Zethu heel veel succes met je sollicitatie morgen. Ik duim voor je dat je het zult worden. Zuurtje succes in de volgende ronde. Hopelijk zal het raak zijn. Jaja tjonge 14 weken al weer. Gaat nu wel hard. Heb al echt een buikje. Op het werk zeggen ze ook al vaker dat ik al een goed zichtbaar buikje heb. Sommige vrouwen moeten af en toe ff voelen. Zal toch 1 of andere aantrekkingskracht hebben zo'n zwanger bol buikje. Ik moet nu wel regelmatiger wat eten. Gisteren at ik iets te laat wat op het werk en had de hele middag last van mijn maag. 's avond kwam het gas los nadat de boel weer begon te werken. 8) Maar wat voelt dat vervelend. Maandag nog ff het hartje gehoort. Ik heb de angelsounds vandaag ff aan mijn collega meegegeven die 1 week verder is dan ik. Kan zij ook even zelf proberen of ze het hartje kan horen.
Ja echt wel. Vooral als ik dus ff helemaal geen last van kwaaltjes hebt zoals gevoelige (.)(.). Dan wil ik toch ff weten de kleine spruit nog aanwezig is. Zodra ik het stoomtreintje geluid weer hoor van het hartje ben ik weer gerustgesteld.
Ik durf dat dus nooit he, voelen aan het zwangere buik. Ik zit wel constant naar de buik te kijken als ik het weet (of zie)
Het zijn tot nu toe 2 collega's geweest die ff moesten voelen. Voor de rest gelukkig niet. Maar ja het gaat dan ook zo plotseling dat je er niet op voorbereid bent. En om er dan wat van te zeggen. Ach ja dan laat ik ze maar ff. Als zij er blij mee zijn ff aan zo'n buikje te voelen. Gelukkig kan het maar tot half februari, want dan ga ik met zwangerschapsverlof. En dan heb ik weer rust van die voelende dames.
Even ego! Gesprek ging goed voor mijn gevoel Lijkt me een heerlijke, maar pittige baan. Er zijn nog 27 andere gegadigden, en dat kunnen ze dus niet in 1 middag afhandelen. Daarom gaan ze de 28ste verder. En die dag proberen ze ook de knoop door te hakken.
Zal ik ook nog even wat zeggen? Tis hier idd super rustig. Alles goed met de dames?? Iemand nog wat van Justfem gehoord?
hey meiden idd rustig hier hier gaat alles goed de zieken zijn weer beter en ik ik ben heel moe maar dat zal wel van de pijnstillers komen
Ik kom maar weer eens een berichtje schrijven. Tis hier zo stil ! Ik voel me hondsberoerd ! Heb een flinke griep te pakken, met alles erop en eraan. Hoop dat het niet te lang duurt, want leuk is anders ! Maar ook wat leuks vandaag... Ik heb een nieuwe laptop gekregen van mijn mannetje. Mijn oude laptop had een flinke inktvlek in het scherm, dus moest daar steeds omheen hihi Hoe is het met de andere dames hier ??
Das balen Kleintje dat je de griep hebt. Het heerst momenteel ook. Maar verder gaat alles met ukkie goed? Hier gaat alles goed. Alweer 15 weken en 1 dag zwanger. De tijd gaat toch wel redelijk snel. Vanavond ff naar een tv gekeken. We willen een led lcd tv kopen. Verbruikt maar 60 watt. Gelijk ook ff wat broeken gepast bij een babyzaak van mama licious. Heb ze daar niet gekocht want op internet kan ik ze veel goedkoper kopen. Moest alleen ff weten hoe sommige modellen zaten.
Ik ben er ook nog!!!!! Kleintje, zo grieperig zijn is niet prettig. Nu weer beterder? Kop op, Zuurtje. Hopelijk gaat het snel beter met je. Wij zijn gisteren met mijn ouders naar de dierentuin geweest. Een gezellig dagje uit. Ik wil jullie even wat voorleggen. Heb namelijk allerlei tekens en ben benieuwd naar jullie mening. 1. Dinsdag (inseminatie) trok ik de kaart 'zwanger zijn' 2. Vrijdag keken 2 mensen direct naar mijn buik, terwijl ze het anders niet doen 3. Zaterdag en zondag steeds plassen zonder dat ik meer dronk 4. Gisteren trok ik weer de kaart 'zwanger zijn' en zag veel dikke buiken, terwijl dat lang niet meer zo erg is geweest
@ kleintje84: balen dat je ziek bent zeg! Maar wat lief van je mannetje! @ Timon: ik weet niet wat dat te zeggen heeft met die kaarten. Ik kan iig wel zeggen dat ik iedere dag mijn tarot dagkaart trek op mijn hyves-pagina, en dat ik de laatste tijd echt heel positieve kaarten trek!