IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is nog zo zo zo onwerkelijk, maar ben zo zo zo blij met dit wondertje in m`n buik. Ik blijf maar huilen van geluk. (Graag geen reactie`s op hyves!!)
Ja he de gyn stond er zelf ook van te kijken vooral na zijn verhaal vorige week. Ben nu alleen nog maar aan die kleine aan het denken sinds gisteren haha
@ wops: wow! ik weet niet wat ik zie! Super zeg. Wanneer moest jij ook al weer naar de gyn? Jij zat toch nog op je eerste afspraak te wachten? @ dior: kan ik me goed voorstellen dat ze er van op stonden te kijken.
Woooww Dior super meid Ik zat je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen *hehe het is niet eens erg emotioneel maar oké * ik ben heel blij voor je Geniet ervan! en hopelijk blijft alles goed gaan....
Wat ben je toch lief! IK hoop ook dat alles goed blijft gaan [-o< . Maar ik moet wel zeggen na de eerste keer dat het mis ging en nu die rare vreemde start ben je wel extra allert. Zoals vanacht ik had buikpijn en het eerste wat ik dacht was nee alsjeblieft.... toen liet ik ahum (sorry alvast) wat lucht vliegen En weg was de buikpijn Ik heb ook continue honger niet normaal dus eet ook veel ik denk dat mijn darmen dat niet zijn gewend. Ik hoop met heel mijn hart dat jij ook weer snel zwanger zult zijn [-o< [-o< [-o< , bij mij binnen 2 mnd na mk. En dat het ook dit keer bij jouw helemaal goed gaat komen Voel je je weer iets beter, en is het bloeden nu echt over?
@ Dior en Wops wat leu nieuws zeg!!! \/ Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! het is jullie gegunt liefs Tineke
@wops, gefeliciteerd meid @Dior, jeetje meid wat een begin van de zwangerschap.....herken er veel vanzelf in terug, en uiteindelijk toch een gezonde vent op de wereld gezet....het is je gegund!!!
@ Dior: ik kan me voorstellen dat je je nu wat meer zorgen maakt over alles maar komt goed meid Met mij gaat het goed bloeden is sinds vrijdag gestopt eigenlijk al wat eerder en was het de laatste dagen gewoon wat bruin verlies. Iedere keer nog wel naar de w.c gelopen met het idee: ow nee het zal toch niet weer beginnen maar nee dat gebeurde niet... Gisteren weer voor het eerst gemeenschap gehad en woohhh wat voelde dat goed zeg! Ik had het echt gemist! haha ik vond het wel eng en zat steeds maar te denken: nee nie bloeden niet bloeden maar dat is ook niet gebeurd! Wel had ik gisteren overdag wat slijmerig spul *lijkend op vruchtbaar slim* dus wie weet zit mijn eisprong er nu al aan te komen???? We hebben overigens seks gehad zonder voorbehoudsmiddel met de gedachten: we zien wel of het komt of niet... Vandaag bij gynaceoloog geweest maar ze wilde geen echo meer maken omdat zij de 2de curretage heeft gedaan en daarna nog een uitgebreide echo heeft gedaan en alles echt leeg was volgens haar. OMdat het bloeden nu gestopt is vond ze het ook niet nodig om nog een echo te maken, dus ik had echt zoiets van tja had me dan even gebeld dat was makkelijker geweest dan zo'n controle afspraak met mededelingen die ik al tig keer heb gehoord! Maar goed ik ben blij dat alles nu achter de rug is (even afkloppen ) en ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben maar we wachten rustig af tot het ons gegund is
@Tineke33 Dankjewel @luukske Hoi lieve luukske dankejwel, ik hoop dat ik eind december ook een gezonde baby op de wereld zet, je hebt het goede voorbeeld al gegeven dat het dus kan En hopelijk mag jij gauw ook weer zwanger zijn dus je moet maar alvast beginnen met goed te klussen @kleintje88 Je bent nu extra vruchtbaar dus het zou best wel eens vruchtbaar slijm geweest kunnen zijn. Wel vervelend dat ze niet een echo hebben gemaakt voor jouw geruststelling ze weten hoe het is gegaan bij jouw Maar goed ik denk ook wel dat het nu schoon is maar kom op ze kunnen toch wel rekening houden met jouw
@ Dior Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en lekker van genieten. @ Wops Meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en lekker genieten. Ik zou ook gaan huilen als ik pos test zou hebben. Dat had al een keer gedaan, maar toen was het indroog lijntje (wist ik veel) Ontzettend balen toen maarja. Ik heb al paar meiden BPtje gestuurd voor een pendel. Maar ik heb er maar 1 terug en ik wil het graag vergelijken... Heb er nu een van lilliby : In juli (maar hoop natuurlijk eerder.. )
@Dior: oh wat een goed nieuws voor je, ik ben echt zo blij voor je, ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen. @Wops: Van harte gefeliciteerd en ik geloof dat ik je al voorbij zag komen bij de januari mama's @kleintje88: ik hoop voor je dat het idd vruchtbaar slijm is en je over een dag of 14 wederom een vet positieve test in handen zult hebben, ik duim voor je meis @Alies: ik heb je een pb-tje met mijn pendel voor je gestuurd, sorry dat het even heeft geduurd, je zit weer op het wachtbankje zie ik, mijn duimen draaien voor je en ik hoop dat ik je van de week mag ophalen om naar de januari mama's te gaan @Luukske: zie dat je weer in de vruchtbaarste dagen zit, heel veel succes met het klussen en ook jij over ongeveer 14 dagen weer op roze afgesproken?! Voor alle dames die aan het wachten zijn op het bankje: think positive and pink Voor alle dames die weer een ronde verder gaan: balen, ik hoop voor jullie dat de volgende ronde jullie ronde is en je ook mag gaan genieten van een wondertje in jullie buik. Voor alle dames in de vruchtbare dagen: heel veel; klusplezier, dat er een mooi wondertje uit het klussen mag ontstaan. Bij mij gaat alles goed, ik heb sinds gisteren wat lichte misselijkheid, maar over het algemeen heb ik weinig tot geen klachten, afgelopen zaterdag ben ik begonnen voor MvM en de test die de consulente deed knalde er echt binnen nog geen seconde al vanaf, op 1 of andere manier geloof ik het nu pas echt, wat zit een vrouwenbrein toch raar in elkaar, ben je eindelijk zwanger en dan durf je het gewoon niet te geloven hahahaha. Voor alle dames die nog geen zw-klachten hebben voor hun NOD, ik had ze ook niet dus je kan nog alle kanten op en dan gaan we er vooral van uit dat het de positieve kant op gaat
hey meiden, hier gisteren een pos. ovu test gehad, dus het wachten is weer begonnen, hebben goed geklust, en klussen vanavond nog een keertje....en dan gewoon als we zin hebben....hahaha.....
hey ik geloof best wel in dat in de naald enzo. maar kan iemand dat voor mij doen ?? ben zo nieuwschierig of ik dit jaar nog zwanger word. wat het word jongen of meisje ? wanneer ik dan ga bevallen dankje groetje denice