Ik pendel zelf ook ( nu niet meer dames, want ik ben zelf in 'verwachting' [-o< maar, mijn pendel zei bij mezelf een tijdje geleden JUNI. maar in juni ben ik wel 3 maanden en mag ik het gaan vertellen... maarja.. pendelen blijft altijd iets moeilijks. en vooral voor jezelf pendelen is moeilijk, dan beinvloed je je pendel heel erg. Suc6 allemaal nog! Liefs
ja dat is ook moeilijk.. ik heb 3 x voor mijzelf gependeld ook omdat ik dacht zwanger te zijn, maar hij hield het 3 keer bij zwanger in mei.. naja.. dat is het gelukkig bijna! LOL Ook anderen hebben april/mei gependeld.. en verder niet.. spannend hoor. Ik pendel zelf ook niet meer. Mijn hoofd staat er nu niet naar en er gebeurt zoveel in mijn leven op dit moment dat ik het niet kan opbrengen om er echt de tijd voor te nemen..
goeiemorgen/middag meiden.... weer een dag verder.....moet nog 8 daagjes geduld hebben wat betreft voor jezelf pendelen, heb het wel eens gedaan, en gaf zwanger aan in de maanden dat ik zwanger bleek, maar ook steeds niet zwanger op de momenten dat de vmk zich aandiende.... heb nu mijn arm in het gips dus kan voorlopig niet meer pendelen, ondanks ik nieuwsgierig ben naar mijn eigen pendel voor deze maand
Hey meiden, Helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn Vandaag een echo gehad en daarop was te zien dat het hartje is gestopt met kloppen bij ongeveer 8 weken en 5 dagen het kindje is dus al een tijdje overleden.... Als strax alles achter de rug is en het spontaan eruit komt of wanneer ik volgende week of de week erna gecurrateerd ben en alles op een rijtje is dan zal ik hier wel weer eens langs komen om nog eens te laten pendelen.......
@kleintje88: he bah wat een rot nieuws, heel veel sterkte met jullie verlies en een digi-knuffel vanaf hier.
@kleintje88, balen meid ....het was jullie gegund!! @zethu, arm in het gips door met hubbie te stoeien
@ luukske: haha da's niet zo handig he. Er was vandaag trouwens een gezondheidsbeurs voor vrouwen (30+) in het zkh, was best interessant. Alleen jammer dat er weinig publiciteit aan was gegeven, want er was niet zo heel veel volk op af gekomen.
Kleintje88, wat verschrikkelijk voor jullie! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode voor jullie. Pfff, krijg het er helemaal koud van. Ik denk aan je meid. Kleintje84 veel sterkte voor jou en je partner, lijkt me moeilijk als het wel of geen baan hebben ineens een rol mee gaat spelen in een proces zwanger te worden wat toch al niet soepeltjes verloopt Zethu, veel sterkte meid nu je jouw baan kwijt bent. Ik hoop dat je overeind kunt blijven in deze onzekere periode. Dior, verdrrr meid, toch helderrood bloedverlies? Had het je echt gegund. Maar inderdaad, ik duim met je mee hoor dat het 3x = scheepsrecht is voor jullie. Bootsy, balen meid. Ik hoop dat de rust je goed zal doen. Kom hier maar lekker weer terug met goed nieuws Muppet80 dat zijn een hoop pendels voor je! Ik hoop dat ze gelijk hebben! Luukske, oei dat is een stoeipartij geweest zeg... Veel sterkte met je arm! Tja, wat mezelf betreft: vandaag geeft FF eindelijk mijn eisprong weer op de plek waar ik 'm ook heb gevoeld (en die ook het meest klopt met mijn tempcurve). Ik zit nu op dag 11. Maar ik begin 'm nu stiekem wel even te knijpen hoor. Heb namelijk al 3 dagen zeer pijnlijke borsten en flinke onderrugpijn. Af en toe ook echte menstruatiekrampen die zeer hevig zijn. Af en aan wat spotting. De kans dat het raak zou zijn is wel minimaal, want enkel na de eisprong seks gehad, MET condoom, maar toch....Kijk, het is dan nog wel niet de bedoeling (vanwege medische redenen, zit nog in een zeer intensief revalidatieproces na een fikse operatie in november, en onzekerheid mbt mijn gezondheid in de toekomst). Wilde eigenlijk na de eerste controles in november (als het dan groen licht zou zijn) op z'n vroegst voor een 2e kindje gaan. Maar een kindje is natuurlijk absoluut wel hartstikke gewenst. Maak me alleen zorgen dan of het wel verstandig is (voor mijn eigen gezondheid). Nou ja, afwachten maar. Voor hetzelfde geld is het loos alarm en word ik binnen enkele dagen gewoon ongesteld. Vind het alleen vreemd. Deze klachten heb ik anders nooit (had ik trouwens ook niet bij de zwangerschap van mijn dochtertje).
@ chipske: dan zou ik er zowiezo voor kiezen om eerst te herstellen. Maar ja als het raak is is het raak he. Op zich zie ik het trouwens wel als positief. Ik merkte dat ik de laatste tijd toch wel weer wat achteruit aan het gaan was. Ik begon weer erg moe te worden. Mijn huishouden had er weer onder te leiden. Dus nu heb ik de tijd om alles weer in orde te brengen hier.
ik heb de volgende pendels gekregen pendel 2 x mei jongen van justfem en femmy zit nog te wachten op andere pendels maar heb geduld