Naliey heeft zojuist gependeld voor mij en komt uit op April 2013 zwanger van een meisje. duurt mij te lang haha maar wie weet he Hopelijk word dit de 3e kindje ipv 2e
@ de meiden die ongesteld zijn geworden: Balen zeg hopelijk de volgende ronde meer geluk voor jullie! Ik duim!! Hier net terug van een weekendje weg ik ben blij dat ik weer thuis ben Was toch niet zo'n succces met mijn ouders :S Gelukkig nog wel 1 x geklust (vriendlief was gisteren te moe ) en ons toch wel vermaakt samen Ik kreeg zaterdag trouwens ineens een heel erge steek in mijn buik / rug wat ik ook kreeg de dag voordat ik wilde gaan testen en toen bleek ik zwanger te zijn, nu was het zo'n zelfde steek maar ja dat zou betekennen dat mijn cyclus ineens korter zou zijn... Ach misschien was het wel gewoon mijn eisprong!!
@ VeroniQue: Laten we idd hopen dat dat van een derde is en niet van een tweede. @ kleintje88: jammer dat het weekend niet zo geslaagd was. Ben benieuwd of het idd je ei is geweest. Hoe gaat het verder met je?
@ Veronique: 2013 is nog wel heeeeel ver weg. @ Kleintje: Jammer dat je weekendje weg is tegengevallen. Hier gaat alles lekker z'n gangetje. Nog een halve maand en dan begin ik aan mijn nieuwe baan. Was vorige week wel verrassend snel geregeld. Omdat ik eigenlijk niet weet wat ik wil is dit een leuke uitdaging.
Zethu met mij gaat het nu eigenlijk best goed Hoe is het met jou? Ik heb vandaag een 2de gesprek gehad bij een bedrijf en ik ben aangenomen (wist ik eigenlijk al want dit was een arbeidsvoorwaarde gesprek) ik ben ontzettend blij want het is een stichting die eigenlijk dezelfde doelstelling hebben dan dat ik dat heb... Ik kan per 1 september beginnen (heb 2 maanden opzegtermijn ) alleen begon ik net ineens te twijfelen want wat als ik strax zwanger ben?? Had ik ze niet moeten zeggen dat ik daarmee bezig ben? Dat is iets waar ik me toch wel wat zorgen over maak.......
@ kleintje: zit in spanning te wachten wat mijn lichaam gaat doen in deze laatste 7 dagen. Heb al sinds zondag spotting. En sinds vandaag ongikrampen. Vorige cyclus had ik dit op dag 67 of zo. Dus mijn lichaam is deze cyclus veel sneller. Of het snel genoeg is voor dinsdag weet ik niet. Denk het niet. Tenzij deze spotting overgaat in een ongi en dan mag ik eerder beginnen Je hoeft niets te vertellen over evt zwangerschapswens. Sterker nog als je zwanger bent hoef je dat pas 3 maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum te vermelden!
En je nieuwe collega's zullen tegen die tijd die dikke buik niet doorhebben. Nee, je hoeft het niet te vertellen. Ik heb ook niets gezegd. Ze zien en horen het wel tegen die tijd. Maarre Kleintje.. VAN HARTE! @Zethu: Spannend! Hopen dat het nu doorzet. Dan kun je ook weer verder. Ik zit buiten met m'n laptop en hoor de kleindochter van de buren lekker kletsen. Ze is zo'n 15 maanden. Erg grappig.
Doorzetten doet het niet timon. Ik heb geen krampen meer, gisteravond had ik wel roodverlies, maar nu is het weer bruin. Heb voor de zekerheid nog wel ff naar het zkh gebeld, maar pas als het op een normale ongi lijkt moet ik het tellen als dag 1.
Lijkt me niet. We hebben wel geklust, maar ik voel me niet anders dan anders. Dadelijk maar eens zien wat ff doet als ik mijn temp weer ga invullen. Hij is namelijk weer laag. Nu zal hij het kruis toch wel weg moeten halen lijkt me.
als je temperatuurt en de waardes invoert bij fertilityfriend dan zet ie een kruis op de dag dat je een eisprong hebt gehad. Maar als je ei toch niet gesprongen is nav de temperatuur haalt ie het kruis weer weg. En dat is precies wat er gebeurd is met de temp van vanmorgen. Klopt het tenminte weer met mijn gevoel.
Vandaag naar de gyn geweest en een gesprek gehad. Aan de hand van het gesprek vonden ze het nog niet nodig om een vaginale echo te doen. De kwaliteit van het sperma van mijn vriend scheen toch op het randje te liggen dat het nog net goed was. Terwijl de vervangende huisarts gezegd had dat de kwaliteit wel goed was. Kon dus ook wel zijn dat we met ons dochtertje geluk hebben gehad met het kwaliteit zaad wat mijn vriend had zei de gyn. Dus moet mijn vriend 10 augustus eerst nog weer zaad brengen en 28 augustus moeten we naar een fertiliteitsarts. Zij zal de zaaduitslag met ons bespreken en dan bekijken of er een vaginale echo zal komen. En dan van daaruit moet er bekeken worden wat dan de opties zijn.
@ alies: ben heel benieuwd hoe dat gaat worden dan. Ik hoop uiteraard dat je voor jullie verder gaan nog een positieve test in handen hebt.
Succes met alles Alies! Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik eigenlijk mocht ik nog zwanger zijn geweest ik 20 weken zou zijn..... Gelukkig kon ik die gedachten gauw weg wuiven en gewoon weer doorgaan met mijn dagelijkse bezigheden en heb ik er ook niet meer zo heel veel moeite mee.... maar ja zijn toch dingen die dan soms ineens voorbij schieten! Ik heb me nu op het moment trouwens even op wat anders gericht, we hebben namelijk een hondje geadopteerd uit het asiel Een Beagle van 3, reutje en zoooo lief We gaan hem aankomende week ophalen hij moest namelijk eerst nog gecastreerd worden waarschijnlijk dinsdag of vrijdag gaan we hem halen dus ben benieuwd Vond het wel sneu want toen we weggingen begon hij te piepen alsof hij wilde zeggen he neem me mee
@ kleintje88: wat goed dat je zo snel weer verder kon daarmee. En zo leuk dat je je zo bezig houdt met het hondje. Wat lief dat ie zo aan het piepen was dat ie gelijk met jullie mee wilde. Nog een paar daagjes en dan kan je het beestje halen.
Wat leuk dat jullie een hondje hebben genomen, Kleintje. Nog even wachten en dan mag je hem vertroetelen. Met iedereen alles goed? Ik moet zo formulieren van het uwv invullen ivm mijn nieuwe baan. Wat een gedoe is dat altijd weer.