Kikkert je staat er tussen. Zuurtje ik voel me prima. Niet misselijk alleen 's avonds wat sneller moe en af en toe gevoelige borsten. Voor de rest mag ik niet klagen. Ja en heb natuurlijk vaker honger en 's nachts moet ik er soms nog 1 keer uit om te plassen. Ben tot nu toe maar 2 kilo aangekomen dus dat vind ik wel netjes. Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar in mijn album staat de echofoto van afgelopen donderdag. O ja ik zal z.s.m voor jullie 2 pendelen. Moet eerst ff helpen de goot weer vast te zetten.
De bovenste foto wat je rechts ziet is een lang beentje en een stukje arm. En die 2 witte vlekjes het voetje. Ik heb net ff het filmpje bekeken vandaar dat ik weet wat het is. Tis jammer dat ik het niet kan laten zien. Hij is heel 334 mb dus heel groot.
Ik bedacht me ineens een geniaal idee. Ik heb gewoon weer mijn mijn digitale camera een stukje van het filmpje gefilmd en het via photobucket geupload. Je ziet gelijk aan het begin van het filmpje een handje verschijnen. En een paar tellen het gezichtje. Dat is bijna aan het eind zo rond de 17 secondes. Dan zie je een paar donkere oogkassen. http://s181.photobucket.com/albums/x233/Claudia377/?action=view¤t=Afbeelding001.flv
Wat leuk om het eens op deze wijze te zien. Bedankt, Alies!!!!! Ook dank voor het opschonen van de lijst.
Ik weet niet of het mag... Er staat bij de deur dat filmen en foto's maken niet is toegestaan... maar ik kan het altijd vragen natuurlijk...
@ Alies Mooie foto's van jullie kleine spruit ! En dat filmpje.. wat leuk !!! Een lekker bewegelijk baby-tje Mooi hoor ! @ zuurtje Wat vreselijk jammer meid ! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Het zal een enorme teleurstelling voor jullie zijn ! Dikke knuf voor jullie !!! *KNUFF*
Ik heb het gewoon gevraagd. Nee had ik en ja kon ik krijgen. Ze had er geen probleem mee. Ik zag waar ik moest zijn nergens staan dat het niet mocht. Ik hoop voor je dat ze het toch toelaten.
@ alies: bedankt voor het weghalen van mij! Ik vond het iedere keer zo confronterend om mijn naam er bij te zien terwijl ik er niet meer voor kan gaan. Mss trouwens wel leuk om te pendelen wanneer ik de juiste persoon ga treffen? hihi. Ik ben me iig op het moment aan het verdiepen in de Tarot, als ik me genoeg verdiept heb, wil ik de eerste kaart gaan trekken Spannend.
Denk niet dat het zo verstandig is om te pendelen wanneer je iemand zal ontmoeten. Ga je er denk ik onbewust van in de stress raken als de gependelde periode er aan komt.
Zethu, wat leuk dat je bezig bent met Tarot. Ga je er ook een cursus in volgen? Die leuke man kom je echt wel tegen, maar op het juiste moment. Dus, als je eraan toe bent, ga je helemaal open staan voor leuke contacten en vast dat je hem dan treft. Ik hoop dat een aantal dames die ik een pb heb gestuurd voor een pendel dit binnenkort doorgeven. Zou leuk zijn.
@ Timon: Mss over een tijdje als ik meer geld heb ga ik een cursus volgen. Maar nu nog even niet. Heb het momenteel ook vrij druk met al het huiswerk van de mindfulness.
Met mindfulness leer je niet te kijken naar het verleden of de toekomst, maar naar het moment. Dus het nu. Het is een vorm van cognitieve gedragstherapie (psychotherapie) die herleid is uit het boeddisme.