nee,vandaag nog steeds niet beter. Maar gelukkig heb ik de angelsound,dus gisteravond even geluisterd of alles goed is met de kleine uk. Maar hartje klopt nog steeds even mooi, zelfs duidelijker als eerst !
Ik mag van mezelf 2x in de week luisteren Op Maandag en op Donderdag. Omdat er veel verschillende meningen zijn of het wel of niet schadelijk is, mag ik van mezelf niet elke dag luisteren. Al zou ik wel willen.... Hihi
Hahaha mijn handen jeuken soms ook om nog een keer te luisteren. Vooral om dat ik nu in een periode zit dat ik soms helemaal geen kwaaltjes heb. Vanavond ff weer luisteren.
Oh meiden, Ik ben net ten huwelijk gevraagd door mijn mannetje ! En heb een hele mooie gouden ketting gekregen met een gouden hanger. We hadden al besproken samen om te gaan trouwen, maar dit was wel extra leuk !
Kleintje, van harte gefeliciteerd met dit aanzoek! Hebben jullie al een datum? Zuurtje, mijn NOD is 30 september. Dus nog een halve week wachten. Zethu, ik trek Medicijnkaarten (tarot met dieren) waarin ook lege schilden zitten die je zelf kan invullen. Op eentje staat 'zwanger zijn'.
PENDELLIJST 2008 Augustus tm december 453 foute pendels, 157 goed. 2009 Januari tm juli 496 foute pendels, 89 goed. zie pagia 375 voor de complete lijst. AUGUSTUS chipske - zwanger van een meisje (door alies05) kleintje88 - zwanger van een meisje normale bevalling (door moppie 1279) - zwanger van een jongen pos. test sept (claartje30) liesben - zwanger van een meisje (door Femmy) - zwanger van een jongen (door Lilliby) mau - zwanger van een jongen (door 8samantha8 ) Timon - zwanger van een meisje (door Naliey en Justfem) - zwanger van een jongen (door Angel79) pampapilio - zwanger van een meisje (door Supernanny) zuurtje - zwanger van een meisje (door Alies05) SEPTEMBER daantje - zwanger van een meisje (door 8samantha8 ) done - zwanger van een jongen (door julied) liAnn - zwanger van een jongen (door Femmy) loutjelou - zwanger van een jongen (door Femmy) Timon - zwanger van een jongen (door Leeuwtje83) zuurtje - zwanger van een meisje (door Justfem) OKTOBER chipske - zwanger van een jongen (door hellen1971 en Caruli) kikkert - zwanger van een meisje (zelf, iemand v/e ander forum) - zwanger van een jongen (door nessy en Alies05) kleintje84 - zwanger van een jongen (door Caruli, Knippy) supernanny - zwanger van een meisje (door risje en done) veroniQue86 - zwanger van een jongen (door Alies05) wops - zwanger van een jongen (door hellen1971) zuurtje - zwanger van een 2 jongen (zelf) NOVEMBER knippy - zwanger van een meisje bevallen rond 15 aug 2010 (door risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Caruli, Claire85) zuurtje - zwanger van een meisje (door Kikkert) DECEMBER deke - zwanger van een jongen (door Risje) veroniQue86 - zwanger van een meisje (door Supernanny, Knippy, zelf) 2010 kikkert - januari zwanger van een jonge (door Zuurtje) ladyjoey - januari zwanger van een meisje (door Bootsy) loutjelou - januari zwanger van een jongen (door Naliey) saz667 - januari zwanger van een meisje (door risje) lisa1983 - februari zwanger van een ? supernanny - februari zwanger van een meisje (door alecia) veroniQue86 - maart zwanger van een meisje (door 8samantha8) Dazwa - April zwanger van een tweeling zuurtje - april zwanger van een jongen (door Muppet80) bloempje1983 - mei zwanger van een jongen (door Risje) Kikkert - augustus zwanger van een meisje (iemand v/e ander forum) chipske - oktober zwanger van een meisje (door knippy) saz667 - oktober zwanger van een jongen (alecia) Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) romie - 2010 zwanger van een 2ling (door Alies05) 2011 kleintje84 - juni zwanger van een jongen (door ladyjoey) knippy - zwanger van een meisje (door 8samantha8 ) 246 goede pendels 952 foute pendels Hier is de link waar je kunt zien wie er nog pendelen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/15900-pendelen.html Ik (Alies05) werk de lijst elke keer bij, dus wijzigingen of aanvullingen gewoon in het topic zetten en ik zorg dat ze in de lijst komen te staan. Zo de lijst is weer geupdate. En de lijst wordt al korter.
Hihihi, hoe lang duurt 'ie? De maand september is bijna voorbij en ik mag dus bijna testen of ongi worden.
*vang vang vang* Ik hoop het zo..... Vanmiddag even een dipje. Tranen gelaten tijdens schoonmaken. 'Waarom mag het nu nog niet zo zijn?' Waarom juist tijdens het schoonmaken??????