ow las niet goed. Moest dus maart zijn. Dan heb je wel een korte lf als je 1 maart je ei had en de 8e je ongi. Of klopt je banner niet? maar eh hij hoeft nog niet op rood want je ei is nog weer in maart. eh ik bedoel hij mag dan zowieso op groen als je ei in maart was. He ben weer lekker bezig.
hihi maakt niks uit het was niet gepland nu, laatste 2 cyclussen waren 33 en ervan uitgaande zou ik pas nu zat/zondag ongi moeten worden. Ik weet 100% zeker dat 1 maart mijn eisprong was dit met van ovu test en gevoeld heb/slijm. Nu begon ineens afgelopen zondag bloeding maar wel heel weinig tot gistermiddag en teste met kruidvat test 2 voor 5 en zag 2e streepje. sinds vandaag dus niets meer 3 x getest 2 waren heel wazig superlicht gewoon en de nieuwe cb digitaal zei niet zwanger. vandaar dat ik nu weet dat het een vmk is. Nadeel van te vroeg testen voor NOD maar door die bloeding en gevoel wilde ik gaan testen ow en had de banner gewoon neergezet aan hand van de bloeding van afgelopen zondag weet eiglk mijn cyclus nu niet meer hier door
Kan je foto`s niet vinden in je album Duim voor je dat het raak is EDIT, lees dat ze niet gelukt zijn
Jeetje Veronique.. sterkte ermee.... De duivels hebben bij me ingebroken dus ik ga naar ronde No. 8. De pendels van maart kunnen volgens mij blijven staan gezien ik rond de 25ste/26ste maart mijn ei heb en technisch gezien de innesteling ook nog kan hebben in maart.. Laten we het hopen.. Iedereen heel veel succes! Ik ga zo lekker pendelen, voel me wel teleurgesteld maar verder wel goed in mijn vel.
heb net een testgedaan en ja hoor....positief! HOERA IK BEN ZWANGER! en dat 'al' in ronde 7... ben zo blij... er gaat echt van alles door mijn hoofd nu... dus mijn pendels van februari kunnen op groen en de rest op rood.. meiden allemaal bedankt voor t pendelen, en nu afwachten wat t gaat worden, en wie dat goed heeft
meiden, toen ik vanmiddag wakker werd (na mijn nachtdienst) zag ik allemaal rood bloed Ik ben bang dat ik gewoon ongi ben geworden. Ik heb alleen geen ongi buikpijn....
Nope, durf niet zo goed Ik heb zo'n ongi-gevoel... heb ook ovulatietesten gedaan deze maand en heb mijn ei gevonden of niet goed opgelet... dus ik ga er al sinds mijn ei voorbij is vanuit dat ik niet zwanger ben
Gefeliciteerd meid geniet ervan! Ennuh wel even aanmelden bij de november mamma;s he (zie bevallingslijst) @Bootsy: ik had ook enorm het gevoel dat ik ongesteld zou worden maar dat gebeurde ook niet de reden dat ik ben gaan testen was omdat ik ineens hele erge krampen kreeg (ongi krampen maar dan veel erger!) en rugpijn en ja hoor toch was hij positief ondanks mijn gevoel dat dat niet zou zijn....
heey ik ben angela en wilde vragen wie er voor mij wilden pendelen zou het erg leuk vinden en fijn als je er tijd wilt voor vrij maken