Ja, zie de meiden in mijn handtekening. Er zijn er meer en die vind je bij lounge - pendelen. Ik heb ook meerdere meiden een pb gestuurd, maar van onderstaande meiden een reactie gekregen. Erg jammer dat de anderen niet even iets laten weten. Al is het dat ze het druk hebben. Leuk dat jullie weer willen pendelen. Ik heb een pbtje gestuurd.
Zoals het er naar uit ziet kunnen al mijn pendels op rood. Mijn vriend wil geen kinderen meer. Dus ik ga ook stoppen met hier te schrijven. Het doet me allemaal te veel pijn. Op PB zal ik nog wel reageren.
Arme zethu. En je hebt er zoveel moeite voor gedaan om te beginnen. Is hij niet meer om te praten. Mijn man had pas geleden ook een bui dat hij niet wilde. Maar gaan toch weer door. Ik leef met je mee, lijkt me een moeilijke beslissing voor je.
Lieve Zethu, Ik weet niet wat ik zeggen moet. Jeetje meid ! Ik hoop inderdaad zoals zonnetje al zegt, dat het een soort van 'bui' is. Wat moeilijk zeg ! In ieder geval een heeeeeeele dikke lieve knuffel van mij
Jeetje Zethu! Dit is echt niet leuk om te lezen. Ik hoop dat hij nog van gedachten zal veranderen. Ik wens je veel kracht toe en heel veel knuffels.
@ zethu dat meen je niet meid??? balen zeg! HIj is niet om te praten? Misschien als jullie er gewoon even helemaal niet mee bezig zijn hij dan bij draait? Veel sterkte meid! Ik ben weer terug van vakantie en het gaat best goed ben alleen erg misselijk regelmatig maar goed hoort erbij....
Kleintje, Zethu reageert alleen nog op pb. Ik weet dus niet of ze dit nog zal lezen. Wel een binnenkomer voor je. Fijne vakanie gehad?
nou dames, hier nog steeds geen ongi te bekennen. Nu alweer 5 dagen overtijd. Normaal heb ik 2 weken voor mijn ongi pijnlijke borsten, maar tot op heden helemaal niets. Wel nog steeds regelmatig erg misselijk en moe. En een soort drukkende pijn in mijn onderbuik. Zaterdag heerlijk een BBQ gehad, maar een tijdje later werd ik enorm misselijk ! Heb helaas ook alles er weer uitgegooit. Vandaag ook erg veel last van maagzuur, en erg moe. Dit heb ik allemaal nog niet gehad... Wat is een lichaam toch raar he ?? Test was vrijdag nog negatief, maar wacht toch even met een nieuwe test doen. Ben bang om teleurgesteld te worden...
jeetje Zethu, kan er even niet bij.....hoop echt dat hij veranderd van gedachten!! je hebt er zo voor gestreden.... @timon,ik zal deze week proberen te pendelen, maar wil het rustig aan doen.
ik kom even spieken zoveel forums om bij te houden @ zethu..... jeetje schrok wel even van je berichtje heel veel sterkte en ik hoop dat ie nog bijdraait! @ justfem en alies .... WAUWIE allebei zwanger proficiat! (had het nog niet gezien, sorry justfem!)
Nog steeds geen ongi hier, wel nog steeds misselijk en last van maagzuur. ik ga vanmiddag weer testen. Kom net thuis uit mijn nachtdienst, dus ga nu eerst even lekker slapen tot ongeveer 17.00/18.00 uur. Dan is mijn urine ook geconcentreerder. Als de test weer negatief is ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, en dat mijn lichaam me mooi voor de gek houd. Dat houd dan ook in dat mijn cyclus weer als vanouds is. erg onregelmatig dus ! Zit nu alweer op cyclusdag 38
meiden. ik heb vanavond voor dat ik naar mijn werk ging de 2e kruidvattest gedaan, omdat mijn urine van 18.00 erg licht was. En deze was veel geconcentreerder. Ik heb een lichtrose streep !!!! Zou het dan toch !!? Heb hem meegenomen naar mijn werk, en mijn collega's hebben het ook gezien !! Heb op moment weer veel last van maagzuur, krampjes onderin mijn buik en misselijk. Morgen maar nog 1x testen ! Spannend !!!
ik weet het... Ik heb net weer een tet gedaan, en mijn urine was niet heel erg geconcentreerd, maar toch weeeer een licht-rose streepje !!! en duidelijker dan gisteravond ! Probeer het op een foto te zetten maar daar kun je het helaas niet op zien.. Zou ik dan toch ECHT zwanger zijn ???? Ik kan het eigenlijk niet bevatten... Zijn die 2 voor 5 euro testen van KV betrouwbaar ????
ik heb toch even nog 1 test gedaan, en die was ook positief ! Gelijk mijn gynaecoloog gebeld, en die zei dat de testen licht waren omdat het nog pril is. 4 augustus moet ik voor een echo !