Dus dan zou ik wel op 8 november uitgerekend zijn? Want nu geeft hij aan 12 november maar dan is het dus ook 4 dagen korter dus 8 november of reken ik nu verkeerd?
Als je de exact goeie uitgerekende dag wilt hebben moet je in je zwangerbanner 28 dagen invullen. Als het goed is moet het dan kloppen. Want je moet dan 40 weken tellen vanaf je laatste 1e ongidag. Dus vanaf 1 februari.
Toen ik me aanmeldde bij moeders voor moeders stond er ook uitgerekende data 8 november dus ik heb het toch maar even veranderd in ieder geval totdat ik weet hoelang ik nu eigenlijk ben!
eiglk kun je nu ook in het begin nooit 100% zeker weten hoelang je bent.Wel schatten. Bij de termijn echo is het pas echt zeker omdat alle vruchtjes hetzelfde zouden moeten groeien tot 12 weken.
Faye24: Gefeliciteerd had over je heen gelezen Ik wil wel voor je pendelen als je mij je naam + achternaam en geboortedatum doorgeeft en je vragen in pb
Hay Ik heb je een PB gestuurd! Er staat ook in dat ik niet precies weet hoe het werkt dus als je meer van me wilt weten dan hoor ik dat graag! Wel spannend ook al weet ik niet wat het inhoud whawhawha -x-
wie wil mij pendelen, ben 11 weken zwanger, en vind het leuk om te kijken wie denkt dat het word.. en om dan met 20 weken te kijken of het goed was is er iemand die dit voor mij wil doen? lieffss
Ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders. Ze is toevallig net weg haha. Ik vond het nog steeds eng toen ze de test deed. Alsof dat streepje er opeens niet meer zou zijn ofzo. :S