Ik ga ook door naar de volgende ronde, helaas na 4 dagen overtijd en een licht positieve test zijn de toch om de hoek komen kijken. Ronde 7 is een feit, hopelijk brengt het getal 7 me geluk @Alies: volgens mij hadden er geen dames februari voor mij gependeld, tenminste geen die op de lijst staan vermeld. @de dames die zwanger zijn: GEFELICITEERD!!!!!!! @de dames waar de ook om de hoek zijn komen kijken, een knuffel en we gaan voor een knalpositieve test in de volgende ronde @de dames die een pendel van mij wensen, ik heb mij weer op de pendelaarslijst laten zetten dus, aanvragen kunnen weer ge-pb't worden. Als mijn inbox erg vol is kan het wat langer duren voor je een reactie hebt Er waren een aantal dames die om een pendel hadden gevraagd en die ik nog niet beantwoord heb, ik heb net per ongeluk mijn inbox compleet gedelete (erg dom van mij ), als je alsnog een pendel wilt even een nieuw pb-tje sturen. ;)
Hoi lieve meiden.Bedankt allemaal voor jullie felicitaties.Voor de zwangere proficiat.Zie jullie bij novembermama`s.Knuffel
Hallo meiden, Ik wip ook weer even binnen om een pendeluitslag door te geven. Voor alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD! Voor de minder gelukkigen onder ons die pas later aan de beurt zijn voor felicitaties: EEN DIKKE KNUFFEL EN HOUD MOED! Alies05, wil jij aub aan de lijst toevoegen: Pendel van Liliby zegt: juli zwanger van een jongetje Liefs, Chipske
@bootsy: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=4454286&highlight=#4454286 Ik klik gewoon Alies aan en dan haar profiel en kijk naar haar berichten dan zie je zo de laatste die ze geplaatst heeft Hoe is het bij jou?
justfem wat rot voor je meid! Weet je wel 100% zeker dat het 'einde verhaal' is? Een dikke knuffel.. Northern, PROFICIAT, dat is geweldig voor je! Alies05, Caruli heeft ook voor me gependeld. Wil je alsjeblieft haar pendeluitslag ook toevoegen aan de lijst? Haar pendel zegt: oktober 2009 jongen Liefs, Chipske
@chipske: tja ik ga er maar van uit dat het volgende ronde is, die ongi was die 2 dagen zo heftig dat mocht er toch wat gezeten hebben dan is het wel weggespoeld denk ik.
Das een goeie Tja, met mij... hmmm voel me een beetje depri... ben er van overtuigd dat ik ongi ga worden, maar weet niet goed hoe mijn cyclus nou in elkaar zit hoor... Menstruatiekalender.nl geeft donderdag aan terwijl ik gister dacht... Maar ben nog niet ongi... Dus zal donderdag wel komen... Sorry voor mijn depri berichtje....
Ik heb 2 nieuwe pendels erbij gekregen: Mei meisje door Lilliby April meisje door Caruli komt al lekker dichtbij!
@bootsy: geeft niet hebben we allemaal wel eens last van, wie weet is het toch wel raak , ik blijf nog even positief voor je en anders gaan we gezellig met de rest samen de volgende ronde op roze, al die lente-eitjes die dan gevonden worden en jij vind er vast 2 @t de rest: bedankt voor het duimen en voor degene die ook nog niet zwanger zijn, we gaan met zijn alle lente eitjes vinden, zodat we allen op roze kunnen
Ik heb 2 pendels voor deze maand! Van BGW en justfem en beide zeggen een meisje. Heb vandaag getest en er is een heel licht 2e roze streepje te zien Hopelijk word de test duidelijker!
Ja het gaat goed Ik voel helemaal niks van misselijkheid (alleen als ik honger krijg wordt ik wat misselijk), af en toe wel wat buikpijn en wat last van mijn rug maar verder eigenlijk helemaal geen klachten.. Heb pas ook de verloskundige gebeld of het normaal was dat ik niks voelde maar het kon zei ze dus we wachten maar af Veronique: spannend!
justfem is zo lief geweest om ook voor mij te pendelen en dit kwam er uit zwanger maart 2009 positieve test maart 2009 en het wordt een jongetje nu maar hopen dat je het goed hebt justfem. moet wel zeggen dat ik schrok toen ik maart zag staan, maar het was een leuke schrik zoals jullie wel kunnen begrijpen natuurlijk justfem: nogmaals bedankt!