@ bebietje: van caruli weet ik dat ze in zwanger zijn schrijft. Maar ze is niet iedere dag op zp. Veel mensen op de lijst hebben in het verleden gependeld. Of ze hebben hier aangegeven dat ze pendelen, maar niet doorgegeven aan degenen die de lijst in de lounge bij houdt. @ alies: ga je in de toekomst nog wel weer pendelen? @ bebietje: Justfem staat geloof ik ook in het lijstje he. Ik weet dat zij wel pendelt, maar dat het bij haar ff kan duren omdat ze zich niet zo goed voelt door haar zwangerschap en daardoor kan ze zich moeilijk er aan toe zetten om te gaan pendelen. Van wie heb je reactie gehad als ik vragen mag?
zeker spannend ! Heb al 2 weken veel witverlies. En sinds een week erg pijnlijke,drukkende borsten. (ze zijn ook gegroeit) Ook sinds een week zeurende buikpijn en rugpijn... Ik hoop zo dat het nu raak is ! In augustus zit ik al weer een jaar in de mmm van het zkh. Ben blij dat ik geen clomid meer slik. Ben van de 50 kg naar de 62 kg. gegaan. Ik hoop dat ik het snel weer verlies. Wel had ik door de clomid elke maand een mooie cyclus, en elke maand een eisprong. Dat had ik daarvoor namelijk niet. Helaas heeft dat niet tot een zwangerschap geleid, misschien als ik de hsg laat doen, en alles is schoon gespoelt, dat dat een wonder verricht.. Ik hoop dat de clomid jou wens gaat vervullen
@ kleintje84: bijna een jaar in de mmm. Ik moet er niet aan denken. Maar ja, als ik vanaf de eerste afspraak ga tellen dan zitten wij er ook al 5 maanden in. En nu gaan we pas behandeld worden. Ik hoop ook dat de clomid zijn werk gaat doen. Ik heb er genoeg van om zo te moeten wachten op een lichaam wat niet helemaal werkt zoals het hoort. Met sommige reclames erger ik me dan ook dood. Bijvoorbeeld die van de Always: maar je weet tenminste wel dat alles werkt zeggen ze dan wel. Nou ja, als ik ongi wordt ben ik blij dat ik het ben, maar ik weet dat het bij mij niet allemaal werkt. Dus het is een behoorlijk verkeerde reclame. Maar wel flink hoeveel je aangekomen bent. Ik hoop dat dat bij mij niet gaat gebeuren, ik heb zoveel moeite moeten doen om af te vallen om behandeld te gaan worden. @ alies: ik kan me goed voorstellen dat je niet weet of je uberhaupt nog gaat pendelen. Als het zo lang duurt voor je weer zanger raakt. Ik hoop dat het snel raak is bij jullie!
bij mijn eerste afspraak hebben ze een echo gemaakt en heb ik bloed moeten laten prikken. De 2e afspraak begon ik al met clomid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die 12 kilo die ik ben aangekomen in totaal ook niet fijn vind hoor. Maar ik heb het ervoor over hoor. En nu maar weer mijn best doen om ze eraf te krijgen....
@ Kleintje: Hadden ze bij de eerste afspraak al iets aangegeven richting Clomid? Bijv. bij het zien van een temp.kaart of na het hebben van de bloedresultaten? Wij hebben namelijk volgende week onze tweede afspraak. Hiervoor ook mijn bloed laten prikken.
whaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik stond net op de weegschaal (heel stiekem, want vriend slaapt ivm nachtdienst en weegschaal staat in slaapkamer) Ik zit onder de 100!!!!!! @ kleintje84: lekker zeg om dat met de 2de afspraak al te krijgen. Ik heb het dan wel in mijn derde afspraak meegekregen. Maar van eerste afspraak tot 3de zit wel 3 maanden tussen. @ timon: bij mij was het bij de eerste afspraak al dat ze in de richting van Clomid verwezen, maar ja bij mij was het al bekend waarom ik geholpen moest worden.
Aha! Zo nodig zal ik het volgende week wel horen. Weet je dat tussen onze eerste en tweede afspraak 2 maanden zit? Veeeeel te lang! Wat zijn de bijwerkingen van Clomid?
Bij mij zat er 2 maanden tussen de 2de en 3de afspraak. Maar dat was ivm het afvallen. Ze had zelfs niet verwacht dat ik genoeg afgevallen zou zijn met de 3de afspraak. Bij mij vertelde ze dat je overgangsachtige klachten door de clomid kunt krijgen. (opvliegers, prikkelbaar etc)
O, dat klinkt gezellig. Ben je door de Clomid weer aangekomen? Dat zie ik wel meer beschreven. Trouwens, woog je zoveel dat je af moest vallen? Misschien een intieme vraag, sorry.
ik had van de clomid veel last van opvliegers. En van aankomen. In totaal 12 kilo van 8 kuren clomid. Verder had ik geen bijwerkingen. Gelukkig.. want vond deze 2 al meer dan zat
Soms is geduld een beetje lastig. Wow, dat aankomen is niet misselijk. Ik hoop dat ik geen Clomid of dergelijke hoef. Heb al genoeg om mee te sjouwen.
Ik hoop dat ik niet te veel aankom van de Clomid. Anders kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met afvallen als het bij mij niet gaat werken.
Mijn pendels van mij mogen ook op rood. Vandaag weer ongi geworden. Weer een dag te laat, maar weer geen geluk. Op naar ronde 22 dus maar. En over 2 weken weer naar uroloog. Hopen dat medicijnen voor manlief hun werk gaan doen. Zo niet, dan moeten we het traject van iui of ivf in. Ik mis bij de lijst ook mijn pendel van juni van een jongen.