Ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat hij idd wel gevoelens voor me heeft. Maar hij kan er niet mee overweg, omdat hij nog zo met zijn ex zit Hij is gisteren ook heel vroeg al weer terug naar huis gegaan daardoor. Best wel jammer. En doordat ik me daar even heel onzeker door voelde heb ik ruzie gekregen met een vriendin. Ze kon alleen maar negatief over hem praten. En schijnbaar had ze niet verwacht dat ik daar tegenin zou gaan, want ze bleef er over bezig terwijl ik haar gezegd had er met haar dan maar niet meer er over te praten. Erg lullig.
blijkbaar wel ja. Heb het gisteren ook heel moeilijk gehad. Vooral vw die vriendin die zo deed. Ben nog helemaal uit mijn doen daardoor...
hopelijk betert het vlug en kunnen jullie samen verder ja en die vriendin moet toch eens hoognodig leren luisteren
o oky jammer heb al twee pendels staan dat ik dec09/jan 10 zwanger ben van een jongen maar ik was benieuwd wanneer ik kon testen volgens de pendel dus vandaar dat ik het je vroeg
Jeeej na 3 weken eindelijk de trouwringen weer teruggekregen met de goede datum er op. Bij mij is 2010 wel iets hoger gegraveerd dan het voorste deel, maar ach tis toch maar aan de binnenkant.
In het onderdeel 'Zwanger worden' staat helemaal bovenaan een pendeltopic. Daar kun je namen van meiden vinden die nog pendelen. Maar sommige meiden die nog openstaan in de lijst die nog zouden pendelen, reageren niet terug.
Als je gependeld wilt worden, moet je eens kijken bij zwanger worden.... bovenaan staat pendelen, daar vind je de dames die pendelen. Die kun je dan een persoonlijk bericht sturen met je volledige naam en geboortedatum, en je vraag natuurlijk!