Nee ik had ´m niet opgeslagen. Ik wist niet tot hoe ver ze zouden teruggaan en ik heb er verder ook niet aan gedacht op ´m op te slaan. Het is nu wel zoeken naar onderwerpen waar je op gereageerd had. Eerst kon je nog je berichten tonen.
@ alies: dat zou heel erg jammer zijn zeg! Maar kan me heel goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt om het uit te zoeken. @ zuurtje: Er was voor de verhuis ook een probleem met het verzenden van die berichten. @ lala: gefeliciteerd!
@zethu volgens mij moest alleen wops in april op groen. Tis jammer dat niet veel meiden doorgeven of iets uitgekomen is of niet. Ik spit dus alles door en dat vergt zo weer een uur. En ik had er ook elke keer bij gezet op welke pagina je de laatste uitgebreide lijsten kon vinden als ik een maand weer had ingekort. En die klopt nu niet meer. Enige wat ik nog kan doen is rood of groen aangeven en de lijst later inkorten, maar aangeven op welke pagina de laatste lijst staat wordt lastig als mochten ze misschien weer het forum updaten. @Lala87 GEFELICITEERD meid!
@ alies: dat is inderdaad ook enorm jammer. En heel veel uitzoekwerk. Vooral als mensen hier wel laten weten wat er gependeld is, maar niet laten weten of het uitgekomen is of niet. Wat dat betreft blijf ik toch wel bij dit lijntje hangen. Het is iig beter bij te houden dan de NOD-fora, en toch weet je wie er zwanger is of niet.
PENDELLIJST 2008 Augustus tm december 453 foute pendels en 157 goed. 2009 Januari tm april 417 foute pendels, 78 goed. (In april waren alleen Joeke, Justfem, megan en wobs goed. De rest moest op rood) Kijk op pagina 693 op van het nieuwe forum. MEI 8samantha8 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) bianca - eind mei zwanger van een meisje (door Risje) cyntje78 - zwanger van een meisje (alies05 en zelf) dani11 - zwanger van een meisje (zelf) danip - zwanger van een meisje (door Muppet80) - zwanger van een jongen (door Lisa83 en Justfem) deke - zwanger van een meisje (door Dani11) Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) geluk2009 - zwanger van een jongen (door Femmy) gemke - zwanger van een jongen (door Justfem en Femmy) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) knippy - zwanger van een meisje (door femmy) lala87 - zwanger van een jongen (door Caruli, Lilliby en Justfem) lisa1983 - zwanger van een meisje (door muppet80 en thasista) louloutje - zwnager van een meisje (door Knippy en Alecia) luukske - zwanger van een meisje (door Femmy, Caruli en lilliby) - zwanger van een jongen (door Alies05) moppie1279 - zwanger van een meisje innesteling juni (door Justfem) muppet80 - zwanger van een meisje (door Knippy, Lilliby en zelf) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) saz667 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) ssilke - zwanger van een meisje (door Femmy) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) Veer86 - zwanger van een jongen wops - zwanger van een ? (door Femmy) zethu - zwanger van een meisje (door Done) - zwanger van een jongen (door Lila24) zonnetje1980 - zwanger van een j+m (door bootsy) zuurtje - zwanger van een meisje (door Lilliby) JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) cyntje78 - zwanger van een ? (door bootsy) daantje - zwanger van een jongen (door muppet80) done - zwanger van een jongen (door shayenne) honeyy - zwanger van een meisje (door Caruli) ilona1982 - zwanger van een jongen (door lisa1983) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Justfem) lala87 - zwanger van een jongen (door veroniQue86) liesben - zwanger van een meisje (door mau) loutjelou - zwanger van een jongen (door Angel79) moppie 1279 - zwanger van een jongen (door Muppet80) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) zethu - zwanger van een jongen (door veroniQue86 en Alecia) JULI chipske - zwanger van een jongen (door Justfem en Lilliby) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) dani11 - zwanger van een meisje (door Muppet80 en lisa1983) deke - zwanger van een meisje (door Muppet80) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) knippy - zwanger van een jongen (door alecia) knorretje84 - zwanger van een jongen (door dani11) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) luukske - zwanger van een meisje (door dani11) northern - zwanger van een meisje (door femmy) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wops - zwanger van een meisje (door Zuurtje) zethu - zwanger van een meisje (door 8samantha8 en Femmy) zonnetje1980 - zwanger van een meisje (door Muppet80) zuurtje - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Caruli) AUGUSTUS chipske - zwanger van een meisje (door alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling (door moppie 1279) - zwanger van een jongen pos. test sept (claartje30) liesben - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Lilliby) mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8 ) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) zethu - zwanger van een meisje (door Alies05) SEPTEMBER daantje - zwanger van een meisje (door 8samantha8 ) done - zwanger van een jongen (door julied) liAnn - zwanger van een jongen (door Femmy) loutjelou - zwanger van een jongen (door Femmy) zethu - zwanger van een meisje (door Femmy) OKTOBER chipske - zwanger van een jongen (door hellen1971 en Caruli) kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) supernanny - zwanger van een meisje (door risje en done) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) zuurtje - zwanger van een 2 jongen (zelf) NOVEMBER knippy - zwanger van een meisje bevallen rond 15 aug 2010 (door risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli, Claire85) DECEMBER deke - zwanger van een jongen (door Risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 238 goede pendels 882 foute pendels Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen of aanvullingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan. Ik vond nog een lijstje terug wat ik had opgeschreven. Als het goed is moet alles nu weer kloppen. Ik kan nu maar 10000 tekens gebruiken dus heb her en der wat moeten inkorten. 2010 heb ik even er tussenuit gehaald en op mijn laptop opgeslagen. Deze plak ik weer zo weer in de nieuwe lijst. En mei moet ik nog even doorspitten, maar dat doe ik straks even. Alleen bij Lala87 heb ik maar 3 pendels staan ipv 4.
alies mijn pendel van mei mag ook op rood dat was met mijn laatste ronde clomid de 17de heb ik een afspraak met de fa over hoe het nu verder moet
Ik krijg helemaal geen melding als er weer wat gepost is in dit topic, terwijl ik het bij mijn instellingen wel aangegeven heb. Ow ik heb het na wat speurwerk elders gevonden.
balen dat dit al weer de laatste ronde was met Clomid zuurtje. Heel veel succes de 17de op je afspraak
PENDELLIJST 2008 Augustus tm december 453 foute pendels en 157 goed. 2009 Januari tm april 417 foute pendels, 78 goed. (In april waren alleen Joeke, Justfem, megan en wobs goed. De rest moest op rood) Kijk op pagina 693 op van het nieuwe forum. MEI 8samantha8 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) bianca - eind mei zwanger van een meisje (door Risje) cyntje78 - zwanger van een meisje (alies05 en zelf) dani11 - zwanger van een meisje (zelf) danip - zwanger van een meisje (door Muppet80) - zwanger van een jongen (door Lisa83 en Justfem) deke - zwanger van een meisje (door Dani11) Elke1984 - zwanger van een meisje (door Lautje24) geluk2009 - zwanger van een jongen (door Femmy) gemke - zwanger van een jongen (door Justfem en Femmy) hemeltje83 - zwanger van een meisje (door Knippy) knippy - zwanger van een meisje (door femmy) lala87 - zwanger van een jongen (door Caruli, Lilliby en Justfem) lisa1983 - zwanger van een meisje (door muppet80 en thasista) louloutje - zwnager van een meisje (door Knippy en Alecia) luukske - zwanger van een meisje (door Femmy, Caruli en lilliby) - zwanger van een jongen (door Alies05) moppie 1279 - zwanger van een meisje innesteling juni (door Justfem) muppet80 - zwanger van een meisje (door Knippy, Lilliby en zelf) Nessy - zwanger van een jongen en een meisje (door Knippy) - zwanger van een meisje (door Supernanny) northern - zwanger van een jongen (door Hellen1971) saz667 - zwanger van een meisje (door Lisa1983) stephanie87 - zwanger van een jongen (door Ladyjoey) ssilke - zwanger van een meisje (door Femmy) supernanny - zwanger van een meisje (door veroniQue86) tearke - zwanger van een meisje (door Caruli en Supernanny) wops - zwanger van een ? (door Femmy) zethu - zwanger van een meisje (door Done) - zwanger van een jongen (door Lila24) zonnetje1980 - zwanger van een j+m (door bootsy, Alies en Femmy) zuurtje - zwanger van een meisje (door Lilliby) JUNI angilla - zwanger van een meisje (door Mau) bubsie - zwanger van een meisje (door Caruli) cyntje78 - zwanger van een ? (door bootsy) daantje - zwanger van een jongen (door muppet80) done - zwanger van een jongen (door shayenne) honeyy - zwanger van een meisje (door Caruli) ilona1982 - zwanger van een jongen (door lisa1983) ladyjoey - zwanger van een jongen (door Justfem) lala87 - zwanger van een jongen (door veroniQue86) liesben - zwanger van een meisje (door mau) loutjelou - zwanger van een jongen (door Angel79) moppie 1279 - zwanger van een jongen (door Muppet80) ranniej20 - zwanger van een meisje (door Alies05) rootje79 - zwanger van een meisje (door Liz0104) zethu - zwanger van een jongen (door veroniQue86 en Alecia) JULI chipske - zwanger van een jongen (door Justfem en Lilliby) Daantje22 - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje pos.zw.test juli (door Liz0104) dani11 - zwanger van een meisje (door Muppet80 en lisa1983) deke - zwanger van een meisje (door Muppet80) joosie - zwanger van een meisje (door Mau) knippy - zwanger van een jongen (door alecia) knorretje84 - zwanger van een jongen (door dani11) lexy4 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) lisa1983 - zwanger van een meisje (door Hellen1971) luukske - zwanger van een meisje (door dani11) northern - zwanger van een meisje (door femmy) Tearke - zwanger van een meisje (door Mau) wops - zwanger van een meisje (door Zuurtje) zethu - zwanger van een meisje (door 8samantha8 en Femmy) zonnetje1980 - zwanger van een meisje (door Muppet80) zuurtje - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Caruli) AUGUSTUS chipske - zwanger van een meisje (door alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling (door moppie 1279) - zwanger van een jongen pos. test sept (claartje30) liesben - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Lilliby) mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8 ) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) zethu - zwanger van een meisje (door Alies05) SEPTEMBER daantje - zwanger van een meisje (door 8samantha8 ) done - zwanger van een jongen (door julied) liAnn - zwanger van een jongen (door Femmy) loutjelou - zwanger van een jongen (door Femmy) zethu - zwanger van een meisje (door Femmy) OKTOBER chipske - zwanger van een jongen (door hellen1971 en Caruli) kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) supernanny - zwanger van een meisje (door risje en done) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) zuurtje - zwanger van een 2 jongen (zelf) NOVEMBER knippy - zwanger van een meisje bevallen rond 15 aug 2010 (door risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli, Claire85) DECEMBER deke - zwanger van een jongen (door Risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 238 goede pendels 882 foute pendels Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen of aanvullingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan. Zo mei heb ik voor zover ik dingen kon vinden ook bijgewerkt.
Pfff ik snap mijn cyclus niet meer 29 mei ongesteld geweest voor 4 dagen toen 4 dagen niks en sinds zaterdag weer wat bloedverlies, iedere keer maar een heel klein beetje maar toch niet leuk Maar goed we wachten maar af allemaal.....
Volgens de huisarts is het normaal en kan dat wel 2 maanden duren dat ik tussendoor wat bloedingen krijg.... als het teveel wordt dan moet ik langskomen! Dus we wachten maar af.... Nu is het wel weer gestopt maar ik durf de straat niet op zonder inlegkruisje.....
oh ok, gelukkig dan dat dat normaal is zeg. Ik zou in zo'n situatie ook niet zonder inlegkruisje de straat op durven hoor. Vooral door die onregelmatigheid bij mij heb ik ook nog eens altijd maandverband bij me.
@kleintje88: ik herken het van na mijn mk in 2005 en de bijbehorende curettage, ik had na 28 dagen mijn eerste menstruatie toen van 3 dagen heftig en de 4de dag weer helemaal weg, toen ik een week later weer het zelfde kreeg begreep ik het ook niet, maar het bleek idd te kunnen. Ik kreeg na die 2de bloeding 32 dagen later weer een bloeding en daarna werd mijn cyclus weer netjes 28 dagen net als voor de curettage. Ik hoop dat het voor jou ook niet al te lang duurt tot je cyclus weer hersteld is. @Alies: het wordt bij jou ook weer spannend of heb je al weer bruinverlies gespot, ik duim iig voor je @Zethu: Ik hoop dat je 1 deze dagen spontaan ongesteld wordt en je de volgende cyclus dan een positieve test in handen hebt. @ll de dames die een pendel aan hadden gevraagd voor de wijziging naar het huidige forum, doordat ik erg beroerd ben van mijn zwangerschap ben ik niet meer aan het pendelen toe gekomen, nu heb zijn al mijn berichten gewist, dus mocht je geen pendel van me terug hebben gekregen en er wel 1 hebben aangevraagd, dan moet je even een nieuw pb-tje sturen, ik ga eind van de middag kijken of ik weer wat pendels kan verwerken.
@justfem het ziet er weer niet goed uit. Ik heb al weer last van rood/bruinig verlies dus het is weer afwachten wanneer mijn ongi door zal breken. Dus 19 juni wordt dus gewoon naar de gyneacoloog.
@Alies: da's echt balen, ik had het echt voor je gehoopt. Ik hoop dat de Gyn jullie snel verder kan helpen en dat jullie ergens begin volgend jaar een brusje in de armen mogen sluiten. Een knuffel van mij en ik duim nog even door voor het geval de ongi toch niet verschijnt.