wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    dank je kleintje84!! :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Terug van vakantie de post doorgenomen en de brief van het zh zat erbij dat ik al aan de beurt ben voor IUI! Vorige week maandag zijn we pas op de lijst gezet.;) Nu moet mijn ongi morgen of overmorgen doorbreken en dan gelijk bellen. Ik hoef geen medicijnen of prikken voor tijd te ondergaan. Ben errug benieuwd.... zal augustus onze maand zijn?

3. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    lieve meiden,
    ik heb gister mijn 1e echo gehad.
    Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger.
    Precies 1 week korter dan ik dacht.
    Maar dat is goed mogelijk met mijn cyclus.

Het vruchtzakje is 13 mm en ons ukkie 1.3 mm (een stipje nog)
    Voor zover het te zien was, zag het er goed uit.

18 augustus krijg ik weer een echo, en dan hopen we een kloppend hartje te zien ! :) (dan ben ik 7 weken en 5 dagen)
    Ook krijgen we dan te horen wanneer ik ben uitgerekend !
    Spannend !

Ik heb 2 foto's van de echo in mijn album gezet

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat spannend, Kleintje! Gaaf dat je nu al een echo heb gehad. Natuurlijk zie je straks meer, maar toch... Zo even in je album kijken.

Wow, die is echt klein. Leuk joh!

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik mag om half 10 voor mijn 1e echo. Zo spannend!

Een collega van mij is ook zwanger. Dinsdag kwam ik het via een collega achter en gisteren feliciteerden we elkaar, want die collega had het van mij aan haar verteld. Zij is 9 dagen eerder dan ik uitgerekend. Zal mijn chef blij mee zijn als we het gaan vertellen. :D 2 collega's bijna gelijk met zwangerschapsverlof.
    Waarschijnlijk gaan we het volgende week samen vertellen. Ik kan mijn buikje niet veel langer mee verborgen houden, want hij groeit nu al ietsie sneller dan bij mijn 1e.

Wel jammer dat dit topic een beetje dood begint te bloeden.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alies spannend, als het goed is heb je nu je 1ste echo al gehad

idd jammer dat er hier niet veel meer geschreven wordt

als je de lijst nog eens bijwerkt ofzo kan je mijn pendels op rood zetten , heb pas in augustus mijn ei gehad (vermoedelijk gisteren of misschien komt die nog maar ik meen aan mijn temp gisteren te zien)

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo ik ben er weer. Alles was goed. De baby is 2,02 cm op de echo. Staat gelijk aan zo'n 8 wk 4 d. Dus 3 dagen verder dan ik berekend heb. Met de 12 weken echo die ik op 3 september heb, kunnen ze exact zien hoe ver ik ben. Ik houd nu mijn 8 wk 1 d gewoon nog aan.
    Alles was verder goed. Ook het hartje was duidelijk te horen.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een grap dat jullie tegelijk zwanger zijn, Alies. Ik ben erg benieuwd wat de reacties zullen zijn.:D

Gaaf dat je echo goed is verlopen. Altijd erg spannend, he?

Het is zeker jammer dat hier niet veel meer word geschreven. In deze maand zal voor mij duidelijk worden of de 3 pendels het bij het juiste eind hebben. Ik hoop het zo!

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik zei al tegen die collega. Goh dan weet ik ongeveer ook wanneer jullie het toen gedaan hebben. Ze keek me aan. Hahaha.
    Wij zijn ook benieuwd naar de reacties van de collega's. Want van mijn collega verwachten ze het niet meer omdat ze 37 is en had gezegd dat ze geen kids wou. Maar ze had mij wel verteld dat ze het waarschijnlijk wel wou en dat ze rond april toen haar spiraal zou laten verwijderen.

Ik vond het heel spannend. Ik dacht we alleen de echo zouden krijgen. Maar de gyn heeft toch een paar tellen het hartje laten horen. Dat was wel gaaf om te horen. Stelt je gelijk geruster.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat je dit (nog) geheim met elkaar kan delen. Ik kan me voorstellen dat het voor de anderen dan best even verrast zullen zijn dat jouw collega ook zwanger is.

Wat gaaf dat de gyn. jullie hiermee heeft verrast! Een mooi cadeautje, zeg.

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    wat leuk Alies dat jullie samen zwanger zijn ! :)

En heel fijn dat de echo er goed uit zag !
    Dat jullie kleintje maar flink mag groeien ! :D

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het met de dames hier? Het is erg stil.

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het is hier enorm stil. Topic zal vast doodbloeden. Er wordt amper meer gereageerd.
    Maar met mij gaat het goed. Buikje groeit goed. Had vanmiddag er ff een foto bijgepakt om te kijken hoe mijn buikje was rond 13 weken bij mijn 1e. Nou de buik die ik nu heb is net zo groot. Bij een 2e gaat het dus echt super hard.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Grappig dat je vergelijkingsmateriaal erbij hebt gepakt. Lekker dat de kleine zo groeit.

Jammer dat het zo loopt met deze topic.

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik denk dat ik met 9 weken ff een foto ga maken en dan met 13 weken. Dan kan ik het tenminste exact vergelijken. En de volgende is dan met 18 weken.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zet je ze ook in je album?

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Weet ik nog niet. :D Moet ik nog over nadenken.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dan zie ik het wel. Laat je het dan wel weten?

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja hoor. ;)

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    dames ik heb hier een hele tijd niets meer van me laten horen. maar ik wilde jullie ook even op de hoogte brengen van de situatie.

nadat er geuit is geworden dat er van zijn kant uit geen kinderwens meer was hebben we heel veel ruzies gehad en ik wist op een gegeven moment niet meer wat ik met hem aan moest. Ik heb uit wanhoop zijn moeder gebeld en die heeft hem 2 weken geleden in huis genomen. Dit zodat hij kon nadenken over wat hij wilde in onze relatie.
    Vorige week maandag had ik hem een mail gestuurd dat hij beloofd had dat we contact zouden houden, maar dat me opviel dat hij dat niet uit zichzelf deed.
    Hij meldde mij toen dat hij niet meer van me hield, maar nog wel om me gaf.
    Hierdoor ben ik zelf aan het denken geslagen en heb afgelopen donderdag heb ik besloten voor mezelf en mijn kinderwens te kiezen. Vandaag is hij langs geweest en toen bleek dat hij ook geen hoop meer had. Hij heeft een deel van zijn spullen al meegenomen.

Het is een hele moeilijke beslissing geweest en heeft ook de nodige tranen veroorzaakt. Maar ik zal hier overheen moeten komen en verder moeten met mijn leven.

Deel Deze Pagina