wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als mijn cylcus net zo stabiel is als voorgaande (28 dagen) dan heb ik op 9 juli mijn nod. Ik wacht het rustig af.

Zere voeten door hele dag staan op verkeerde schoenen. Ik heb donderdag pas weer vrij en zal dan zeker op zoek gaan naar betere schoenen, want dit ga ik niet trekken.

Zo lekker slapen. Het is aardig afgekoeld. Alle ramen en deuren opgehad.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hihi 9 juli is de laatste dag dat ik ongi moet worden,maar gezien mijn bui van opruimwoede zal het wel zondag komen.

Tja als je de hele dag moet staan dan zijn goede schoenen heel belangrijk!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klopt en ik kon geen goeie vinden voordat ik begon met deze baan. Erg irritant.

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    geloof ik dat dat irritant is

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga nu stoppen en mijn voetjes te rusten leggen, met de rest van mijn lichaam. :p

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ook goede morgen. De opruimwoede ken ik niet voordat ik ongi wordt, wel de slechte buien. En van energiemaatschappijen wordt ik ook nooit blij hoor.

Zeker met dit weer heb je snel last van mooie voeten, zetten ook lekker op. Hier was het gisteren deels afgekoeld.
    Tijdens mijn werk gistermiddag wel redelijke bui gehad, maar thuis (10km verder) was geen druppel regen gevallen. En dan zie je savonds op tv de overstromingen. Gelukkig geen last van gehad. En nu weer wat warme dagen.

Vandaag verjaardag van vriendin, heb er niet zo heel veel zin in. Zij is wel zwanger ondertussen. Blijf ik lastig vinden. En sinds ze zwanger is hoor ik nog heel weinig van haar. Ze zegt dat ze meeleeft en aan ons denkt, maar ondertussen zie ik haar nooit meer op msn.
    Ze is nu zwanger door kid, haar man is helemaal onvruchtbaar. Dus geweldig voor haar.

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Goedemorgen dames, nou vandaag is mijn nod ipv gisteren. Ik voelde mijn ei 1 dag later dan dat de banner aangaf. Mijn LF is 13 en dat is vandaag. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen. Ik heb nog helemaal geen bruin of bruin/rose verlies, zoals ik normaal al 2 dagen van te voren heb. Mijn onderbroek is nog helemaal schoon. Mijn temp stijgt. Ik ben constant aan het broekloeren. 8) Nerveus word ik er van. Ik hoop zo dat het raak zal zijn na 28 rondes.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alies ik duim voor je

mijn nod is ook vandaag maar temp is nog goed
    dacht gisteren dat ik ongi zou worden omdat ik wat roze had maar dat is ook weer weg

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zuurtje zou leuk zijn als we gelijk zwanger zouden zijn. :)
    Vind je het ook niet frustrerend het wachten?

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    heel frustrerend maarja
    wat doe je eraan? het enige wat we kunnen doen is afwachten

ik ga pas 09.07.09 testen als ik nog niet ongi ben

dat zou wat zijn
    wij samen zwanger en ik net in mijn ronde zonder clomid of andere hormonen

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat zou wel heel mooi zijn idd dat je zo ineens spontaan zwanger zou worden. :)
    Ja je kunt niks anders doen dan wachten. Maar het is voor mij nu extra frustrerend omdat ik normaal 2 a 3 dagen van te voren al weet of ik ongi zal worden of niet. En nu zit ik op de NOD dag en er is nog niks te bekenen. Het is tot morgen afwachten of ik ongi zal worden of niet.

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bij mij daalt 2 dagen van te voren mijn temp en dat is nu nog niet het geval

het worden spannende dagen dus

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ opruimwoede: ik had het vanmorgen met mijn vriend erover toen hij naar bed kwam na zijn nachtdienst. Maar die opruimwoedes herkende hij wel van de pil. Na het stoppen had ik het niet meer meegemaakt.
    Het lijkt wel dat mijn lichaam op zo'n moment niet alleen mijn buik maar mijn hele hoofd en leven wil opruimen.

@ alies: oh wat spannend voor je. Ik duim heel hard! En ook nog eens geen roze gehad.

@ zuurtje: zou helemaal mooi zijn dat je nu zonder hulp toch raak zou hebben. Ook voor jou duim ik heel hard. Wel mooi dat je temp nog zo hoog is.

Dames het is jullie van harte gegund

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Bij mij daalt de temp normaal ook 1 of 2 dagen van te voren en dat is ook nog niet het geval. En nog steeds niks gespot.

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zou het dan toch

spannend

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik hoop het zo. :) Net veegde ik een heel klein beetje witte afscheiding af. Of hoe noem je het.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat kan bij een zwangerschap horen

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Poeh word er alleen maar nerveuzer van. Was het maar morgen. 8)

20. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    Hallo meiden.
    Ben er een tijdje uit geweest, heb in mei een miskraam gehad, nadat we een jaar bezig waren.
    Maar nu zijn we er weer voor aan het gaan, en ben ik weer reuze benieuwd wat de toekomst ons zal brengen.
    Maar weet niet wie er nu nog pendelt en wie ik dus een PB-tje kan sturen. Omdat de site veranderd is, moet ik best nog zoeken...
    Wie kan mij dit vertellen?
    Gr. Joeke

Deel Deze Pagina