?

mijn bevallingdata zou rond 12 november zijn?
    overal komt dit uit van onderstaande banner maar als je moet rekenen van de eerste dag van je laatste menstruatie (dat was 1 febr) dan zou ik toch juist langer zwanger zijn?

10. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    hey kleintje88 gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap! :D

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat! kleintje88!

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    je moet altijd rekenen vanaf de 1e dag van
    de laatste menstruatie.

Je krijgt zeg maar 2 weken 'cadeau' :D

13. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja ik was er ook zeker van dat ik ongi werd, voelde me helemaal niet zwanger. Test gedaan, zo`n digitale van clearbleu, en ik schrok me lam toen er ZWANGER stond. Ik stond ook te stuiteren in de badkamer :D Daarna nog 1 test van KV gedaan en ook posi, kon het gewoon niet geloven. En ook ik heb het vriendlief aan de telefoon verteld ;)
    Zal als ik jou was even een afspraak met de HA maken, dat heb ik toen wel gedaan. Die kan je dan doorverwijzen naar het ziekenhuis of je vertellen wanneer je een verloskundige moet bellen.

Nogmaals gefeliciteerd meid!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb de H.A gebeld en die zei dat ik niet bij hen langs hoefde te komen dat ik direct de verloskundige kon bellen...
    Dat heb ik dus ook gedaan en ik kan 6 april pas terecht :( eigenlijk al een week eerder maar dat kwam met mijn werkrooster niet uit en ik had geen zin om het nu al te zeggen op het werk dus nu maar een week later :( Voordeel is wel dat ze dan al misschien zijn/haar hartje kunnen horen....
    Over een echo is niks gezegd maar dat wordt meestal pas bij 10 - 14 weken gedaan toch?
    Ik kon volgens haar ook gewoon blijven sporten, als het kindje goed vast zat zou het toch wel veillig zitten, en als het niet goed zit dan komt het er vroeg of laat toch wel uit zei ze, maar daar moest ik niet over nadenken en nu gewoon lekker gaan genieten!

Vanmorgen weer getest met de kruidvat maar die was weer ietsjes lichter dan gisteren, dit komt denk ik doordat mijn urine minder geconcentreerd was? of misschien omdat ik teveel druppels erop heb gedaan? iemand enig idee?

Ow ja en voor die afspraak met de verloskundige moet je vriend daar bij zijn? die van mij kan namelijk geen halve dagen vrij nemen, zowiezo op maandag eigenlijk niet, en de afspraak is net op maandag! dus ik dacht dan neem ik mijn moeder mee? Hij wil overigens wel mee naar de echo's dat vind hij belangrijk!
    Dus de 2de afspraak probeer ik te plannen op de dag dat ik een echo heb ofzo ;)

15. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Kleintje GEFELICITEERD!
    (weer een pendel die klopte :D )

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Mijn pendel van februari is helaas niet uitgekomen.

17. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n pendel kan laten doen?

-xxx-

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

er staat bij lounge een onderwerp pendelen.
    Daar kun je een van de dames een pb sturen met jou vraag naam+achternaam en geboortedatum.

@ Kleintje88:Wie hebben er allemaal voor je gependeld in febr.? je hebt er namelijk erg veel :D

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    pfff ik heb echt geen flauw idee :p haha
    moet je even de lijst opzoeken....
    Maar denk dat er ook misschien wel een aantal zijn die gewoon met de "menigte" zijn meegegaan en gewoon gezegd hebben jij wordt dan en dan zwanger.... Want van sommige kreeg ik zo snel antwoord terug dat ik dacht mmm oke?

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ahh ok. Ja soms dacht ik dat ook dat ze dat bij mij deden :oops:
    Ik had gekeken op de lijst maar niet alles staat erop :p

Deel Deze Pagina