wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Alies: oh wat balen meis, ik hoop dat die afspraak met gyn wonderen verricht en je vlak voor je er naar toe moet al een positieve test in handen hebt ;) Ik dacht trouwens dat ik mei voor je had gependeld, maar ik pendel wel even opnieuw voor je. Ik onthou niet alles wat ik gependel heb ;)

@kleintje84: :cry: wat zielig voor dat kleine katje, misschien was er toch iets niet helemaal goed met haar, hopelijk gaat het met de overige kittens wel goed en groeien ze groot en sterk.

Hier vanochtend ook weer een testje gedaan zie het resultaat in mijn fotoalbum, nu geloof ik er zelf ook wel in dus heb ik mijn banner aangepast.

@joeke: GEFELICITEERD!!!!!! Wat goed na 12 ronde mag je ook gaan genieten!!!!

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Justfem je had een meisje in april en positieve test in mei voor me gependeld. ;)

En ik zie een nog duidelijker streep! Wat SUPER zeg! Het is je gegunt. GEFELICITEERD :D

@Joeke GEFELICITEERD!

@kleintje84 wat sneu dat een kitten het niet gered heeft.

3. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    Justfem: van harte, geniet jij er ook lekker van!
    xx

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    yes yes yes ik wist het wel die testen zijn ook zo goed joehaaaa

Nog een keertje gefeliciteerdsuper

5. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Bedankt lieve meiden voor jullie lieve gelukswensen, jullie begrip voor mijn situatie. Natuurlijk heb ik geen enkele zekerheid dat ik ook echt zwanger was (want geen positieve test in handen), maar alles zegt me dat ik zwanger geweest ben. De vreemde klachten, het vervolgens niet op gang komen van de menstruatie in eerste instantie ondanks tempdaling en het gigantische bloedbad met hevige krampen en stolsels dat ik nu sinds 2 dagen heb. Het heeft niet zo mogen zijn, blijkbaar. Ik denk dat de tijd er ook nog niet rijp voor was. Maar zodra ik er echt voor ga, zullen jullie het zeker van me gaan horen hoor! Niet in de laatste plaats omdat dit zou betekenen dat de prognose voor mijn toekomst (gezondheid) dan weer wat gunstiger zou zijn.

Justfem, ik had al zo’n onbestemd gevoel dat ronde 8 jouw geluksronde zou zijn en zeker omdat je ook al zo’n rare spotting had (net als ik – ik heb deze vanaf dag 6dpo gehad) dacht ik dat ik toch eens even moest komen checken hier..... VAN HARTE GEFELCITEERD meid! Het is jullie super gegund. Heerlijk van genieten en ik hoop dat je zo min mogelijk last zult hebben van vervelende kwaaltjes als misselijkheid etc. Een hele mooie zwangerschapsperiode gewenst en straks uiteraard een gezond brusje voor Noa! :D

Kleintje84 proficiat met je poezekinders! Wat zielig van dat ene kittentje. Ik hoop dat de rest goed groeit. Aan jouw goede zorgen zal het in ieder geval niet liggen. Super!

Kleintje88, ik ben blij voor je meid dat het (naar omstandigheden) best goed met je gaat. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld mag worden meid en jullie een nieuwe kans krijgen op een gezond kindje :thumup:

Alies05, meid ik wist niet dat jullie al zooooolang bezig waren! Verdorie zeg...Ik kan me goed voorstellen dat je het er af en toe erg moeilijk mee hebt en ik ben dan ook erg blij dat jullie nu bij de gyn terecht kunnen (super trouwens dat je vriend ernaar gevraagd heeft bij de huisarts!). Ik gun het je van harte om nu snel zwanger te mogen worden. Enne...je zou de eerste niet zijn die zwanger raakt vlak voor de afspraak met de gynaecoloog dus houd moed!

Dior, dat klinkt allemaal heel hoopvol meid! Pfff, dat je dan nog bijna 3 weken moet wachten....Ik leef met je mee hoor en ik duim voor je dat er dan een mooi klein begin van leven te zien is op de echo!

Zethu, voor jou een hele dikke knuffel. Ik stuur de duiveltjes vandaag nog jouw kant op, als het aan mij ligt. Houd moed lieve meid, al zal dat met momenten heel moeilijk zijn!

Zo....en dan neem ik nu toch echt voor langere tijd afscheid hier. Wip natuurlijk nog wel eens binnen om te zien hoe het met jullie allemaal gaat. Maar volg het niet meer op de voet. Allemaal HEEL VEEL SUCCES met zwanger worden, meiden. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie snel een positieve test mogen hebben!

Liefs, Chipske

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Chipske Lieve meid ik heb zo met je te doen.Ik hoop echt dat als je hier straks langs komt of als ik je ergens anders op dit forum tegenkom, dat je een hele mooi prachtige ik ben zwanger banner zult hebben :) Een hele dikke knuffel voor jou

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden.

Helaas is het andere poesje dat ook 12 uur later kwam,
    vannacht overleden.
    Omdat ze het allebei niet overleefd hebben denk ik toch dat
    dit komt omdat er 12 uur tussen heeft gezeten met de 1e twee.

Ik heb echt mijn best gedaan, om ze te voeden met de fles,
    ze aan te leggen, en ze warm te houden, maar helaas heeft
    dit niet geholpen.

Ik baal wel enorm !!

Ik ben wel blij dat ik even goed kan slapen, zonder de kleintjes
    om de 2 uur te moeten voeden, dit heb ik nu 4 dagen gedaan,
    en ik ben gebroken !

De andere 2 gaan super goed,
    dat zijn 2 lekkere dikzakjes.
    De ene weegt 164 gram, en de ander zelfs 177 :)

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @kleintje84 oh wat erg zeg :( Je hebt nog wel zo je best gedaan. Hopelijk blijft het met de andere 2 wel goed gaan. Dikke knuffel

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ justfem: super! GEFELICITEERD meid!

@ joeke: jij natuurlijk ook.

@ chipske: Bedankt. Jij heel veel succes. Ik hoop je snel weer hier te kunnen zien. Hopenlijk dat ik dan met een dikke buik zit, of iig in behandeling ben zonder deze lange cycli.

@ kleintje84: ah, dat andere kleintje ook al. Wat jammer (en zielig) Hoop dat het met de andere 2 iig de goede kant op blijft gaan. Slaap lekker iig.

@ hier: Gisteren weer eens shocking nieuws gehad. Ik kreeg van de vriendin van mijn ex te horen dat ze weer zwanger is van hem. 14 weken al weer. Daarom ben ik gisteren ook niet op ZP geweest. Had het ff helemaal gehad.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Justfem en Joeke gefeliciteerd! Geniet ervan dames!

@Kleintje; wat sneu voor de kleine poesjes.. :( je hebt je best gedaan meis...

Heb net voor de gein ff gekeken wat de pendel zij bij de vraag of ik nu zwanger ben. Hij zei; nu zwanger, zwanger in april, posi test in mei zwanger van een meisje.. Ik heb het herhaaldelijk en op verschillende manieren gevraagd. Spannend dus! :D

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alies mijn pendels van april mogen op rood
    ik ben al aan het spotten dus ongi komt eraan

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @justfem en joeke, gefeliciteerd meiden!!

@all, heb me er weer overheen gezet, en vandaag maar weer vrolijk beginnen met de Clomid...
    zoals eerder gezegd gebruik ik de Clomid nog tot na de zomer, en dan houdt het voor ons op.....mijn man wil niet verder, dus ik hoop dat we binnen nu en enkele maanden geluk hebben....

heb nog een paar pendels voor mei staan...

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Luukske ik hoop voor je dat je voor de zomer nog zwanger mag raken. ;)

@Zuurtje balen meid. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.

Ik zal gauw de pendellijst weer bijwerken. En dan zal ik april doorspitten want die is bijna voorbij.

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Alies wil je mijn pendels er ook bijzetten? Zie onderschrift!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ zuurtje balen zeg. Hopenlijk volgende ronde.

@ luukske: Ik hoop het voor je. Krijg jij trouwens follikelmetingen?

@ hier: vanmorgen naar UWV geweest. Nu moet ik weer gaan wachten. Ik krijg een schriftelijke oproep om naar de verzekeringsarts te gaan.
    Enne mijn gewicht gaat echt de goede kant op. Deze week 0.9 :D

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi meiden,

ik vroeg me af welke dames er hier pendelen voor andere dames :)
    Misschien wil één van jullie een keer voor mij pendelen.

Groetjes Channie

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    FF copie van de vorige pagina: @ dames die vragen om te pendelen: je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0,en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben.

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Update

Ik heb gisteren na het tillen van een doos weer een bloeding gehad van helder rood bloed
    Gebeld met de gyn en die wilde mij perse vandaag zien of het nu nog zou bloeden of niet.
    Het was een inlegkruisje vol, en ik voelde het ploppen toen ik de zware doos optilde, en daarna warm toen wist ik oh jee nee niet weer. later was het nog een heel klein beetje aan het druppelen maar het bloed was niet meer helder rood. Later naar de wc geweest en geen bloed meer maar op het wc papier maar wel een donker bruin bijna zwart sliertje 2 cm lang ongeveer 2 mm dik zoiets.
    Ik probeerde het uit elkaar te halen omdat ik zoiets nog nooit had gezien. Kwam er 1 druppel helder rood bloed uit maar kreeg het niet uit elkaar het was heel elastisch. Ik dacht dus dit is het vruchtzakje.

Vandaag bij de gyn geweest, en het vruchtje is nog aanwezig maar in 6 dg tijd is het niet gegroeid.
    De gyn had in 6 dg tijd wel verwacht dat het gegroeid zou zijn, en omdat ik nu voor de 2e keer bloed ben verloren gaat hij ervan uit dat er alsnog een spontane mk gaat optreden. Hij wilde geen curretage doen omdat er nog een hele kleine maar echt minimale kans is dat het alsnog goed komt. De 15e mei moet ik gewoon nog op controle komen, om te kijken of de baarmoeder dan leeg is na de mk of als dit niet is gebeurd, wat hij niet verwacht te kijken of het vruchtje toch bij gegroeid is, zo niet dan krijg ik medicijnen voor een abortus op te wekken. Maar hij drukte nogmaals op mijn hart omdat het de eerste keer ook al fout is gegaan en nu al 2x een bloeding is geweest plus dat er geen groei iste zien na 6 dg, dat ik echt me moet voorbereiden op een miskraam.

Als het mist moets gaan hoop ik dat het gauw gebeurd want zo is ook niks.
    Iemand hier ervaring met een soortgelijke zwangerschapsprobleem/ervaring?

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ik had zoooo gehoopt dat er toch nog een positieve test bij je uit zou komen lieve luukske had het je oh zo gegund :) Hopelijk [-o< ben je echt voor die tijd zwanger [-o< mijn duimen zullen overuren voor je draaien.

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje Dior, wat een verhaal! Ik hoop voor je dat het toch nog goed is!

Deel Deze Pagina