Justfem, ik zie een streepje!! mijn gevoel meende al dat je psoitief zou testen...... voorzichtig al gefeliciteerd!!!!!!!!!! @all, nog geen ongi, maar vanochtend wel een negatieve CB test, die met een - en +
@justfem, ga straks naar de winkel en neem dan die KV 2voor 5 euro mee, en dan als ik morgen nog niet ongi ben, test ik opnieuw....voor jou ziet het er veelbelovend uit!!
Justfem ik zie ook een streepje. SPANNEND! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Nou ik kan nog steeds niet zeggen dat ik voorlopig niet ongesteld wordt. zijn er weer. Dus ik ga een afspraak maken bij de gynaecoloog.
@ Justfem; ik zie het streepje ook! Een voorzichtige felicitatie voor jou! Spannend! @ Zethu; wat is het toch wat, zo'n lange cyclus. Vindt het zo knap dat je er zo meeomgaat als dat jij doet. Heb ik echt respect voor! @ Alies; jeetje, 22 rondes alweer? Goed dat jullie de stap gaan nemen.. Lijkt me erg spannend.. @ Luutske; spannend meid!!!! Ik hoop ook voor jou op een mooie positieve test! @ Alle anderen die ik nu even lijk te vergeten; heel veel succes deze ronde en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn Liefs Muppet80
@ justfem: ik zie heel duidelijk een streepje! Super zeg. Over het algemeen wil dat toch wel iets zeggen. Als mensen zeggen een twijfelstreepje te zien zie ik normaal niets. Tempverlaging mss innesteldipje? Helaas heeft het bij mij alleen niet doorgezet. Heb gistermiddag een paar uur ongikrampen gehad, maar 's avonds waren ze weer weg. Ik had toen ook geen bruin meer @ muppet: Ik heb niets anders als het te accepteren, maar het hangt me inmiddels wel de keel uit hoor. Ik heb vanacht zelfs nog gedroomt dat ik ongi was geworden, wordt je wakker heb je nergens meer last van. Daar zakt de moed je toch van in de schoenen. Ik heb het idee dat als ik bij de gyn kom dat ik dan nog niet ongi ben geworden. Dan zit ik helaas over de 100 dagen heen. @ alies: dan ben je ook lang bezig zeg. Maar goed dat je inmiddels een verwijzing hebt. Ik ben volgende week zaterdag een half jaar bezig en zit pas in cyclus 3, pffff @ hier: Ben vanmorgen gebeld geworden door het UWV. Eindelijk is het lange wachten afgelopen. Maandag heb ik een afspraak bij hun. (voor degenen die het niet weten, ik ben 7 maanden geleden ziek thuis komen te zitten en heb mijn contract niet verlengd gekregen door de crisis. Ik was net mijn uren aan het opbouwen, en zit sinds 15-4 weer thuis)
meiden, ben bang dat mijn pendels voor maart echt op rood mogen, heb net wat roods ontdekt, dus denk dat het dadelijk wel doorzet!!! baal er ontzettend van, ga mezelf dadelijk wat opbeuren door even de stad in te gaan... @alies zou je nog eens willen pendelen? stuur je een PB, snap dat je misschien nu met je ongi geen zin hebt, maar maakt niet uit, hoor het wel!!
Hey, ik ben hier ook nog eens geraakt. Ik zit nu vooral bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen' te schrijven. We zijn deze ronde begonnen met IUI en zit nu in de wachtperiode. Vreselijk vind ik dat. Wie pendeld er? Zou graag nog eens laten pendelen want al mijn pendels (buiten die van Supernanny) zijn al voorbij en helaas niets... Maar benieuwd naar wat er nu uitkomt... Vele groetjes!!
wie zou voor mij willen pendelen. diegene die al heel lang wachten voordat ze zwanger zijn mogen wel eerst. maar ik ben benieuwd wanneer ik weer zwanger word. en wat het dan word. dus wie zou voor mij willen pendelen. alvast bedankt. liefs
nou meiden, ik heb de ukkies moeten bijvoeden met de fles. 1 van de kittens wilde alsnog niet drinken, ook niet bij het aanleggen aan de tepel. Ook waren ze beiden weer afgevallen, alleen de een was minder levendig dan de ander. warm kruikje voor ze gemaakt, voor de nacht en om 08.00 de wekker gezet, om eventueel meteen naar de dierenarts te kunnen, mocht het niet goed gaan met het kleintje. Toen ik dus vanmorgen in de kraamdoos keek was het kleintje overleden... Ik baal hier echt enorm van !! Gelukkig gaat het andere kleintje wel goed. ze drinkt goed uit de fles en is levendig Hopen dat het nu verder goed gaat....
Nou ik heb gebeld. Ik kan er 19 juni pas terecht. Pfff nog 2 maanden wachten. Hopelijk lukt het dan om zwanger te raken. Hoef ik ook niet meer heen.
@luukske het kan wel nog he ondanks een beetje rood, ik blijf stug door duimen voor je hoor! @kleintje84 ohhh wat zielig welke van de kittens is het? Ik hoop ook dat het verder goed gaat en helemaal gezonde katten zullen worden. @Alies05 over 2 mnd zucht en dat wachten duurt altijd al zo lang. Ik hoop ook dat je voor die tijd spontaan zwanger bent. Laat het maar gauw 19 juni zijn dan weten we meer
Oh Alies wat spannend, ik heb volgende week vakantie en maak dan ff een uitzondering om voor je te pendelen (voor alle anderen; ik pendel niet meer en neem geen aanvragen meer in behandeling (wat klinkt dat officieel he? haha)).. nog 2 maanden even doorbijten meid.. Wie weet is het dan ineens wel raak! heel veel liefs voor jou..
Dank je dat is heel lief van je. =D> Je bent een schat. Ik hoop ook dat het in tussentijd gewoon raak zal zijn.
Hoi hoi, Ook ik wil vragen of iemand nog eens voor me wilt pendelen. Ik zie niet 1,2,3 mensen die pendelen en naar wie ik een PB kan sturen.
@ kleintje84: oh wat jammer nou van dat kleinje. @ alies: dat is idd erg lang. Hoop dat de tijd voor jou snel voorbijgaat. @ dames die vragen om te pendelen: je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0, en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben.
het is 1 van de 2 kittens die 12 uur ! later werden geboren dan de 1e twee. een zwarte met een wit halsje....