Wie zou nog meer voor mij willen pendelen? Ik heb al 3, en ze zitten bij elkaar in de buurt, dus ik ben heel benieuwd
@ Alies: ik heb een nieuwe pendel erbij van VeroniQue86 : in Juni en jongen. Wil je dat in de lijst opnemen? Tnx!
Hoi, M`n pendels mogen van Februari op rood. Ik ben net ongi geworden. Ronde 11 is een feit geworden. Alle zwangere meiden gefeliciteerd. Alle andere meiden veel succes. Groetjes Wops
wops wat balen meid denk maar zo nieuwe ronde nieuwe kansen die kleine komt vast wel vlgens mij worden 60 procent binnne de eerste 6 maanden zwanger en dat is een boel hoor
Ja maar ja ik ben al bijna 1 jaar bezig. April 2009 zijn we 1 jaartje bezig. Maar we houden moed. M`n mannetje heeft gisteren gezegd dat we een afspraakje gaan maken bij de huisarts. Hij wilde eigenlijk niet, en ineens zie hij het gisterenavond. Dus het voelt nu nog beter. Kijken of de huisarts nog wat tips heeft en/of een onderzoekje misschien.
Geeft niets, ik dacht al dat je ronde 11 voor ronde 1 ofzo had aangezien. Foutjes met lezen maken we allemaal.
hallo meiden ! Ik heb vanmorgen getest met een gevoelige zwangerschapstest. Helaas negatief. Heb ook niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik test dan ook voorlopig niet en ga er vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben. Om teleurstelling te voorkomen....
Hello dames Knippy, alies, lilliby en shayenna hebben voor mij gependeld dat ik zwanger zou worden in februari en ze hadden gelijk. Ik had vannochtend een positieve test in handen.
hallo meiden ! het volgende wil ik even met jullie delen ! Mijn lieve oma, is vergeetachtig aan het worden, en ook achterdochtig. en ook haar karakter veranderd een beetje. (of ze heeft het altijd al gedacht, maar zegt het nu hardop) ik heb ook nog 2 nichtjes aan de kant van de fam. van mijn oma. De een heeft 2 kinderen, en de ander is nu zwanger. beide ongetrouwd. Mijn oma vind het een schande dat ze ongetrouwd zijn en al kinderen hebben (zo heeft ze er vroeger niet over gedacht) Ik was dus al doodsbang om het te vertellen als ik zwanger mocht raken, want ook ik ben ongetrouwd. :-# Nou kreeg ik vandaag bezoek van mijn ouders, met het volgende: Ze hadden een kadootje bij zich voor mij, van oma. Het was een heel oud schilderijtje met een slapende baby erop. Die had oma voor mij gekocht op de rommelmarkt, zodat ik toch nog een babytje had.... Ze vind het heel erg dat het maar niet wil lukken, want ze gunt het me zo... Zelfs mijn ouders stonden versteld.... Is dat niet lief ! Ik schoot helemaal vol !