Komt denk ik omdat je nod er aan zit te komen. Dan slaan je hormonen wat op hol en raak je aan het poetsen. En je kunt dan ook wat emotioneler zijn. Had ik tenminste altijd vlak voor NOD. Nu is het poetsen nog erger. Gisteren bij onze ponies op een braakliggend stukje het mest weggehaald samen met mijn vriend. Met een gewone hark heb ik het hele vlak nog aan zitten te harken. Doe ik normaal niet hoor. Hoezo zwanger? 8)
Ik heb normaal geen last van gekke dingen voor mijn NOD. Dat schoonmaken moest weer gebeuren en nu mijn man weg was had ik mooi het rijk alleen. Maarja, dan zoiets ertussen door. Die tranen zijn wel redelijk nieuw.
Hoe lang zijn jullie nu bezig dan voor een beeb? Kan natuurlijk ook zijn dat als je al een tijdje bezig bent, dat je het op sommige momenten ook even niet trekt. Had ik ook af en toe.
Wij zijn nu zo'n 20 maanden bezig, maar een jaar eerder al gestopt met de pil. Ik heb weinig last van de heftige emoties zoals ik ze veel op deze site tegenkom. Gelukkig maar, want dan zou ik vast geen leven meer hebben. Toen ik wel in die achtbaan leek te komen heb ik gezegd dat onze kinderwens immens groot is, maar dat ik de emoties klein wilde houden. Vanaf dat moment zag ik minder dikke buiken en kinderwagens. Sinds kort zie ik wel alle dikke buiken en kinderwagens. Zeg dat iets? Ik weet het niet meer.
Bij ons heeft het 23 maanden geduurd. Ik had ook niet heftige emoties. Maar regelmatig soms een baalsysteem van waarom lukt het nou niet en bij een ander wel. Bij de 1e was het na 6,5 maand raak. Onbewust zul je er toch nog meer bezig zijn. Pas na ons intake gesprek met de gyn leek het of ik relaxter was op 1 of andere manier. En toen 2 weken later was het ineens toch nog spontaan raak. Snap er nog steeds niks van. Misschien dat je weer even een vlaag hebt van het enorme verlangen naar een beeb. En dat je je ei niet kwijt kon omdat je man er niet is om je verhaal aan te horen? Ik had ook met vlagen dat als ik ineens een zwangere vrouw zag dat ik ineens ook echt zwanger wou zijn. Dat ik er ook zo bij wou lopen. Het leven gaat met ups en downs. Hopelijk kom je er gauw weer bovenop.
Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn. Anders moeten we door naar waarschijnlijk IVF. Ik zie eigenlijk op tegen dat spuiten en extra gedoe. *pfffff*
Dan kan dat ook wel meespelen. Dat je nu eigenlijk aan het einde van de 'normale' kansen zit en dat je dan echt de mmm in gaat. Ik zag er ook tegenop tegen alle onderzoeken die zouden komen. Ik had dus half juni ook echt nog tot eind augustus tot de mmm zou beginnen. Dan gaat de tijd toch echt tikken en blijf je hopen dat het toch niet zo ver zal komen met die onderzoeken. Ik duim voor je dat het deze maand raak zal zijn.
Mijn NOD is 30 september. Heel snel al. We moeten nog eten en mijn man wil wel gaan koken, want ik zie er zo moe uit. Ik voel me niet zodanig, maar goed. De lieverd.
Oeh spannend!!! Nog 3 daagjes. Hoop echt voor je dat het raak zal zijn. Eet smakelijk! Je man zorgt goed voor je.
Dat zal dan wat worden mocht je zwanger raken. Mijn vent is normaal ook al zorgzaam maar nu nog erger. Heerlijk!
Ik ga een vaag vermoeden krijgen dat ik over enkele dagen ongi zal worden. Ik wil juist zwanger raken, dus please.....
@ Timon: ik duim heel hard voor je dat je nu zwanger bent! Dan hoef je het hele ivf-traject niet te doorstaan. Vandaag voor mij ook een spannende dag. Vandaag worden weer sollicitatie-gesprekken gevoerd en ze zouden proberen vandaag de knoop door te hakken. Ben zo benieuwd.
Tnx. Ik heb trouwens strax een afspraak met een medium. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft. Ik ben waarschijnlijk tussen de middag weer hierop zp. Dus waarschijnlijk kom ik het dan wel ff vertellen.