wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik heb in ieder geval echt geen idee meer wie er voor mij gependelt heeft en wie niet :$

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hihi maakt niks uit was alleen nieuwsgierig :)
    Ik meende namelijk dat ik ook voor jou had gependeld en dacht in febr. een meisje weet het alleen niet meer 100% zeker :oops:

3. gimena

gimena Niet meer actief

wie zou me kunnen pendelen?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
  5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    pff gelukkig zei mijn pendel maart en zie je mij hier niet voor aan! haha schrok hier wel even van.. want wil wel goed pendelen.. :confused: baal er ook wel eens van wanneer ik later zie dat anderen hetzeldfde hebben gependeld, maargoed.. wat moet ik dan? Iets anders verzinnen om het beter te laten lijken? :eek:

6. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    klentje
    je man hoeft niet mee naar de verloskundigen hoor
    is niet verplicht

klopt dat er rond de 10 a 14 weken een echt word gemaakt ik was 12 weken en een paar dagen
    echt zo lief soms zwaaien ze dan al hiihih

en pendelen duurt ook niet lang hoor
    is zo gedaan
    je vraagt iets en je krijgt antwoord
    en klaar is kees ;)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dan begrijp je me waarschijnlijk verkeerd!
    ik doel niet op iedereen want er zijn er een hoop die het echt serieus doen dat weet ik zeker maar ik heb het hier over de mensen die je een berichtje stuurt en waarbij je vrijwel meteen (2 - 3 minuten erna) een berichtje krijgt met dit en dit dat geeft mij het gevoel van mmmm is het wel serieus? Want bij mij duurt het pendelen over het algemeen wel wat langer dan 2 - 3 minuten! (en dan doel ik met name op de mensen die ineens zijn gaan pendelen en die je hier eigenlijk nooit meer ziet niet de mensen die hier al lang zijn of echt serieus posten etc. doordat ze ineens weg blijven etc twijfel ik, maar goed dat zal mijn idee wel zijn en bewijzen kan ik het uiteraard niet en ik noem verder ook geen namen maar mijn gevoel twijfelt soms weleens...)

Ow en ik heb ook weleens hetzelfde gependelt als andere maar nogmaals over het algemeen duurt het bij mij langer dat pendelen en dan niet 2 - 3 minuten en klaar (dus nee ik doelde niet op jou ;) ) maar misschien dat dat komt omdat ik er ook echt de tijd voor wil nemen en het helemaal met voor / achternaam en geboorte datum doe en bij twijfel nogmaals vraag.

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat heb ik ook kleintje88. Ik heb ook weleens in zelfde maand gependeld voor de ander maar toch de pendel bleef het aangeven. Ik doe zelfs vaak 3 x navragen of het echt klopt. Wat ik ook bewust niet doe is onderschrift lezen als ik pb krijg.
    Dat gevoel krijg je idd dan als ze heel snel terug pb. Laatst iemand zei ook zwanger in dec. terwijl zij mijn naam niet eens had heeft ze gewoon op mijn forumnaam gependeld dit gaat toch niet :rolleyes:

De meeste hier weet ik dat ze het goed doen! :D

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    meiden,
    wat duurt dat wachten toch altijd lang...

Vooral die laatste paar daagjes !

Heb rond de tijd van mijn innesteling 4 dagen enorme buikpijn gehad. In de buurt van mijn darmen.
    Ik heb een spastische darm, maar zulke steken heb ik hooguit 1 dag gehad, maar geen 4 dagen lang !

ook enorm borrelende darmen, en veel boeren.

Nu al 2 dagen steekjes onderin mijn buik.
    en vrijwel continu zeurende buikpijn...
    (ik voel dat vooral als ik loop )

en geen gevoelige borsten (wat ik normaal wel heb na de clomid)
    en meer witte afscheiding dan normaal...

Zijn dit ook verschijnselen van clomid ?
    Want dit is nu mijn 6e kuur maar dit heb
    ik nog nooit gehad...

Wat kan een lichaam toch raar zijn he...

Ik wacht maar weer af.....

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ kleintje: ik hoop het voor je spannend!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee precies en dat bedoel ik dan mensen die snel reageren of zonder naam / geboorte datum tja dan ga ik twijfelen..
    EN jullie moeten het niet als aanval zien hoor, misschien komt het zo over maar dat was helemaal niet mijn bedoeling :oops:

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    SUPERRRRR ik vind het ZO GEWELDIG kleintje88 whow whoepie joehoeee Jippie gefeliciteerd :D :D :D :D

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Mooie banner en mooie testen ;)

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Whow ik hoop dat het raak is :D en zwangerschapskwaaltjes zijn.

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Kleintje88 gefeliciteerd! :D :D :D

Voor de mensen die ongi zijn geworden, op naar de volgende ronde.

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Niet dat ik me aangesproken voel, maar ik pendel zelf ook snel...
    Bij mij geeft de pendel al echt heel snel en duidelijk aan hoe het zit...
    Ik kijk echt nooit naar de onderschriften, want ik ben dan veel te bang dat ik de pendel beinvloed.
    Op het moment pendel ik heel weinig omdat ik nog niet zo positief ben en dat vind ik dat de pendel dan ook beinvloed word (kromme zin, sorry ben erg moe... :( ;))
    Dus ik zoek er zelf niet zo snel iets achter...

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bootsy: daar heb je ook gelijk in. Dat beinvloed de pendel idd als je zelf niet goed voelt. Heb ik ook gemerkt. Wilt ook niks zeggen als je snel antwoord hebt. ;) sommige komen gewoon heel raar over en zie ze ook niet meer hier. Ach ja. Pendels is altijd wel leuk vooral als ze het goed zouden hebben (wat ik deze maand hoop anders die van Dec.)

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Kleintje GEFELICITEERD! Ook ik had deze pendel goed gependeld. Nu nog afwachten of het geslacht zal kloppen. :D 12 pendels hadden het goed zie ik in de lijst (pagina 422)
    Maar als je 1 februari voor het laatst ongi was dan zou je idd niet 28 dagen maar zo'n 32 dagen zwanger moeten zijn volgens mij.

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey meiden.Ik weet net dat ik zwanger ben,uitgerekend half november.Wie zou voor mij willen pendelen?Ben erg benieuwd..hihi

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dames die nog op een pendeluitslag van mij wachten. Ik zal proberen of ik morgen weer wat pendelaanvragen kan behandelen. 's weekends pendel ik zelden en ik heb net mijn ongi achter de rug en tijdens die dagen heb ik ook geen zin om te pendelen.

Deel Deze Pagina