Ik stuur je wel een pb hoe ik het doe, Geen specifiek dieet namelijk (dat werkt bij mij niet) Ik ben in totaal bijna 13 kilo kwijt (mijn afvalrace staat in mijn onderschrift) Maar het heeft bij mij helaas niet de gewenste reactie op mijn cyclus ( hij is alleen maar langer geworden)
@ alies: ik heb nog 2 nieuwe pendels: oktober een meisje door BB10 en september een jongen door Angel79
Voor jou maar ff van de vorige pagina teruggehaald: in de lounge staat een topic waarin de lijst met pendeldames staat.
Goedemorgen dames! Alles goed hier? Ik heb vanochtend nog even een digitale clearblue test gedaan. Binnen een minuut verscheen schwanger (jaja ik heb een duitse Clearblue gebruikt ) Gisteren het toch al verteld aan mijn schoonouders. En aan 1 collega, maar die is sinds vandaag toch 3 weken met vakantie dus die kan het toch aan niemand vertellen en het luchte me op dat ik het in ieder geval aan 1 iemand kwijt kon. Hahaha. Vrijdag ga ik het mijn ouders vertellen. De rest van onze familie wachten we nog mee.
@ alies: dubbele bevestiging! jippie! En hier lijkt het erop dat ik eindelijk ongi ga worden. temp was vanmorgen naar beneden gedonderd, dus dan zal het toch wel moeten komen vandaag? Alleen vraag ik me af wanneer ik dan moet gaan bellen naar het zkh, als het vanmorgen of vanmiddag doorbreekt. Ze zijn alleen tussen 14.00 en 16.30 bereikbaar. En laat ik juist dan mijn eerste mindfulness training hebben.
Zethu als de temperatuur keldert kan het ook nog wel 1 dagje langer duren voordat de ongi doorbreekt. Lastig hoor dat je dan net vanmiddag niet kunt bellen mocht je ongi toch doorbreken.
@zethu, jeetje meid je hebt er lang op moeten wachten, maar idd als je temp is gezakt kan het nog 1 dag duren voor je ongi eraan komt. hoeveel dagen na de laatste provera zit je nu? heel veel succes deze ronde met de Clomid!! wat betreft dat afvallen, mijn cyclus wordt er ook niet beter op, zonder meds word ik gewoon nooit ongi.... @alies, lekker die extra bevestiging, geniet ervan! @all, hier inmiddels al 3,3 kilo afgevallen, dus ben op de goeie weg!
Ik zit vandaag op 7 dagen na provera. In de bijsluiter staat 3-7 dagen. Alleen heb ik van iemand gelezen dat die pas na 10 dagen ongi werd. Toen ik dat had gelezen zakte de moed in mijn schoenen. Trouwens vorige cyclus was mijn temp amper gezakt en werd ik al ongi. Dan zou dat vandaag toch ook moeten gebeuren?
Na 28 dagen ben ik weer ongi geworden. Volgens de pendels zal ik volgende maand zwanger raken. Duimen jullie mee?
ik duim met je mee timon. En ik hoop ook dat de pendels het juist hebben. @ hier: nog geen ongi, maar als het vandaag niet komt, dan komt het morgen wel. Ik moet op CD10 prikken, maar als het vandaag of morgen komt valt dat in het weekend. We zien wel. Ik zal zowiezo moeten gaan bellen, dus dan kan ik gelijk vragen.
Ik hoop ook dat de pendels het goed hebben voor je timon. Die van mij klopte geen van alle jammer genoeg. Ben wel weer nieuwe aan het vragen, maar pas 1 antwoord terug. Hopen dat je ongi inderdaad komt zethu. Zeker als je erop zit te wachten duurt het lang.
@Zethu: ik duim voor je dat het vandaag voor je doorzet @Alies: Voelt vast super om nog een keer zo bevestiging te krijgen, dan maakt het niets uit dat die test het in het duits zegt!
Het dringt nog steeds niet helemaal tot me door. Denk dat dat pas komt als ik het hartje straks voor het eerst zal horen. Als alles tenminste goed mag blijven gaan.
@ justfem: tnx voor het duimen. Enne, het heeft geholpen Dus vanmiddag naar het zkh bellen om het door te geven, vragen te stellen en een afspraak voor de hsg maken. Hoe voel je je trouwens? @ alies: Ik kan er niet over meepraten, maar mij lijkt het idd ook wel dat het pas werkelijkheid wordt als je het hartje hoort.
Na lange tijd te proberen te pendelen kan ik het eindelijk ook.Het was in het begin een beetje wazig maar ik merk dat het eindelijk goed gaat. Ik heb echte pendel met een bord dus ik doe het niet met een naalde.Dus voor de gene die gependeld willen worden stuur je naam en je vraag naar mijn pb.Gr angilla