wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    8 kilo aankomen, pffffffffffffff. En je partner dus ook al door de crisis zijn baan kwijt.
    Ik ook per vandaag :( Dadelijk nog ff naar mijn werk om alles af te handelen.
    Sterkte ermee!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja aangekomen ben ik ook 4kg
    ik had dat tegen gyn gezegd waarop zij zei nee dat kan niet want je neemt het maar 5 dagen
    dan vraag ik me toch af waarom het in de bijsluiter vermeld staat

veel sterkte met je mannetje, hopelijk vind hij vlug ander werk

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier idd ook iemand die genoeg kilo's is bijgekomen sinds september, door de Clomid, denk ook wel een kilo of 8-10!! baal er ontzettend van....

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Waarom ben ik dan nu in godsnaam al die moeite aan het doen om die kilo's die ik dadelijk toch bij ga komen kwijt te raken?
    ach ja, we zien wel

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zethu, is idd vervelend.....het erge is vaak ook dat fert artsen je soms niet verder behandelen met een verhoogde BMI, mijn enige hoop is dus ook nog de Clomid....
    heb bewezen dat ik er zwanger mee kan raken, maar nu nog een goeie ronde waarin het goed blijft gaan.....

@dior, hoe is het bij jou, heb niks meer gehoord.....ben benieuwd of je testen donkerder worden....

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Allemaal Gisteren niet op het forum geweest, was erg moe en had last van steekjes in mijn onderbuik. S'avond is het helder rood bloeden opgang gekomen helaas :( Vandaar ook mijn banner maar weer aangepast. Ze zeggen 3x is scheepsrecht ik hoop dat dit bij mij ook het geval is dus op naar de volgende positieve test zal ik maar zeggen.

@luukske Nog 10 dg spannend duim duim duim :D . Ik denk het wel hoop [-o< het wel voor je

@Justfrem Hopelijk heeft het klussen goed gepakt en loop je nu met een bevrucht eitje rond :D Maar weer duimen draaien tot 28 april voor goed nieuws :)

@Chipske Nee ik heb extra gewacht met bellen tot de vk omdat het de vorige keer ook na een paar dagen fout ging wilde ik even 2 weken aankijken. Vandaar had ik mijn banner ook nog niet aangepast... en voila.

@Kleintje84 2 dg overtijd? Spannend. Hopelijk is het raak beetje goed nieuws kunnen jullie nu wel gebruiken. Ook voor jouw draaien mijn duimen

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @dior.
    Oops ! ik ben vergeten mijn banner te veranderen.
    Ik ben al een paar daagjes ongi....

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ luukske: dat is ook precies de reden waarom ik nog niet geholpen wordt. Mijn BMI is te hoog :(

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dior, balen meid, het was je gegund!!

@zethu, hier idd ook, en volgens mij konden we wel eens dezelfde gyn hebben ;)

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    welk zkh ga je dan luukske?

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    die in jouw woonplaats ;)

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dan zou het best kunnen dat we dezelfde arts hebben :D
    Grappig, mss hebben we elkaar dan al eens gezien zonder van elkaar te weten wie we zijn.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd, zou wel kunnen....

14. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Heyhey

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus ik mag op rood...
    Ik wil ook ff zeggen dat ik voorlopig niet meer pendel en ik wil hier ook eigenlijk proberen een maandje of zo niet te komen....
    Succes allemaal en ik hoop dat als ik weer eens een kijkje kom nemen dat jullie allemaal zwanger zijn ;)

Liefs

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @bootsy, balen meid dat die verdomde duiveltjes weer zijn gekomen....
    neem alle rust die je nodig hebt!!

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Bootsy: Ik heb ergens anders ook al gezegd dat ik het echt balen voor je vind. Neem even lekker de tijd voor jezelf. Begrijpelijk dat je even probeert afstand te nemen van het forum (ik moet zeggen ik heb dat gevoel na elke ongi ook en dan trekt het met het verloop van de dagen wel weer bij, het blijft toch een teleurstelling dat het weer niet raak is). Hopelijk zijn we allemaal over een maand zwanger, dus jij ook en hebben we begin 2010 allemaal een mooie baby in onze armen. Nogmaals een hele grote knuffel!

@Dior: balen meis, ik duim voor je dat het de volgende ronde 3X scheepsrecht is. En wat betreft voor mij kan alleen maar weer afwachten en duimen ;) aan het klussen ligt het in ieder geval niet.

17. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Shit ...

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Als het nu raak is bij jou, Dan volg ik je voorbeeld (hoop ik) ;) Komt wel goed met ons. Lees dat je in Sittard woont ikke in Hoensbroek is echt wel dichtbij

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Hey bah bootsy, ik hoop als jij je weer laat zien hier dat je ons goed nieuws hebt te vertellen.

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, mijn zus woont in Hoensbroek.
    Maarre raak is het niet bij mij. Volgens mijn temperatuur heb ik niet eens een ei gehad.
    Dus ik zit nu echt te hopen op of de duivels of een tempverhoging. Zodat ik toch eindelijk weet waar ik aan toe ben hoe lang het nog gaat duren deze cyclus.

Deel Deze Pagina