Staat ook al op de vorige pagina maar ook voor jou deze verwijzing: @ dames die vragen om te pendelen: je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0,en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben.
Het gaat opzich best goed, het bloeden was bijna weer gestopt alleen ben ik gisteren wat gaan sporten om toch weer mijn conditie wat op peil te krijgen (dansbewegingen etc) en toen ik daarna naar bed ging zat mijn maandverband weer vol met bloed :S (bijna tot doorlekken toe terwijl ik hem pas hooguit 3 uur in had) dus ik snap er echt niks van!! Nu is het weer wel wat minder en maandag moet ik weer op controle dus is het maar even afwachten.... Als er niet toch nog weefsel is achtergebleven want ik heb echt geen zin om nog een keer een curretage te moeten hebben! zo wel dan ga ik naar een ander ziekenhuis!
Het kan wel eens gebeuren dat je door meer bewegen (zoals sporten) je weer meer bloed verliest. Ik hoop voor je dat je niet nog een keer moet, want je hebt wat dat betreft al weer genoeg meegemaakt. En ook ik zou naar een ander zkh gaan als ik zovaak zou moeten hoor!
Ben weer aan het terugkrabbelen van mijn terugval. Maar merk niet veel vooruitgang helaas. Ben enorm moe en ben 's morgens mijn bed niet uit te krijgen. Gelukkig krijg ik mijn dagen wel best goed om. Met afvallen gaat het best goed. Ik was afgelopen week helaas niet afgevallen, maar heb stiekem vanmorgen op de weegschaal gestaan en dat gaf me weer moed om door te gaan (als het deze week zo door blijft gaan ben ik deze week meer dan een kilo kwijt en zit ik weer op schema) Kijk anders maar op mijn link voor het afvallen: http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wuYsb3J/
Ahhh Super meid van dat afvallen doe je goed! Wel balen dat je in de ochtend niet echt vooruit te branden bent Maar kop op meid!! Laat je koppie niet hangen En vooral leuke dingen doen! Ik ben ook begonnen met NOG gezonder leven iets wat ik al deed voordat ik zwanger werd en toen ik zwanger was maar na de curretages had ik even schijt aan alles heb ik gewoon van alles en nog wat gegeten #-o maar nu weer terug naar gezond + sporten!
Hoi allemaal. Bij mij in de familie klopt het al 4 generaties wat betreft het kijken of het een meisje (rondje) wordt of een jongetje. Ik heb de test nog niet gedaan samen met mijn vriend. Lijkt me wel spannend om te kijken of dat ook klopt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. gr Wheelee
PENDELLIJST 2008 AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER 90 foute pendels, 50 goed. Zie pagina 194 voor de complete lijst en op pagina 214 staat het laatst verwerkte deel. NOVEMBER 166 foute pendels, 55 goed. Zie pagina 283 voor de complete lijst en op pagina 303 staat het laatst verwerkte deel. DECEMBER 177 foute pendels, 45 goed. Zie pagina 336 voor de complete lijst en op pagina 415 staat het laatst verwerkte deel 2009 JANUARI 128 foute pendels, 24 goed. Zie pagina 415 voor de complete lijst en op pagina 449 staat het laatst verwerkte deel FEBRUARI 104 foute pendels, 37 goed. Zie pagina 449 voor de complete lijst MAART 110 foute pendels, 10 goed. Zie pagina 449 voor de complete lijst joosie - zwanger van een jongen (door evelien28) mendie - zwanger van een jongen (door Justfem) nijntje27 - zwanger van een jongen (door Knippy, Claire85 -> pos.test april gependeld) - zwanger van een meisje (door veroniQue86) APRIL an191080 - zwanger van een meisje (door Alies05) berenbotje - zwanger van een meisje (door Mau) Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) bloempje1983 - zwanger van een jongen (door Knippy en claire85) blubje - zwanger van een jongen (door Justfem) bootsy - zwanger van een jongen (door Lisa1983) - zwanger van een j+m (zelf, Knippy en Jusfem) - zwanger van een meisje (door Alies05) chipske - zwanger van een jongen pos mei (evelien28) dani11 - zwanger van een jongen (door Caruli) danip - zwanger van een jongen (door Dani11) elke1984 - zwanger van een meisje (door Caruli) flower85 - zwanger van een meisje (door Justfem en Knippy) - zwanger van een jongen (door Alies05) girl21 - zwanger van een meisje (door veroniQue86) - zwanger van een jongen (door Justfem) ilona2802 - zwanger van een meisje (door Muppet80) jazy - zwanger van een jongen (door lisa1983 en zelf) - zwanger van een meisje (door Caruli) joeke - zwanger van een jongen (door veroniQue86) Justfem - zwanger van een jongen pos.zw.test mei (door Supernanny) Kaatje80 - zwanger van een jongen en een meisje (door Weetjewel) kleintje84 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) - zwanger van ? pos.zw.test mei (door Liz0104) kleintje88 - zwanger van een meisje (door Mau en lilliby) knippy - zwanger van een meisje (door moppie 1279) lisa1983 - zwanger van meisje (fotolezen door Kleintje88) - zwanger van een meisje (door Bootsy, Knippy en Caruli) - zwanger van een jongen (door Luukske) loe - zwanger van een meisje (door Supernanny)luukske - zwanger van een jongen (door Muppet80 en alies05) - zwanger van een ? (door Lisa1983) - zwanger van een meisje (door bootsy) mau - zwanger van een jongen (door Luukske) - zwanger van een meisje pos.zw.test mei (door Supernanny) meagan - zwanger van een j+m (door bgw, Alies05) miss dior - zwanger van een meisje (door Alies05) muppet80 - zwanger van een meisje (door Alies05, Aloeetje en Caruli) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje (door alies05) nikkiF - zwanger van een meisje (door Mau) nonja - zwanger van een jongen (door Bootsy en Weetjewel) - zwanger van een meisje (door bgw) northern - half april zwanger pos.zw.test 23/4 (door risje) ranniej20 - zwanger van een jongen (door Knippy) saz667 - zwanger van een jongen (door Supernanny) Shiva24 - zwanger van een meisje (door Supernanny) supernanny - zwanger van een meisje (door Kleintje88, bgw en moppie 1279) - zwanger van een jongen (door 8samantha8, Femmy, Lilliby en Lisa1983) thegirl1980 - zwanger van een jongen (door Claire85) wops - zwanger van een meisje (door berenbotje, risje en lilliby) zethu - zwanger van een meisje (door Lisa1983) - zwanger van een meisje pos.zw.test mei (door Justfem) zonnetje1980 - zwanger van een meisje (door Justfem, Femmy en Alies05) zuurtje - zwanger van een jongen (door Alies05 en zelf) MEI 8samantha8 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) bianca - eind mei zwanger van een meisje (door Risje) cyntje78 - zwanger van een meisje (alies05 en zelf) dani11 - zwanger van een meisje (zelf) danip - zwanger van een meisje (door Muppet80) - zwanger van een jongen (door Lisa83 en Justfem) deke - zwanger van een meisje (door Dani11) Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) geluk2009 - zwanger van een jongen (door Femmy) gemke - zwanger van een jongen (door Justfem en Femmy) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) knippy - zwanger van een meisje (door femmy) lala87 - zwanger van een jongen (door Caruli, Lilliby en Justfem) lisa1983 - zwanger van een meisje (door muppet80 en thasista) louloutje - zwnager van een meisje (door Knippy en Alecia) luukske - zwanger van een meisje (door Femmy, Caruli en lilliby) - zwanger van een jongen (door Alies05) moppie1279 - zwanger van een meisje innesteling juni (door Justfem) muppet80 - zwanger van een meisje (door Knippy, Lilliby en zelf) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) saz667 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) ssilke - zwanger van een meisje (door Femmy) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) Veer86 - zwanger van een jongen wops - zwanger van een ? (door Femmy) zethu - zwanger van een meisje (door Done) - zwanger van een jongen (door Lila24) zonnetje1980 - zwanger van een j+m (door bootsy) zuurtje - zwanger van een meisje (door Lilliby) JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) cyntje78 - zwanger van een ? (door bootsy) daantje - zwanger van een jongen (door muppet80) done - zwanger van een jongen (door shayenne) honeyy - zwanger van een meisje (door Caruli) ilona1982 - zwanger van een jongen (door lisa1983) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Justfem) lala87 - zwanger van een jongen (door veroniQue86) liesben - zwanger van een meisje (door mau) moppie 1279 - zwanger van een jongen (door Muppet80) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) zethu - zwanger van een jongen (door veroniQue86 en Alecia) JULI chipske - zwanger van een jongen (door Justfem en Lilliby) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) dani11 - zwanger van een meisje (door Muppet80 en lisa1983) deke - zwanger van een meisje (door Muppet80) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) knippy - zwanger van een jongen (door alecia) knorretje84 - zwanger van een jongen (door dani11) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) luukske - zwanger van een meisje (door dani11) northern - zwanger van een meisje (door femmy) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wops - zwanger van een meisje (door Zuurtje) zethu - zwanger van een meisje (door 8samantha8 en Femmy) zonnetje1980 - zwanger van een meisje (door Muppet80) zuurtje - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Caruli) AUGUSTUS chipske - zwanger van een meisje (door alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling (door moppie 1279) mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) zethu - zwanger van een meisje (door Alies05) SEPTEMBER daantje - zwanger van een meisje (door 8samantha8) done - zwanger van een jongen (door julied) liAnn - zwanger van een jongen (door Femmy) OKTOBER chipske - zwanger van een jongen (door hellen1971 en Caruli) kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) supernanny - zwanger van een meisje (door risje en done) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) zuurtje - zwanger van een 2 jongen (zelf) NOVEMBER knippy - zwanger van een meisje bevallen rond 15 aug 2010 (door risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli, Claire85) DECEMBER deke - zwanger van een jongen (door Risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 2010 ladyjoey - januari zwanger van een meisje (door Bootsy) saz667 - januari zwanger van een meisje (door risje) supernanny - februari zwanger van een meisje (door alecia) veroniQue86 - maart zwanger van een meisje (door 8samantha8) Dazwa - April zwanger van een tweeling zuurtje - april zwanger van een jongen (door Muppet80) bloempje1983 - mei zwanger van een jongen (door Risje) chipske - oktober zwanger van een meisje (door knippy) saz667 - oktober zwanger van een jongen (alecia) Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) romie - 2010 zwanger van een 2ling (door Alies05) 2011 kleintje84 - juni zwanger van een jongen (door ladyjoey) knippy - zwanger van een meisje (door 8samantha8) 232 goede pendels 848 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] [color=darkred]Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen of aanvullingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan.[/color] Zo de lijst is weer bijgewerkt. Als er nog meer op moet staan zet het dan maar in het topic.
@ kleintje88: wat mooi dat je het nu weer op kunt pakken. Ik ben zelf ook heel blij en trots op mezelfd dat het zo goed lukt om af te vallen.Ik heb me wel voorgenomen dat als ik eenmaal op het gewicht zit dat ik wel doorga, maar minder fanatiek. Ik blijf wel gewoon wandelen en sporten, maar als ik echt de aandrang heb om door de week iets te pakken doe ik het. Maar niet dagelijks. @ alies: tnx dat je me al op rood hebt gezet. Gezien mijn temp zal ik toch wel geen ei hebben gehad.
Wil je voor mij de pendellijst aanpassen april zwanger van een meisje door justfem, deze mag op rood. Vandaag ongesteld geworden. Dus dat is balen, op naar ronde 21 mei zwanger van een meisje door alies05 en femmy. Ik kan de maanden op 2 manieren opvatten. Mijn eisprong is in de ene maand en mijn nod in de volgende maand. juni zwanger van een jongen erbij door lilliby. De rest is hetzelfde gebleven. zonnetje 1980
Jammer zonnetje80. Als je ei in mei valt en je innesteling is in juni en je zou zwanger zijn, dan zijn beide maanden goed. Ik heb het genoteerd en ik zal het bij de volgende pendellijst update aanpassen/toevoegen.
Zowel mijn ei al innesteling zouden in april zijn geweest. Dan gaan we toch op voor mei, zal proberen beetje hoop te houden. Dat is dan toch lastig als het in verschillende maanden is. En als ik de pendels van mij zie dan heb ik alle maanden nog kans aankomende tijd. Eerst aankomende week maar kijken wat uroloog gaat zeggen, dan moet ik waarschijnlijk naar gyneacoloog toe. Zaad was al niet goed, maar moest lukken met medicijnen dacht de uroloog. Weer zaad ingeleverd en kijken wat eruit gekomen is. En dan het vervolgtraject in.
Hallo Lieve meiden, Ik wil jullie bedanken voor het duimen!!! Het heeft geholpen, vandaag op controle geweest omdat ik het niet langer vol hield tot 15 mei en dins 3 druppels bloed weer had zo weinig tegenover de vorige keren maar toch was ik ongerust. Het vruchtje was gegroeid en het hartje klopte. Volgende week moet ik wel alsnog op controle omdat het ernaar uitzie dat het er eigenlijk 2 waren. Dit was vorige keer niet te zien! De tweede was ook nog steeds 4mm dus gaan ze kijken of het kan blijven zitten of weg moet of dat het misschien iets anders was als een vruchtzakje gesprongen adertje of zo? Het goed vruchtje had zich daarachter verstopt en nu liet hij/zij zich zien gegroeid en met een kloppend hart tranen in mijn ogen van geluk. Het kan wel zo zijn dat ik iets minder ver ben dan 7 wk en 4 dg ivm verandering van de cyclus na de mk vorige keer. Volgende week weet ik dus precies hoe lang ik zwanger ben en dan maak ik een mooie banner =P~
Dankjewel loutjeou was een hele opluchting heerlijk dat alles goed is gekomen. nu nog de rest van de kritische 3 mnd doorlopen
@ zonnetje1980: balen zeg. Hoop op meer succes voor jou deze ronde. @ dior: wat een mooi nieuws! Gelukkig zeg. Ik ben enorm blij voor je.