Spannend Dior! Nou denk dat ik weer de op bezoek krijg. Het maandelijks zelfde ritueel begint weer. Het rose/bruinverlies is weer begonnen. Dus ik zal 1 dezer dagen weer een ronde verder gaan.
@Alies05: Al weer een ronde verder Ik vind het zo vervelend voor je. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het niet doorzet voor je. Hier heb ik er ook niet zo heel veel vertrouwen in ik dacht net ook al weer wat roze/bruin te hebben gespot en uitgaande van de afgelopen rondes, betekend dat bij mij ook niet veel goeds (ws weer een korte cyclus). Nou ja vol goede moed naar de volgende ronde dan maar weer, we moeten toch een keer aan de beurt komen
@Tineke333 Dankjewel, ik hoop het ook @Zethu Dat kan ik wel gebruiken thnxs @luukske Dankjewel dat zou heel mooi zijn he, hopelijk volg je me dan over 4 dg dior . @Chipske Ja dat nieuws had ik niet meer verwacht, na mijn vorige ervaring zo spannend morgen, de moed zit erin @Muppet Al die duimen van jullie geweldig dankjewel moet wel goed komen zo toch @Alies05 Ja heel spannend, zie er van de ene kant tegenop ... bang voor slecht nieuws aan de andere kant ben ik blij als ik weet waar ik aantoe ben en hopelijk kan ik dan mijn banner wijzigen Ik hoop echt dat je toch ook gauw eens kunt zeggen ik ga geen nieuwe ronde in. @Iedereen Lieve allemaal jullie zijn zoooo lief, geweldig gewoon, =D> ik laat jullie natuurlijk morgen allemaal iets weten
@justfem, dank je wel, ben benieuwd naar de pendel zou jij zelf niet gewoon een innestelingsbloeding hebben, met dat veegje? @dior, spannend @Alies, vervelend dat je al spotting hebt....
meiden ik wilde jullie toch even het volgende vertellen: Ik ben de trotse eigenaar geworden van 4 prachtige kittens !!!! Moederpoes kreeg gisteravond rond 21:00 last van wat wee-en, ik ben dus de hele nacht bij haar gebleven om haar te steunen. Vanmorgen om ongeveer half 10 werd de eerste geboren. Een mooie zwarte kater. even later werd de 2e geboren. Een zwarte poes, met een wit befje. Moeder was tevreden en ging heerlijk slapen. We hebben de hele dag genoten van deze kanjers ! Toen ik vanavond onder de douche vandaan kwam (22.30!!) was er plots nog 1 kitten geboren !!! Een zwarte kater, met witte buik, witte hals, en witte achterpootjes. Wat een verassing was dat zeg ! Maar dat bleek niet de laatste verassing te zijn, er werd er nog 1 geboren !!!!! een beige poes met witte kraag. Ze liggen nu heerlijk voldaan te slapen met zijn 5e ! Wat een dag/nacht. Ik ben doodmoe, maar zo trots !!! Ps: zie foto's in mijn album
@ Dior; meid ik duim voor je mee dat het goed nieuws is!!! @ Chipske: veel sterkte en succes meid! Gisteren ben ik 'geholpen' en eigenlijk gaat het best goed! Heb ook geen bloedverlies meer ofzo (wat normaal gesproken over het algemeen een week ofzo duurt maar goed ik heb op de operatietafel al heel veel bloed verloren) Ze adviseren om een menstruatie af te wachten en hoop dus gauw weer ongesteld te worden! Misschien dat er iemand weer eens voor mij kan pendelen? (moet alleen even kijken waar de lijst is)
@ Kleintje84; wat een schatjes!! Moeder van 4! Leuk hoor! Geniet er maar van! Wordt straks leuk wanneer de oogjes open gaan en ze hun omgeving gaan verkennen Van die heerlijke pluizenbollen! @Kleintje88; He getsie wat vervelend meid.. ik hoop dat je er snel weer wat boven op komt.. Dikke knuffel van mij..
@ kleintje84: wat een lieve kittens! @ alies: balen zeg dat je weer ongi-tekenen hebt. @ kleintje88: wat fijn dat je niet zoveel bloedverlies hebt achteraf. Moet je zo in het algemeen nu ook rustiger aan doen?
Mijn vriend moest gisteren naar de huisarts en vroeg gelijk over dat het nog steeds niet gelukt was met kinderen krijgen. Nu mogen we een afspraak maken met de gyneacoloog (of hoe schrijf je het ) en als we een afspraak hebben gemaakt kunnen we een verwijsbrief bij de huisarts weghalen. Dus ik denk dat zodra mijn ongi echt doorbreekt ik zal gaan bellen voor een afspraak. Het moet er toch een keer van komen. We zijn inmiddels al bijna 22 maanden bezig voor een 2e kindje.
Je heb het goed geschreven hoor Alies. Wat fijn dat jullie doorverwezen worden! 22 maanden is veel te lang.
Toch ben ik een beetje zenuwachtig ervoor. Want tja je weet niet wat er uit zal komen. En aan de andere kant zal het juist een opluchting zijn als er wat naar boven zal komen waar het misschien aan zou kunnen liggen. Pff droomde vanacht ineens dat ik een jongetje in mijn armen had. En ik snapte er niks van. Ik zei al: 'He? 5 minuten geleden was er nog niks en nu ineens ben ik bevallen van een jongen. Dat is een ideale bevalling.'
haha, grappig. Ik zou willen dat ik zo'n dromen heb. Maar ja, met een cyclus als die van mij hoop je gewoon om ongi te worden. Ei of geen ei
@Alies: wat fijn dat jullie een verwijzing krijgen, uit recente ervaringen heb ik op het forum in mijn clubje ontdekt dat als je al lang bezig bent dat het helpt om een afspraak te maken bij de gyn en dat je dan vlak voor je daar naar toe moet een positieve test in handen hebt. Ik hoop dan ook dat dat voor jullie ook zo zal zijn. @kleintje88: oh wat naar voor je meis, heel veel sterkte met jullie verlies. Fijn te horen dat het bloedverlies nadien minimaal was, ik had er gelukkig ook geen last van toendertijd en ik moet zeggen dat ik daar ook erg blij mee was, ik voelde me toen al rot genoeg. Een knuffel voor jou en ik wens je toe dat je snel maar weer een wondertje in je buik mag hebben. @kleintje84: Gefeliciteerd met de uitbreiding van je kattenfamilie, wat een schatjes, ik zou helemaal verliefd worden en er zo 1 willen hebben. Ben echt een katten-fan, had er zelf 3, maar helaas toen kreeg ik iets met mijn huidige man en hij bleek super allergisch (eerst een jaar geprobeerd, maar werd alleen maar slechter), nu wonen mijn schatten bij mijn tante, alleen ik mis ze wel in huis. Hier bruinverlies weer weg, ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik heb exact dezelfde klachten als andere maanden voor mijn NOd en dit soort bloed ben ik ook al eens eerder verloren rond deze dag in 1 van de andere rondes en toen was het ook niet raak, ik ga er maar gewoon van uit dat het volgende ronde wordt en netjes mijn NOD afwachten. Verder ben ik nog al druk vandaag dus reageer verder even niet op iedereen.
@justfem: wat jammer dat je jouw schatjes een ander huisje hebt moeten geven. Ik heb er zelf ook 3. (nu dus 7) haha. De beige poes gaat niet zo heel goed, ze is 13 gram afgevallen, na nog geen 24 uur. Ze snapt niet hoe ze moet drinken aan de tepel, en roept de hele tijd. Nu heb ik haar een beetje geholpen, en dan snapt ze het uiteindelijk een beetje. Ze blijft op de tepel kouwen. Ik leg haar dus nu gewoon elke 2 uur aan, en anders gaan we over op bijvoeden. Ze heeft nu dus haar buikje vol, en ligt STILLETJES te slapen Duimen dat alles goed gaat !
Hallo Lieve meiden Vandaag bij de gyn geweest. Er was id een vruchtzakje te zien in mijn baarmoeder. Alleen omdat het nog zo pril is 5 wk en 4 dg kon hij niet zien of er een vruchtje in zat of dat tie leeg was. Wel vond hij het vreemd dat de vorige keer zo anders was dan nu, dus vind dit wel een goed teken.15 mei moet ik weer voor een echo en dan kan hij zien of ik id nog zwanger ben of het vruchtzakje leeg is. Bij dat laatste wordt het dan weg gehaald.Dus nog even 3 weken wachten. Als er voor die tijd nog bloedingen zijn moet ik direct contact opnemen. Dus als jullie nog even zouden willen blijven duimen @kleintje84 Wat een schatjes inc moederpoes Die beige is wel een buiten beentje he wordt vast prachtig let maar op. @kleintje88 Ik hoop dat snel je natuurlijke cyclus weer op gang is en je snel (heel) weer zwanger zal mogen zijn en dat het dan helemaal goed gaat. Dikke knuff
@dior, nou das toch goed nieuws.....hoop dat je over 3 weken gewoon een super echo hebt met een kloppend hartje!! @justfem, balen meid dat onze lichamen zo raar kunnen doen.....heb het nu ook, gisteren een beetje roze slijm na de sex, en nu vanochtend gewoon een klodder(sorry) gewoon slijm, nooit voor NOD gehad, maar ja.....