@balleke Dankjewel! @justfrem, Lieve justfrem ja ik had ook de tranen in mijn ogen staan daar bij de gyn en kon niet stoppen met janken, moest helemaal bedaren, dankjewel. Ben jij niet ook eind dec uitgeteld? En heb jij ook continue zo'n honger? @luukske Ohw dat wachten is altijd zo vervelend (vind ik) hopelijk heeft het klussen goed zijn werk gedaan en heb je binnenkort een knallende positive test in handen [-o< @kleintje84 Dankjewel! , ik hoop dat ik jouw morgen mag feliciteren [-o<
@ justfem: jammer dat je misselijk bent. maar ja het is voor een goed doel he. Ik had trouwens van nog iemand op een ander lijntje hier gehoord dat zij ook geen zw-klachten hadden voor NOD. Maar ze was toch zwanger. @ luukske: wow een pos ovutest. Veel klusplezier. @ denicepino: Op de vorige bladzijde staat wat je daarvoor moet doen. @ kleintje84: oh morgen kan je testen zie ik. Ben benieuwd zeg. Wanneer ga je testen?
Ik kon het toch niet laten om hier nog even te komen spieken, meiden. Was benieuwd of er hier nog nieuws was/is. En ja...... Dior meid, wat een fantastisch nieuws! Ik heb je berichtjes met een brok in mijn keel en kippevel gelezen. Ik ben zoooooo blij voor je dat het hartje klopt en dat je nog steeds zwanger blijkt te zijn, ondanks het vele bloedverlies en de daarmee gepaard gaande niet-humane onzekerheid. Ik wens je een hele mooie echo toe en dat je kleine uk nu in alle rust verder mag en kan groeien. Een hele dikke knuffel voor jou! Luukske, meid ik hoop voor jou dat het een dezer maanden knal-raak is. En dat je niet eens meer aan de laatste clomidronde toekomt! Kleintje88, verdorie meid wat een ellende heb je achter de rug. Alsof 1 curettage al niet erg genoeg is. Ik heb bewondering voor hoe positief je ermee omgaat! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken. Alies05, ik duim voor je dat de droom van Bootsy waar is! Zethu, goed bezig meid met afvallen! Ga zo door. Wops gefeliciteerd met je zwangerschap Justfem, hihi inderdaad vreemd hoe zon vrouwenbrein werkt he? Ik geloofde het ook pas echt na de test van MvM, alsof die megamisselijkheid 24/24 niet genoeg vertelde, haha. Ik wens je nog een goede zwangerschapsperiode toe (met zo min mogelijk last van de befaamde kwaaltjes) Lieve groetjes allemaal en veel succes met zwanger worden en blijven en sporten/afvallen! Chipske
@luukske Had jij na een kloppend hartje ook nog bloed verloren? Vandaag nl weer helder rood bloed verloren. Ik kijk uit naar vrijdag (echo) @Chipske Lieve chipske dankjewel meid!!! Hoe gaat het met jou???
hallo , ik geloof heel erg in het pendelen . maar als ik het zelf doe dan lukt het niet . Wie zou mij kunnen pendelen , want bij het topic pendelen kan je geen prive berichtjes sturen . kan iemand mij helpen . alvast bedankt
@ chipske: wat lief dat je ff kwam kijken. Hoop dat het voor jou ook allemaal heel voorspoedig gaat lopen. @ melissa: een van die meiden een prive bericht sturen is de enige optie. Wat je kunt doen is de namen opschrijven en dan die naam selecteren als je een pb stuurt.
Zethu : ik had gehoort dat je dat niet zelf kon doen . heb al eens geprobeert zelf . maar ik wilde heel graag zwanger worden. en dat kan de uitslag dan beinvloeden dus dat als je heel graag zwanger wil worden deze maand. en je vraagt of ik deze maand zwanger word dat die naald ja zegt. Heb dat nu 4 keer al geprobeert maar iedere keer komt er iets anders uit.... beetje onbetrouwbaar denk ik dan he. maar had gehoort dat er mensen hier op het forum dat voor je deden. maar weet even niet meer wie dat waren.
@ denicepino: het staat ook al op de vorige pagina maar ik copieer het maar even voor je: @ dames die vragen om te pendelen: je kunt het beste een pb-tje sturen naar de meiden die nog pendelen, hier vind je de pendelaarslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=3&t=18431&start=0,en in het pb-tje je voor-, achternaam en geboortedatum vermelden met de vragen die je gependeld wilt hebben.
zethu dankjewel voor de link en t opzoeken maar het lukt me op een of andere manier niet een prive bericht te verzenden hier dan krijg ik error in beeld heb al 7 keer geprobeert
Dan wil ik je adviseren om met de beheerders van het forum contact op te nemen. Mss dat die je kunnen helpen daarmee?
@dior, ik heb tot 11-12 weken bloed verloren.....heb een miskraam gehad met bijna 8 weken, en ons zoontje is blijven zitten tot 32 weken.... dus het is echt wel mogelijk, mijn duimen draaien voor je [-o< @Chipske, bedankt voor je lieve woordjes, hoop idd dat het niet echt nodig is om nog eens Clomid te moeten nemen..... [-o< @zethu, hebben goed gebruik gemaakt van de tijd dat ik een pos ovu test had...haha...
Ik ging net naar de wc en veegde net een veeg bloed af. En ik heb maandag pas mijn nod. Dus ik zal wel weer een ronde verder gaan.
Ik hoop het ook niet. Zou mijn cyclus ook wel heel kort zijn. Het liefst wil ik de komende 9 maanden geen ongicyclus meer hebben, maar een zwangerschap.
@alies, is inderdaad niet te hopen dat het doorzet. Zal inderdaad vroeg zijn, kan het met goed voorstellen dat je liever negen maand niet ongi wordt. succes aankomende dagen
Hallo Allemaal echo was goed hartje klopte nog steeds en hij/zij is in 1 wek flink gegroeid van 6mm naar 16mm 16 juni weer op controle. Hey Alies wat jammer nou maar nog maar even afwachten ik blijf wel door duimen.
@dior gelukkig zeg dat alles nog steeds goed is. Vanmiddag ff met mijn dochtertje en een peuterspeelzaal vriendinnetje met haar moeder naar het circus geweest. Ze vond het fantastisch.
Het circus is ook zo ontzettend leuk voor kinderen, en ook voor volwassen mensen hoor. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die het circus willen afschaffen. Die dieren worden altijd heel goed verzorgd. @ iedereen een heel fijn weekend gewenst!