Is er ergens een overzichtje te vinden van meiden die pendelen? Ik zie wel heel veel namen staan achter de maand lijstjes, maar kan ik die gewoon allemaal een inbox berichtje sturen met gegevens?
mijn pendel van maart mag op rood vrijdag zijn ze weer gekomen nu al weer na 24 dagen word steeds korter :
wie zou er voor mijn willen pendelen ik ga voor een eerste kindje en ben 39 jaar zou het echt fijn vinden als iemand voor mij wilt pendelen mijn gegevens zijn angela bekker 03-09-1969 liefs angela
Het begint nu tot me door te dringen en aan mijn lichaam merk ik het ook. Ik hoop ook echt dat we volgende week vrijdag het hartje kunnen zien kloppen.
Even een vraagje: Supernanny heeft in oktober gezegd dat ik in april zwanger zou raken van een meisje. Ik ben wel benieuwd hoe vaak supernanny het goed heeft... Want uiteraard hooooop ik heel erg dat supernanny vaak goede pendels heeft en dat dit ook een zeer nauwkeurige pendel is Weet iemand (of misschien houd supernanny dit zelf ook wel bij) hoe vaak Supernanny het goed heeft... Ben benieuwd! Iedereen veel succes!
Op pagina 438 staat een pendellijst. Niet alle pendeluitslagen staan er op, maar wel veel. Daar kun je kijken hoeveel Supernanny het goed heeft.
Goedemiddag! Zou iemand voor mij willen pendelen? Via pb hoor ik wel wat jullie van me nodig hebben. Alvast bedankt.
Op 1 of andere manier krijg ik geen mededelingen meer van dit topic, echt irr... nou hopen dat ie het nu weer wel gaat doen @Luukske: jeetje meis, wat vervelend voor je ik zag je al voor bij komen in het april topic. @de nieuwe zwangeren: wat een geweldig nieuws allemaal van harte gefeliciteerd en geniet ervan @de zwangeren: hoop dat jullie zwangerschap voorspoedig verloopt. @degene die ongi geworden zijn: wat verschrikkelijk balen zeg, dat de volgende ronde voor jullie niet rood maar roze mag kleuren @degene die net als mij op de wachtbank zitten: ik duim voor een positieve test voor ons allen. @degene die zoekende zijn naar hun ei: hopelijk springt ie gauw te voorschijn. @degene in de klusfase: veel succes met klussen maar weer @degene die een pendel van mij willen: mijn postvak is weer leeg dus ik heb weer ruimte om te pendelen