zethu meid, wat een vreselijke moeilijke keuze's. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken.
@Zethu: heel veel sterkte! Ik pb-je zometeen nog even, ben nu op mijn werk, dus doe het even in mijn pauze Alvast een knuffel van mij.
Lieve Zethu, wat vreselijk om dit door te moeten maken. Ik wens je heel veel kracht toe en hoop dat je snel alles weer op een rijtje heb. Heel veel knuffels!!!
Even een egoberichtje. Vanmorgen heb ik gebeld met het zh en de aardige dame aan de lijn heeft me veel wijzer gemaakt. Vanaf zondag moet ik elke dag ovutesten gebruiken. Bij dik positief moet ik bellen om een afspraak voor de volgende dag te maken. Ik kreeg het idee dat dit zo'n 2 uur duurt. Klopt dat? Ook weet ik nu dat ze uitgaan van 6 keer IUI (zonder testen of hormonen) en hierna een gesprek met een arts zal plaats vinden. Meestal betekend het dat je doorgaat voor IVF.
hey meiden, hier even een berichtje van mij.... heb afgelopen tijd niet veel meer gereageerd omdat mijn vader vorige week zaterdag is overleden.... @alies, super meid dat het goed gaat met jou en je beebje....vraag je baas volgende week maar om eerst te gaan zitten, hahaha.... @zethu, jeetje meid....ik hoop dat je je rust kan vinden, en iemand tegenkomt die wel graag kindjes wil krijgen....dikke knuffel vor jou!! @justfem, jeetje meid 18 weken alweer.... @kleintje84, fijn dat je al een echo hebt gehad....stelt een aankomende mams weer gerust.... @all, hier aan een afvalrace begonnen, ben nu 10,6 kilo kwijt in 5 weken, moet er nog een aantal kwijt, maar weet waar ik het voor doe.....heb trouwens het idee dat het wel helpt met een eerdere eisprong(die door mijn PCO alleen met Clomid kan worden opgewekt).....
@ luukske Gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte gewenst. Wel erg fijn dat je al 10,6 kg kwijt bent ! Dat gaat best hard ! Heel veel succes met je afvalrace
@Luukske gecondoleerd met je vader. Was hij ziek of is het onverwacht gebeurd? Als je er niet op wilt antwoorden geen probleem. Super zeg dat je al 10,6 kilo bent afgevallen. Ga zo door.
Wat vreselijk! Gecondoleerd. Naast dit nare nieuws ook goed nieuws... super dat je al zoveel bent kwijt geraakt.
@ luukske: heel veel sterkte met dit grote verlies. Maar wel goed dat je zoveel gewicht kwijt bent. @ hier: ik lijk wel in een nachtmerrie te leven. Ik wil er niet te veel over kwijt, want hij weet dat ik nog wel eens hier schrijf. In een PB wil ik wel antwoord geven. Vanmorgen ben ik voor de laatste keer bij de gyn geweest. Ik heb een hele mooie eisprong gehad. Ik had een progesteronwaarde van 66. Als ik ooit nog in de mogelijkheid ben om er voor te gaan, hoef ik maar te bellen en dan kan ik gelijk beginnen. De Clomid 50 zorgt iig voor een goede regeling van mijn cyclus.
Zethu, ik hoop dat je grote wens toch niet heel lang op zich hoeft te wachten. Klinkt gek in jouw nachtmerrie, maar ik duim voor positiviteit. Sterkte, meid!
Ik wacht gewoon af Timon. Eerst dit verwerken. Zal blij zijn als zijn spullen hier weg zijn. Dan kan ik het gaan afsluiten. Want nu kan dat nog niet.
Dat snap ik helemaal. Doe alles in jouw tempo en laat iedereen verder maar lekker kleppen. Toch stuur ik je positiviteit, want daar kun je nooit te weinig van hebben. Dikke knuf.