Bootsy, balen meid! Ondanks dat je het wel al voelde aankomen had je natuurlijk toch stiekem wat hoop. En dan zul je net zien dat je TOCH een kerstkindje krijgt...Hoe dan ook, veel succes meid! Muppet80, wat klote meid dat je in je vruchtbare periode net late en slaapdiensten moet draaien Ik hoop voor je dat het desalniettemin mag lukken voor je. Dior, volgende ronde beter meid! Succes. Kleintje84, wie weet wordt dit wel jouw geluksronde dan. Ik hoop het voor je. Lucky, hopelijk heb je de volgende ronde meer LUCK Mau, PROFICIAT meid! Lekker van genieten... En novembermama zijn is heerlijk! Hahaha, mijn dochtertje is ook van november 8) Alies05, fijn dat de lijst bijgewerkt is. Dank je wel! Mijn pendels voor maart (4) mogen trouwens ook op rood. Want ik geloof eerlijk gezegd niet zo in onbevlekte ontvangenis
Hoi Voor mij mogen mijn pendels op rood. Ik had nochtans echt redelijk wat pendels voor maart, jammer! We gaan dan maar voor de volgende ronde. Groetjes Deke
Meiden ik ben zwanger zie mijn album bootsy done jullie hebben het helemaal goed en liz jij voor de helft ik heb nu een posi test en niet pas in april bedankt voor jullie pendel meiden echt te gek
He knippy van harte gefeliciteerd, nou kunnen we samen voor een november beeb! We lopen helemaal gelijk. wij hebben 20 april onze eerste echo! groetjes mau
ja we lopen helemaal gelijk op leuk ik moet straks nog even belen voor een afspraak laat het je weten oke
JOEHOE Knippy, wat gaaf meid. PROFICIAT! Lekker van gaan genieten bij de novembermama's. Deke, succes met de volgende ronde meid!
@knippy, gefeliciteerd meid..... @all, ik kon me niet bedwingen vanmiddag, en heb een testje gewaagd....wel 4 dagen voor NOD(banner klopt niet)......zie mijn album.....maandag kom ik laten weten of ik echt op roze mag
Hallo allemaal, Ik had aangegeven dat mijn pendel voor februari op rood mocht. Nu heb ik vanmiddag te horen gekregen dat ik 5 weken zwanger ben! De pendel klopte toch!