Jee Dior wat een verhaal. Ik hoop het beste voor je. En als het mis gaat dat het dan iig snel gebeurt.
Nou hier gaat het weer een stuk beter! Ik ben afgelopen week 2!!!! keer gecurrateerd DInsdag de eerste keer en mocht gelijk naar huis bleef wel bloedverlies houden maar dat was normaal... Op donderdag had ik mijn temp gemeten 37.9 wat vrij hoog is voor mij (zit normaal niet hoger dan 37) maar goed ik dacht even aankijken... Vrijdag was het 38,5 dus ik dacht even ZH bellen... Kreeg ik zo'n muts aan de telefoon die zei: Ja wat moet ik ermee dat je koorts hebt :S Ze dacht dat het maar een griepje was en ik moest naar de HA.... Dus ik verloskundige maar gebeld, uitgelegd, en die is s'middags gekomen voelde wat aan mijn buik en deed mijn bloeddruk opmeten was allemaal goed en ik had ook niet veel pijn... Moest wel als ik ineens stolsels ging verliezen of heel erge buikpijn kreeg bellen... En ja hoor dag erna verloor ik ineens stolsels en had ik buikpijn! ik voelde me echt een zeur dus heb nog even aangekeken... s'avonds toch maar gebeld en ik moest gelijk naar het ziekenhuis komen... Daar een echo gemaakt en daarop zagen ze nog allemaal zwarte vlekjes in mijn baarmoeder, dat kon of stolsels zijn of misschien nog wat weefsel... Afhankelijk van de bloeduitslagen moest ik of blijven of moest ik thuis afwachten tot alles eruit kwam... Helaas waren de bloeduitslagen dusdanig hoog dat ik accuut opgenomen moest worden, meteen aan de antibiotica via het infuus en op zondag zou ik opnieuw gecurrateerd worden... En dat is ook allemaal gebeurd.... Maandag mocht ik weer naar huis met antibiotica voor een week! Ik voel me nu gelukkig weer een stuk beter, weinig bloedverlies en geen buikpijn hopelijk ben ik er nu dus echt vanaf!!!
@ kleintje88: nou ik hoop dat het bij 2 keer blijft. Lijkt me niet prettig om dat zovaak in korte tijd te moeten meemaken. Ben blij dat het igg wel al weer wat beter met je gaat.
Kreeg weer geen melding dat er gepost was in dit topic. Irritant soms. @dior: Jeetje meid wat een toestand. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik hoop natuurlijk van het positieve uit, maar als ik je verhaal zo lees is er dus weinig hoop. @kleintje88: Hopelijk blijft het bij 2 keer. En dat je maar weer snel op mag knappen.
Wat is het hier stil zeg. @kleintje88 Hoe gaat tie nu? @Alies05 Ook ik blijf nog even positief al heeft de gyn me echt op het hart gedrukt ga uit van een miskraam. Ik heb geen bloedingen of bruinverlies mer gehad, en super last van zwangerschapskwaaltjes. Kan me niet voorstellen dat je dat zo goed voelt als het niet goed zit...?! Misschien hoor ik wel bij die hele kleine groep waarbij het toch nog goed komt, ik ga de moed nog niet opgeven. Trouwens nog een digitale test gedaan en die was ook positief dus volgens mij is de hcg ook nog niet gedaald ik zie dat allemaal als een positief teken. 6wk en 6 dg vandaag
@justfem en joeke Hoe voelen jullie je? @kleintje84 Hoe is het met de kittens? @muppet80 nog 2 dg mag je testen al ergens last van? @zuurtje zijn je duiveltjes al weg?
hey dior en anderen meiden nee ongi is nog niet weg, zit nu op dag 7 donderdag mag ik naar de fertiliteitsarts en dan zien we wel verder hoe en wat als ongi weg is mag mannetje er weer aan geloven, niet dat hij dat erg vind want hij vraagt zelf al of mijn ongi weg is mannetje gaat donderdag mee naar de fa, ben ik wel blij mee
@Dior; heb de afgelopen dagen erg veel last van misselijkheid en brandendmaagzuur. Vanaf innesteling last van ongi-achtige krampen tot gister.. nu gevoelige bm. en heb vandaag getest..helaas negatief geen eens een miniscuul dun streepje woensdag maar afwachten. ben dan 1 dag overtijd. Zit vandaag excact 14 dagen na eisprong.
Ik kon het niet laten... ik ben er ff.... Justfem echt super nieuws meid!! Gefeliciteerd... Strooi maar wat HCG mijn kant (en ook naar de andere meiden natuurlijk) toe. Ik had gedroomd dat jij en Alies zwanger waren... dus tja, moest ff kijken... 50-50 goed... Misschien een voorteken Alies... Nou, ben er weer vandoor.... ik zie wel wanneer ik weer een keertje langskom. Dikke knuf allemaal
@ zuurtje: het is wel fijn dat je mannetje met je meegaat naar de fa. Ik heb dat best prettig gevonden. Alleen door zijn onregelmatige diensten kan hij niet altijd met mij mee.
mannetje heeft vrij gevraagd, ik was net op tijd ongi om een afspraak te maken waar hij mee kon mannetje werkt veel gebroken diensten (zowel 's morgens als 's avonds gaan werken)
@ zuurtje: mijn mannetje had de eerste keer ook vrij gevraagd, maar hij heeft heel veel verplichte verlofdagen zodat hij door het jaar heen bijna geen vrije dagen kan opnemen. Daarom is hij de vorige keer niet mee geweest en kan hij de volgende keer ook niet mee.
Zo we zijn er net weer van een familieweekendje weg. Mijn vriend´s ouders hebben tot vrijdagochtend een huisje gehuurd. We wilden eerst tot morgen blijven, maar aangezien het vandaag wat steekt onderin mijn buik en mijn ei dus elk moment kan springen, wou ik natuurlijk graag naar huis. 8) Ik ga daar echt niet liggen te klussen terwijl er op de hele bovenverdieping familie ligt te slapen.
Hihi, Ik weet niet meer hoe mn pendels waren, maar er was sowieso gependeld voor mei en juni zwanger, die kloppen niet, want ik ben nu zwanger Ook was er gependeld door iemand dat ons huis in mei verkocht zou worden... 28 mei is onze sleuteloverdracht! Liefs