Alies ik heb een nieuwe pendel erbij, zou je dit in de lijst willen bijwerken? Alecia pendelde juni een jongen @ muppet: hee, je hebt een ander plaatje! Hoe is het verder hier met de dames? Bij mij gaat het met vallen en opstaan toch weer de goede kant op. Volgende week weer terug naar de gyn. Ik ben benieuwd wat ze er van zegt dat ik al zoveel afgevallen ben.
@ Zethu: Ja ik heb een nieuw plaatje. Toen ik zag dat iemand anders dezelfde Mr. Jummy had heb ik een andere gezocht. Ik behoud graag mijn eigen identiteit er is maar 1 Muppet80 Wat goed dat je zo bent afgevallen! Je bent goed bezig zie ik wel! Ga zo door!
Tnx. Het gaat me ook goed af als ik weet waar ik het voor doe. En ja helemaal mee eens dat er maar 1 muppet80 is. Er is ook maar 1 Zethu. Maar helaas wel meer met hetzelfde plaatje.
ik ben ook met mijn laatste ronde clomid bezig... Hopelijk is dus deze laatste ronde voor ons positief ! Duim Duim !
@dior, hier alles redelijk rustig....ongi/mk was binnen 2 dagen over, daarna nog 2 dagen bruinverlies.....en dat was het.... heb gisteren mijn dag niet gehad.....overbuuf bevallen van 2ling, en hadden al 1 kindje, beide keren in ronde 1 zwanger......gun het hun van harte, maar vind het erg confronterend.....
Ik ben nog steeds niet... zoals je ziet aan mijn banner. dus alecia, of iemand anders , als je nog eens wilt pendelen?
Ja bah dat is id erg confronterend. Ik hoop echt dat je gauw weer zwanger mag zijn en dat het dit keer dat jij een volkomen gezonde goede zwangerschap zal uitzitten van 9 mnd.
Pff stomme inernet ligt er vanaf 1 april uit bij ons thuis. Nu ff op mijn werk ff spieken. 8) Ja de duiveltjes zijn al weer verdwenen. Nu maar weer wachten op mijn ei.
nu zo ziek als een hond dus niet zo kwaaltjes misselijk maar ja of dat komt van de beeb of het ziek zijn ?
@alies, heb jij de nieuwe pendels wel bijgehouden op papier, want alles van 1 week is weg....echt balen..... ik weet van mijzelf dat jij voor me had gependeld nu deze maand, en Justfem had ook voor me gependeld, weet alleen meer zeker of dat mei was.... @justfem, weet jij het nog wat je voor mij hebt gependeld? helaas is alles uit de database van afgelopen week verwijderd/verloren gegaan....
@luukse: nee ik weet het niet meer zeker ik dacht dat het mei was, stuur me maar een nieuw pb-tje dan kan ik je opnieuw pendelen. Wordt wel vanavond, misschien al vanmiddag. Bovenstaande geldt overigens voor iedereen die het niet meer weet of die me na de verhuizing heeft ge-pbt ik ben die berichten namelijk kwijt.
Luukske, op pagina 445 is de laatst geupdate pendellijst. Daar zouden je pendels dan in moeten staan, want vanaf dat moment heb ik geen uitslagen van jou weer gelezen in dit topic. Ik dacht net al van he 3 april laatst gepost? Is er een week uit het topic weg.
@alies, ik had van jou ook een pendel voor april, dus die moet erbij, en die van justfem is volgens mij mei, maar ze pendelt opnieuw voor mij!