hallo allemaal, hoe gaat het in z,n werk als ik wil vragen of er iemand voor mij wil pendelen? het zijn inmiddels zooooo veel pagina,s dat ik het spoor een beetje bijster ben groetjes Jose
hey hallo allemaal nou meiden was ff lekker een avondje gaan salsa dansen maar toen ik net terug kwam puilde mijn mailbox uit van de vragen of ik wilde pendelen ik doe het graag maar aangezien het nu al erg laat is en ik er morgen weer vroeg uit moet kan ik morgen pas even de tijd nemen voor het pendelen wat ik ook zeker voor jullie ga doen als je morgen geen mailtje heb gehad geef mij dan morgen avond een mailtje omdat het dan kan zijn dat ik ff niet meer weet wie ik nou gependeld heb en wie niet omdat als ik voor iemand heb gependeld ik diegeen daarna hellemaal loslaat zou het best kunnen zijn morgen weer lekker pendelen dus en idd ik hoop dat ik het bij iedereen goed heb maar vergeet niet dat ik niet in de toekomst kan kijken en dus ik er ook wel een aantal keer naast kan zitten maar daar willen we niet vanuit gaan natuurlijk haha nou ik ga nu naar me bedje en spreek jullie morgen slaaplekker dikke kus liefs redi
PENDELLIJST NU ZWANGER (AUGUSTUS/ BEGIN SEPTEMBER) Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 Zeepbel83: nu zwanger van een jongen, vanaf dinsdag positieve test (door zuurtje) SEPTEMBER Nessy: (meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger van een jongetje. Inger1979: zwanger van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. MyPrecious: zwanger van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009 (door mezelf) Limmeke: zwanger van jongetje Debsje1977: zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje Nijntje: zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje Kleintje84: - zwanger van een jongen 4 mei bevallen (door zuurtje) - zwanger, tweeling meisjes (door mezelf) Bianca: zwanger van een meisje Jane1981: - zwanger, geslacht onduidelijk (door mezelf) - zwanger van een jongen (door zuurtje) Marsab: zwanger van een jongen (door Redirosoe) Niekster1: zwanger van een meisje (door Zuurtje) OKTOBER Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van meisje (door mezelf) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf) Mik: zwanger van een meisje bevalt begin aug 09 mama van Tessa: -1 pendel zwanger van een meisje - 2 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje - zwanger van een tweeling: meisje en jongen Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje Niekster : zwanger van een meisje DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee Niekster: zwanger van een meisje 2009 EN VERDER Denicepino: Januari 09 zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje Zeepbel83: Januari 2009 zwanger van een meisje Marsab: Januari 2009 zwanger van een meisje Juuls: Maart 2009 zwanger van een meisje Bianca: April 2009 zwanger van een jongetje MyPrecious: - April 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje - zwanger in april 2010 van een tweeling Mamasuus: 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) Groen = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 3 zwangeren 5 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG]
PENDELLIJST NU ZWANGER (AUGUSTUS/ BEGIN SEPTEMBER) Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje Mik : 3 weken zwanger van 2ling bevalt in juni 09 Zeepbel83: nu zwanger van een jongen, vanaf dinsdag positieve test (door zuurtje) SEPTEMBER Nessy: (meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger van een jongetje. Inger1979: zwanger van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. MyPrecious: zwanger van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009 (door mezelf) Limmeke: zwanger van jongetje Debsje1977: zwanger van een jongetje / oktober 2008 jongetje Nijntje: zwanger van meisje / januari 2009 zwanger meisje Kleintje84: - zwanger van een jongen 4 mei bevallen (door zuurtje) - zwanger, tweeling meisjes (door mezelf) Bianca: zwanger van een meisje Jane1981: - zwanger, geslacht onduidelijk (door mezelf) - zwanger van een jongen (door zuurtje) Marsab: zwanger van een jongen (door Redirosoe) Niekster1: zwanger van een meisje (door Zuurtje) OKTOBER Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van meisje (door mezelf) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) Pioen: zwanger van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf) Mik: zwanger van een meisje bevalt begin aug 09 mama van Tessa: -1 pendel zwanger van een meisje - 2 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) Napje: zwanger van een jongen NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje - zwanger van een tweeling: meisje en jongen Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje Niekster : zwanger van een meisje Napje: zwanger van een jongen Anja209: zwanger van een meisje DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee Niekster: zwanger van een meisje Catje86: zwanger van een meisje 2009 EN VERDER Denicepino: Januari 09 zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 09 via keizersnee Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje Zeepbel83: Januari 2009 zwanger van een meisje Marsab: Januari 2009 zwanger van een meisje Juuls: Maart 2009 zwanger van een meisje Bianca: April 2009 zwanger van een jongetje MyPrecious: - April 2009 zwanger van een tweeling: jongen en meisje - zwanger in april 2010 van een tweeling Mamasuus: 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) Groen = pendel klopt Rood = pendel klopt niet 3 zwangeren 5 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] Napje, Anja en Catje: heb jullie aan de lijst toegevoegd!
zuurtje heeft voor mij een pendel gedaan September 2008 Maria79: zwanger van een jongen zouden jullie mij ook kunnen toevoegen
Goeiemorgen! Wat is er hier weer veel gebeurd! Inger & Limmeke: van harte en geniet van jullie zwangerschappen. Ik hoop dat de rest snel mag volgen... Zijn er nog testers?
jah, maar ik ben een twijfel... zie fotoboek. Wanneer iemand weer gependeld wil worden: Ik heb vandaag een late dienst en tm donderdag cursus, dus wanneer je snel antwoord wil, zul je even iemand anders moeten vragen, wanneer je wil wachten tot vrijdag, ben je welkom! Liefs
Inger ,Debske, en limmeke! WOOEHOOEE GEFELICITEERD meiden wat is er een hoop gebeurt als je een weekendje niet kijkt zeg en ik ziew dat het al een echte serieuze lijst is geworden netzoals een nodlijst wat een leuk topic is dit toch geworden he! ben heel benieuwd of ik vrijdag op groen of rood mag
Weer laten pendelen Oktober 2008 een jongetje door Alies05 Ik mag dus weer op de lijst Groetjes, Nijntje
Dat wel, maar ik teken al voor zo'n test die je nu hebt! Doe je woensdag of donderdag nog een, en dan zal je zien dat die al een stuk duidelijker is!
Hoi Dames, k heb een tijdje niet gekeken hier maar Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! en ben super blij dat mijn pendel bij Inger uit is gekomen! Hier wordt het ook spannend, nog geen te zien, ik heb een hele onregelmatige cyclus dus...maar ik heb nog geen ongi gevoel. Volgens twee pendels zou ik nu in verwachting zijn en volgens drie in okt. Ben benieuwd...Kusss
Ik heb het ook ooit gedaan bij mezelf en mijn man en daar kwam hetzelfde uit. 3 kinderen, meisje-jongen-meisje. Heb vorige keer een lid gevraagd om voor mij te pendelen en het antwoord was oktober '08 meisje Ik zal het vanavond proberen met een draadje en naald. Ben beniewd!
Zwangere dames gefeliciteerd! 1 pendel klopt al bij mij. Hoop dat alle oktober pendels ook kloppen, die ik heb gependeld. Wel even laten weten he dames, ik ben erg benieuwd. Mijn postvak IN is weer helemaal leeg. Ik ben benieuwd wie de volgende is bij wie de pendel klopt.