Wij hebben dus wel belasting aftrek van onze hypotheek omdat we beide in Nederland werken. Dus daar hebben we mazzel mee. En onze ziektenkostenpremie betalen we ook in Nederland. Wij hebben een klein vrijstaand huisje van zo'n 90 a 100 m2 en een totaal perceel van zo'n 3700 m2. Dus lekker de ruimte.
Ja oké maar wij gaan echt helemaal naar Duitsland. Werk, school, wonen enz enz dus ja. Maar er zijn ook een hoop pluspunten bv de kinderbijslag is 3x zo hoog als hier en de lasten over mijn mans salaris gaat van de max van 52% in nederland naar 30% in Duitsland omdat hij een gezin heeft. Wij zijn opzoek naar een huis tot 200.000 euro nou dan heb je gewoon en villa daar. Maar dat hoeft niet wand dat moet ik allemaal poetsen hahahaha
Even een krabbel. Vaak is de vraag; 'Waarom ben ik nog niet zwanger?' Deze voelt erg gesloten aan. Alsof je geen kant opkan. Formuleer de vraag anders; 'Hoe kan het dat ik nog niet zwanger ben?' of 'Hoe kan ik toch zwanger raken?' Deze voelt open waardoor er genoeg ruimte is om een antwoord te ontvangen.
Gesprek ging goed. Het is nu afwachten of ik door ben naar de volgende ronde. Verwacht daar vandaag of morgen iets van te horen. (denk eerder morgen) oh, ik zal het hier ook maar ff laten weten. Ben afgelopen zaterdag bij Mr. Utrecht geweest. Het was heel gezellig! mijn gevoelens naar hem zijn alleen maar sterker geworden. Echter hij is nog absoluut niet toe aan een nieuwe relatie. Zijn ex is op dit moment bij hem om haar laatste spullen op te halen.
Kutzooi, krijg net een mail dat ik niet door ben naar de tweede sollicitatie-ronde. Alleen als ze er met deze 2 mensen niet uitkomen hoor ik nog wat
zethu sorry maar wat voor baan zoek je? en wat is je reistijd sittard is dat ver van breda etc? heb namelijk bij mij een vacature openstaan
Denk een uurtje of 2,5 enkele reis. dus erg verg. Ik zoek trouwens werk in het laboratoriumwezen. Mijn voorkeur gaat uit naar ziekenhuislab ivm opleiding. Of Research ivm ervaring. Maar ik krijg de kans dus niet om ervaring op te doen. prikdienst of poli-assistente zou ik ook nog kunnen doen ivm ervaring.
Ik heb momenteel mijn reisgrens bij Eindhoven en Venlo liggen. En dan ben ik ook behoorlijk lang onderweg moet ik zeggen! Eindhoven een uur, Venlo 3 kwartier. Heb zelfs enkele sollicitaties in België nog lopen (als ze tenminste reageren...)
Fijn dat de ontmoeting goed is verlopen. Misschien kun je een vriendschappelijke basis opbouwen. Heb je trouwens nog leugens gehad?
@ Timon: geen leugens meer nee. Ik zag aan hem dat hij eerlijk was. Het is toch anders als je elkaar ziet he. Maar ook nog zo emotioneel vw de breuk met zijn ex. zij is gister haar laatste spullen komen halen (een half jaar na de breuk pas!) soll voelt niet meer als reservebank, maar als regelrechte afwijzing. Dus ik ga vrolijk weer verder... Al had ik er gister wel flink de balen in hoor!
Je mag toch ook flink balen. Even heftig balen en dan weer door. Heel goed van je. Wel erg laat om spullen op te komen halen. Het is nu waarschijnlijk wel gebeurd en kan hij herstellen van deze breuk.
@ Timon: Ga vanmiddag weer brieven schrijven. Heb er door alle drukte met vrijwilligerswerk helemaal geen tijd voor gehad. Eigenlijk best slecht van me. De spullen zijn idd door zijn ex opgehaald. En hij heeft nog flinke ruzie met d'r gehad. Ik had zelf ook een enorm kut-humeur door de afwijzing, dus we hadden bijna ruzie. Niet leuk dus. Maar het is inmiddels uitgepraat en we zijn weer gezellig aan de babbel geraakt. Hij heeft nu iig wel het gevoel verder te kunnen met zijn leven. En hij klinkt ook weer een stuk positiever moet ik zeggen.
Blij dat jullie weer op de gezellige toer zijn. Het is niet leuk om afgewezen te worden en ik kan me voorstellen dat je er een pestbui van kan hebben. Ik duim voor je dat je snel een leuke baan zal vinden.