Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik ben eergisteren gestart met clomid omdat mijn cyclus niet echt goed zat. Nu vraag ik me af wie mij hier eens wil pendelen? Ik ben eens benieuwd. Het is ons eerste (mijn geboortedatum 03/07/1985). groetjes!
@luukske: ik heb hier ergens op het forum weleens een voorstel gelezen over een luikje in je buik, zodat je kunt zien wat daar binnen gebeurt, of een navel die licht geeft als het raak is gelijk na bevruchting. Zou wel een stuk makkelijker maken, dan dat je zo lang geduld moet hebben en in onzekerheid zit voor je meer weet. @Dior: klinkt mij als goed nieuws in de oren, ik blijf voor je duimen dat je over 3 weekjes een mooi gevuld vruchtzakje ziet met een kloppend hartje. @'t wondertje in dior's buik, hou je vast en groeien maar, zodat je mama straks zelf op de echo kan zien dat je er bent [-o< @kleintje84: hoop dat alles goed komt met de kleine beige poes en anders idd bijvoeden misschien. @zandloper: je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0, en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben. @Alies: hoe is het bij jou, zet het al door?
@Justfem: Het zet nog niet door. Nog rose/bruinverlies. Maar vandaag is lf14 en 9 van de 10 keer zet het op die dag ook door. Meestal is het 's middags. Dus we wachten gewoon af. En hoe gaat het met jou?
@Alies: nu weer geen bruinverlies, maar wel ongi-steken, mijn temp kan ik ook niet echt iets uit opmaken behalve dat ie na gisteren flink gestegen nu weer flink omlaag is gegaan. Zie mijn kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/262ea1 Wacht het maar ff af.
@ Justfem stuur ze maar naar mij! Ik zit te springen om ongi te worden! Gisteravond leek het er even op. Beetje bruin met afvegen, maar vanmorgen weer niets
@Zethu: ik heb ze jou gegevens gegeven zijn ze al bij je aangekomen Jeetje wel vervelend voor je dat je nog steeds niet weet wanneer ze zullen komen kun je ook niet echt doorgaan met zwanger worden.
@ justfem: Het is idd lastig. Ik loop nu al een hele tijd met maandverband in mijn tas, maar gebruik het niet. Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik inderdaad hulp nodig heb met zwanger worden. In het begin had ik nog hoop dat er mss een wonder zou gebeuren dat ik spontaan zwanger zou worden. Maar ja, waarschijnlijk heb ik niet eens een ei. Ik sta ze iig met open armen op te wachten!
Ik zit ook weer in het wachtbankje... mijn pendels voor mei, betekent dat eigenlijk in mei zwanger of ik mei positief testen?
Dat betekent in mei zwanger. Als je het er apart bij vraagt wanneer positieve test dan pendelen ze dat er ook bij. Sommige pendelaars pendelen dit er standaard bij.
Oke, dat zou dan betekenen dat het de volgende ronde is... Alies, pendel jij ook? Zo ja, zou je ook voor mij willen pendelen?
Eindelijk, hopelijk komt er dan wat schot in de zaak, en zul je heel gauw geen last meer van de hebben
Heb je geen last van misselijkheid buiten je nod klachten? Toch hoop ik [-o< dat je over 4 dg positief test [-o< duim [-o< duim [-o< duim [-o< Hopelijk kan ik over een paar dagen (4) een leuk berichtje voor je schrijven met heel veel van deze smilies \/
Dat zou zooo mooi zijn net de tranen in de oogjes staan van jou en justfrem lieve berichtjes. Roze slijm en vanmorgen weer klink als ....... tel de puntjes maar Oh [-o< laat het zo zijn [-o< spannend nog 2 dg we duimen verder voor je [-o< Zouden we prachtig mooi achter elkaar uitgeteld zijn, en dan zou justfrem 2 dg na jou nog een moeten bevallen dat zou zooo geweldig zijn 8)
@Zethu Ik hoop gauw dat je wat regelmaat in je cyclus krijgt dat je precies weet straks wanneer je het mnd verbandje nodig hebt en dat er dan ook gewoon een ei is. En hopelijk dan heel gauw daarna, dat je zou mogen weten dat het RAAk is
@Zethu: ik denk dat die idd van mij afkomstig zijn [-o< [-o< zie onderstaand berichtje @ll Hey meiden ik heb iets stouts gedaan #-o ik heb gisteravond getest met KV test 2 voor 5 euro en zie hier het resultaat http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/test.jpg, nu kon ik het niet laten om vanochtend zo'n digitale te doen met indicator, die geeft nog aan niet zwanger, maar goed ik moet natuurlijk ook nog tot maandag, dus ik test zaterdag of zondag (meest waarschijnlijk) en als die dan positief is dan test ik op mijn NOD nog wel een keer digitaal. Oh ik ben er helemaal zenuwachtig van. Ik heb overigens nog nooit een vals lijntje gehad op die KV testen, die blijven bij mij altijd spierwit, ook is mijn temp weer mooi gestegen.
Jaaaaaaaaaaaaa ik zie echt wel een streepje!!!! =D> Die digitale testen hebben meer HCG nodig dus moet je even een paar dagen mee wachten nog. De kruitvat testen heb ik ook nooit een valse lijn mee gehad beiden keren dat het positief aan gaf was het zo en andersom dus ook.SUPERRRR gefeliciteerd Jippie joehaaaa =D> geweldig!!!! =D>