Durf het bijna niet te vragen. maarre... mocht je ergens een keertje tijd hebben(als je postvak leeg is ) wil je dan voor mij ook een keertje pendelen?
ach wat is een dagje op een mensenleven he Moet ik je nog even pb-en of heb je verder geen gegevens nodig?
Nou, wat een hoop nieuwe berichtjes alweer. Maar helaas van mijn kant slecht nieuws: Klopt helemaal niks van... Niet zwanger, dus ook niet van een meisje, en ook niet uitgerekend in juni, en ook niet in totaal 1 kind (hoi hoi, dat vond ik nl geen leuk nieuws). We blijven lekker doorproberen...
hallo allemaal ik ben nieuw en vind het wel leuk om me bij jullie aan te sluiten! heb wat gelezen over pendelen lijkt me wel leuk! wij zijn bezig voor ons tweede wondertje en zijn inmiddels in de medische molen beland! we hebben een zoontje van bijna 18 maanden....... gr miranda
ik heb een vraagje kan er ook gependeld worden als je al zwanger bent? wil wel weten wat de pendel zeg,over het geslacht,en de datum dat ik zou bevallen. groetjes tamara
Ja hoor je kunt ook laten pendelen als je zwanger bent. Als het goed is zal de pendel ook aangeven dat je zwanger bent.
Hoi hoi iedereen Ik ben 31 weken zwanger maar het lijkt mij wel leuk om te laten pendelen op welke datum ik ga bevallen enz. Weten jullie hoe dit verder in zijn werk gaat en bij wie ik dan moet zijn? Groetjes Greta
Goeiemorgen allemaal, Ik wilde even laten weten dat ik zwanger ben. Mijn pendel heeft dus gelijk gekregen. Nu nog afwachten of het een meisje word (een jongen is ook goed hoor) Ben echt helemaal gelukkig nu! Iedereen een fijne dag Liefs Lies
Er kan een poging gewaagd worden wanneer je zult bevallen, maar ik denk dat de kans klein is dat de pendel de goede dag aan zal geven.