De enige zorgen die ik op het moment heb is hoe ik het financieel moet redden. Heb vandaag te horen gekregen dat ik de huurtoeslag opnieuw moet aanvragen, er was wat mis gegaan. Dus nog 8 weken wachten tot mijn geld. Als ik dat maar red? En, jullie hebben trouwens toch ook voor mij klaar gestaan toen ik het moeilijk had? Waarom zou ik dat nu niet voor jullie doen, nu ik me beter begin te voelen?
Tjonge Zethu nog 8 weken wachten op geld? Wat doen ze je aan? Kan het niet sneller? Ik hoop voor je dat je die tijd goed kunt overbruggen mocht er niets anders opzitten dan echt die 8 weken te moeten wachten.
Mijn inkomen gaat op dit moment op aan de vaste lasten. Voor de rest leef ik van mijn spaargeld. Daarbij moet ik van UWV nog reisgeld krijgen voor de mindfulness. Morgen daar maar weer achteraan gaan
@ timon Ik duim ook mee !! @ zethu Heb je ondanks alles nog een fijne verjaardag gehad ? Ik vind het knap hoe je je erdoorheen slaat. En het is heel fijn dat je je al iets beter voelt. Jou toekomst zal vast een hele mooie zijn. Vol met liefde en geluk ! @ all Wat is het hier toch stil aan het worden ?? Ik kijk geregelt, maar er komen maar weinig berichten bij....
De enigen die hier nog posten zijn Timon, Zethu, Kleintje84, Zuurtje en ik. Heeeeeeel af en toe komt er nog iemand om een pendel vragen in dit topic.
hey meiden alles goed hier ik heb nu al 2 dagen een hele lichte streep op mijn zwtesten mannetje vond die van vandaag al iets duidelijker dan die van gisteren (en als hij ze ziet wil dat al iets zeggen)
alies waar staat de lijst, kan ik eens kijken wie er voor me augustus gependelt heeft want het ziet er naar uit dat die gelijk krijgt
Zuurtje, dit zou geweldig nieuws zijn. Helaas heb ik mijn 4 pendels voor augustus kunnen verwijderen. Ben ongi geworden en het zh is al gebeld voor de 2e ronde IUI. Jammer maar helaas. We hopen toch snel een kleintje in onze armen te mogen houden. Ik heb al enkele dames wederom om een pendel gevraagd. Kijken wat daaruit komt.
zal de test van gisteren even erop zetten die van vandaag heb ik niet want batterij is leeg van fototoestel momentje foto komt eraan