Bah bah bah ik heb nu echt een baaldag. Had zo gehoopt niet ongi te worden en dat ik zaterdag op mijn verjaardag positief zou testen. Maar ik veegde net een veeg rood bloed weg, dus mijn ongi komt er aan.
Aaaaah lieve Alies, dat is wel heel shit meid! Ik duim hier nog even keihard dat het bij deze veeg mag blijven en je alsnog een superverjaardagscadeau ontvangt. Zo niet, dan ontvang je binnenkort vast een (hopelijk niet al te) verlaat verjaardagscadeau. Ook een dikke troostknuffel voor jou!
Verdorie.... Ik heb deze maand voor je gependeld.... stomme pendel... Ik hoop dat het vals alarm is... Dikke knuf
Reken er maar op dat het geen vals alarm is. Dit gaat al 24 rondes zo. Dus je kunt weer een pbtje verwachten van me.
Ja helaas. Het rommelt nu echt in mijn buik. Temperatuur is weer gedaald, dus vanmiddag zal het denk ik flink doorzetten.
Ik stel me weer open voor pendels, dus wil je gependeld worden stuur dan een pb, voor mensen die mij willen pendelen stuur me dan ook even een pb, ben toch erg benieuwd, Zag dat ik al 1 pendel goed had :d
He gatver, waarom is het nou niet raak. Ik hoop dat je toch hoe dan ook ongelijk zult krijgen Alies en het dit keer gewoon anders is en het mooiste verjaardagscadeau ooit zult hebben.
ben inmiddels druk aan het pendelen, maar het kan even duren voor iedereen een antwoord heeft. Voor iedereen die een paar dagen kan wachten stuur me maar pb, dan pendel ik zo snel mogelijk voor je.
ooo luukske wat lees ik nu vreselijk zeg heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf hele dikke knuffs!