Met de 2 'overgebleven' kittens gaat het uitstekend. Ze wegen allebei al over de 300 gram, en proberen al een beetje te lopen. Ook zijn allebei hun oogjes al open. en kunnen ze zien en horen. Ik ben apetrots op mama poes ! Ik zal eens even wat foto's uploaden van mijn 2 dikkertjes
alies zou je in de volgende pendellijst nog iets willen bijzetten zwanger in okt '09 van tweeling (2jongens) door mezelf
Gefeliciteerd LadyJoey hier gaat het opzich wel alleen begon ik zaterdag weer ineens te bloeden, voelt als menstruatie, ziet eruit als menstruatie (van te voren was ik al 4 dagen gestopt met bloeden) alleen volgens de gynaceoloog kan dit absoluut niet omdat het te vroeg is..... Maar ze vonden het wel raar dat ik weer ineens ging bloeden en ineens meer dan voorheen... Maar goed ik moet even een week afwachten (volgende week weer controle) en dan zullen we het vast wel horen..... Overigens wel een zwangerschapstest gedaan en die is nu al negatief
Je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0,en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben.
@ kleintje88: gelukkig dat het nu eindelijk negatief aangeeft. Hoop dat het op controle allemaal goed blijkt te zijn. En idd raar dat je weer begon te bloeden.
Goedendag meiden, Ik heb me hier ooit eerder aangemeld. In februari bleek dat ik zwanger was! Helaas bleek bij onze eerste echo op 3 april (ik was toen 10w4d zwanger) dat ons kindje al met 8 weken was overleden. Op 8 april ben ik gecuretteerd. Nu willen we natuurlijk heel graag weer zwanger worden, zodra ik een keer "spontaan" ongesteld ben geworden. Ik heb vanmorgen wel de eerste negatieve zwangerschapstest in handen gehad, dus alle hormonen zijn nu in ieder geval uit mijn lijf! Nu is het wachten wat mijn cyclus doet deze maand. Ik heb de dames van de pendellijst een pb gestuurd en ben heel benieuwd wat de pendels zeggen!
LadyJoey gefeliciteerd! Alies: mijn pendels van april mogen op rood.. Mei laatste kans op juiste pendels! Succes allemaal.. ik pendel echt nooit weer.. had afgelopen week tien keer voor mijzelf gependeld dat het raak was... waar dan?
@muppet80: Ze zeggen ook wel dat je niet voor jezelf moet pendelen. De kans is aanwezig dat je het teveel beïnvloed door je eigen onderbewuste. Heb het ook geprobeerd, vlak voordat ik mijn nod had. En was ook altijd positief, maar werd ik gewoon ongesteld. groetjes zonnetje
@ muppet: balen zeg. En voor je zelf pendelen lijkt me idd niet zo goed. Ik heb hier zelf het boek met alle antwoorden staan. Toen ik de eerste keer enorm overtijd was heb ik dat boek erbij gepakt en kreeg ik ook de antwoorden die ik wilde krijgen. Maar het bleek dus niet zo het geval. Ik zou best wel eens willen weten nu wanneer dat ik weer eens ongi ga worden, maar ja ik ben zo bang dat mijn onderbewuste het antwoord weer gaat geven, dus ik raak dat boek niet voor mezelf aan.
Ik heb het ook een keer gehad dat ik voor mezelf pendelde (met naald en draad) En die zei dat ik in maart 2009 zw was.... En nee toch net niet, werd ongi. Dus ik pendel ook niet meer voor mezelf. En miss heb ik het ook helemaal fout gedaan het pendelen. Gr
ik ben benieuwd of de pendels gelijk hebben heb er 3 in mei en da's een goed teken toch en de laatste pendel zei juni en aangezien ik eind mei mijn nod heb kansen genoeg dus
Ik heb ook eensvoor mezelf gependeld en die zei februari, bij de vraag of ik in november zou bevallen kreeg ik een nee zelfde met Oktober etc. Dus ik dacht raar ding maar ja hij bleek wel gelijk te hebben.....