@ Alies: Heerlijk! Geniet ervan. @ Zethu: Wat een klus, maar het resultaat is altijd weer om van te genieten. Ik ben in de tuin bezig geweest. Nieuwe planten gekocht en het fleurt gelijk weer meer op. Dat stoffen kan morgen ook nog...
Ik ga even afscheid nemen, ik kom volgende week weer terug... Ga strax lekker op vakantie! nou ja we vertrekken morgenvroeg pas maar vanavond gaan we al naar vrienden van ons waar we mee op vakantie gaan Iedereen die deze week op vakantie gaat: Veel plezier! Iedereen die rond zijn vruchtbare periode zit: Klus ze en ik duim dat het raak si! Iedereen die er deze week achter komt dat ze zwanger is: Alvast gefeliciteerd Tot snel!
Hallo allemaal, Ik kom gewoon even binnenvallen. Ik had iemand voor mij gevraagd te pendelen en toen kreeg ik niet zo een leuk berichtje. Volgens haar pendel kwam er niks door, ben ik toch wel een beetje van geschrokken. We zijn echt heel erg druk bezig we zijn alweer beland in de negende ronde, dus alweer even bezig. Misschien ben ik nu niet in het juiste onderwerp maar ik wilde het even kwijt. Is er misschien iemand die ook nog voor mij wil pendelen, groetjes lucky.
@ lucky: jee lijkt me erg dat je zo'n berichtje krijgt. Heb je meerdere dames gevraagd te pendelen? Als je het pendellijstje zoekt kan je die vinden in de loung. Daar staat een topic over pendelen
@lucky: Dat zijn geen leuke berichten nee. Hopen dat die pendel niet klopt. Als je een jaar bezig bent mag je naar de huisarts gaan, want er kan altijd wat mis zijn. Maar dan moet je wel een jaar bezig zijn geweest met zwanger worden. Dus nog 3 maanden wachten en dan zal ik toch gaan als het niet gelukt is. En pin je niet teveel vast aan de pendels, is leuk om te kijken of het klopt. Maar mijn vorige pendels zijn allemaal niet uitgekomen (waarvan er 4 al voorbij zijn en de laatste 2 zullen ook niet kloppen.) De andere pendels varieren erg van okt 09, jan 10 en feb 11. Als je de oude lijsten opzoekt zie je ook dat er meer pendels niet kloppen dan wel. Zie het als spelletje. En succes aankomende maanden
Ik heb een tijd terug al een aantal dames een berichtje gestuurd in de lounge en nooit antwoord gekregen, ik weet dat ze heel veel aanvragen krijgen. We wachten het maar af. Groetjes lucky.
ja ik heb afgelopen week ook naar alle dames gestuurd. Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg, en wat het antwoord is.
Ik heb het ook geprobeerd, 1 kon ik niet sturen. Ik heb er nu 2 terug gekregen. Van de rest ook nog niks gehoord. Al weken geleden ook geprobeerd, maar ook geen reactie. Ik zie het wel of ik nog wat krijg. Hebben het inderdaad druk. Kreeg bij 1 reactie dat ze 40 aanvragen had liggen
Hallo meiden, Voor de gene die mij hebben gevraagt om te pendelen morgen zal ik het weer proberen.Ik heb het weekend het wel geprobeerd alleen geen sterke antw.En als ik voor jullie wil pendelen wil ik wel dat het zo sterk mogelijk is. Gr angilla
Ook dat snappen we dat je dat wilt angilla. Ik heb het ook weleens geprobeerd, met een ketting. Maar krijg geen betrouwbaar antwoord. Vind het ook niet erg als het wat langer duurt (hoewel ik hem van jou dezelfde dag nog had vorige week). Maar soms krijg ik helemaal geen antwoord (of niet goed aangekomen misschien). Ook na 2 of 3 weken of nog langer niks gehoord. Succes met verder proberen. En hopen op goede antwoorden.
hey meiden, wil binnenkort ook weer laten pendelen.... @zethu, fijn meis dat je eindelijk kunt starten met de Clomid...succes!! ben helemaal trots op mezelf, ben sinds 4 juli 4,6 kilo kwijt, dus gaat de goeie kant uit.
Zo, dat is flink wat gewicht meid! Ben trots op jou! Ja gisteren met de Clomid begonnen. Vind dat ik lang genoeg gewacht heb.
Ik heb per ongelijk iemand verwijdert die ik nog niet gependeld heb zou die gene mij nog 1x willen mailen ALVAST BEDANKT