goedemiddag Echt een heerlijk weertje he.... alleen balen dat ik hooikoorts heb en volgens mij heb ik weer een lichte zonne-allergie.... Maar toch lekker genieten hoor Met iedereen alles goed hiero?
@zuurtje: goedemiddag @Bootsy: wat balen dat je hooikoorts hebt en lichte zonne-allergie...hopelijk heb je er niet al te veel last van. Nog iets meer dan een week en dan is het weer spannend voor je. Zo ik denk dat ik een echt paasei krijg deze maand, mijn ovu-testen zijn nog altijd negatief en beginnen nu pas een beetje te kleuren dus verwacht dat mijn ei niet morgen is maar of 1ste of 2de paasdag. Toch maar het zeker voor het onzekere genomen en geklust.
hallo lieve meiden ! Wat is de website mooi geworden ! Ik weet alleen niet meer tot welke pagina ik nou de berichten al had gelezen. #-o Dus voor alle zwangere: gefeliciteerd en alle meiden die wachten.. Heel veel succes en ik duim voor jullie ! Moet zelf ook nog 4 dagen wachten.... ik hoop dat mijn pendels voor april uitkomen !!!
Hailihailo dames! Wat een heerlijk weertje! Lekker geshopt in Emmen met mijn dochtertje en mijn zusje. Het wemelde van de duitsers die een dagje uit waren. Zo ei is geweest zo net voor pasen. Nu maar weer wachten.
Is idd zonde, overal een week weg. Alles weer opnieuw aanpassen. Alies als je niets op papier hebt staan: ik kan op rood in maart. Heb geen ei gehad. Nu is het nog wachten wanneer ik eens ongesteld ga worden. CD 54 geloof ik al weer. Moet mijn onderschrift nog aanpassen. Ben benieuwd hoe lang ik nog mag gaan wachten
ja, schiet niet op he. Maar ja PCO he. Begin inmiddels wel gewend te raken aan het niet ongesteld worden. Al zou ik wel graag willen dat ik het eindelijk weer eens werd. En hulp krijg ik jammer genoeg niet voor ik onder BMI 35 zit. Dus mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld de komende tijd.
Succes met afvallen en hopelijk zal je gauw weer normaal ongesteld worden en de hulp krijgen die je nodig bent.
He hallo, wie pendelt ernog... de linkjes werken namelijk niet meer.. ennuh aangezien ik vergeten was om over te schrijven van vorige forum... Zou ik graag dat er een paar mensen voor me pendelen. Nou ik hoor het wel!!
Mijn pendels konden ook op rood, die van maart dan.. Vervelend dat alles even weg is, maar we komen er wel met zijn allen!
wel jammer dat onze berichtjes verdwenen zijn hier. Had nog wel een heel verhaal getypt over pendelen naar aanleiding van de vraag van iemand (weet effe niet meer wie het was helaas). Zethu, ik ga voor je duimen meid dat het met afvallen en zwanger worden allemaal heel voorspoedig mag verlopen. Muppet80, balen meid. Weer rood?! Zeg, jij maakt er ook een sport van om nu telkens van avatar te wisselen he? Vond je het popje niet leuk meer? Moet zeggen dat ik dit roodborstje ook wel erg lief vind hoor Bootsy, ik leef met je mee meid. Ik heb ook al sinds mijn 17e last van zonneallergie. Heftige jeuk en pijn na blootstelling aan de zon. Heeeeel langzaam opbouwen maar en goed smeren en medicatie nemen (voor beide kwalen). Want het is toch wel heerlijk buiten te zijn he? Justfem, ik duim voor een prachtig paasei voor jou
Ik heb trouwens 'ruzie' met Fertility Friend deze periode, hahaha. Deze geeft aan dat ik op dag 12 mijn ei heb gehad, maar ik denk zelf dat ik mijn ei op dag 16 heb gehad. Dit zou ook veel beter kloppen tempsgewijs. Nu geeft FF weliswaar geen dik kruis (een stippellijn) maar toch...vind het maar vreemd dat de eisprong niet opschuift. Maar eens even afwachten wat ie morgen doet als ik mijn temp geef.
nou meiden ik ben vanmiddag ongi geworden. Dit was mijn laatste kuur clomid, dus helaas hebben al die maanden clomid niet geleid tot een zwangerschap. Volgende stap is een HSG laten maken.
balen meid ik wordt hier aan het lijntje gehouden door de gyn eerst zegt ze dat ze maar 3 rondes clomid doen en dan uiteindelijk doet ze er 1 bij en donderdag nog eens 2 zal zo even mijn verhaal erbij zetten wat ik daarnet ergens anders heb gezet
Hey meiden hier net een serieus gesprek aangegaan met mannetje we hebben besloten dat ik als het niet mocht lukken ik direct een afspraak maak bij de fertiliteitsarts voor de echo op dag 14 ipv van bij mijn eigen gyn fertiliteitsarts heb ik al eens gehad voor een echo op dag 14 en die viel heel goed mee. dan kan hij beslissen of we verder gaan met clomid of toch maar over gaan op spuiten of iets anders dus ben er al zeker van dat als het niet lukt dat ik nog 1 ronde clomid doe en daarna aan de arts vraag hoe of wat. ben het beu dat mijn gyn me altijd weer naar huis stuurt en telkens zegt : neem nog maar een ronde clomid terwijl ze in begin zei dat ze maar 3 rondes geven ze had maar direct open kaart moeten spelen en zeggen dat ze maximum 6 rondes clomid doen en indien het niet goed zou gaan ze eerder zouden stoppen nu was het na 3 rondes : neem nog maar een ronde want je hebt een maand pauze gehad dus het kan geen kwaad donderdag: vroeg ik hoe nu verder en kreeg als antwoord dat ik nog 2 rondes mocht nemen was het echt moe om altijd maar te worden afgewezen en aan het lijntje te worden gehouden ook zei ze dat je van clomid niet bijkomt omdat je het maar 5 dagen neemt. terwijl het duidelijk in de bijsluiter staat en mijn weegschaal dit ook aangeeft. ben op die 4 rondes 4kg bijgekomen terwijl ik nioet meer eet of snoep dan anders. ben blij dat mannetje er ook achter staat en dat is ook wat ik ga doen sorry voor het hele verhaal maar wilde het even met jullie delen
@ chipske: dank je. Er zijn dagen dat ik er heel luchtig mee omga, maar er zijn ook dagen (vooral dagen dat ik van veel meiden heb gelezen dat ze ongi hebben gekregen) dat ik toch eindelijk eens iets roods wil zien. @ zuurtje: pffffffffffff bij jou schiet het zo te lezen ook niet op zeg. Ben je eindelijk in behandeling wil het nog niet lukken en werkt de gyn niet mee. Bij ons is het trouwens zo dat de gewone gyns zich niet bezig houden met fertiliteitsbehandelingen. Ze hebben 1 fertiliteitsarts en die doet al die spreekuren.
mijn gyn doet behandelingen met clomid, voor de andere behandeling en ook voor clomid is er een fertiliteitsarts als het deze ronde niet lukt ga ik ook naar hem voor de echo op dag 14 in hopelijk mijn laatste ronde clomid