bij mij beide idd zeflde antwoord met laten zakken en zonder laten zakken. ben benieuwd of jou antwoorden gaan kloppen deze week roeltje
mar ik had het maandag toch ff uitgeprobeerd samen met mijn vriend maar ik dacht ach wat een onzin maar kijk maar in mn album het naaldje draaide rond toen ik vroeg ben ik zwanger (rond was ja) dus of het is toeval of het kan liefs
haha hoop t ook.... ben alleen zo bang dat ie geen gelijk heeft haha... kzie het wel... zou wel mooi zijn.. mag niet klagen hoor, is pas de eerste ronde...
het zou idd heel mooi zijn...ik zit nu in rond 68..dus zou het super vinden als die pendel gelijk zou gaan krijgen
hahah dank je en debsje ik hoop het voor je ronde 68 is niet niks het is je gegund hoor het is iedereen gegund ik duim voor jullie allenmaal liefs ancie
het feit dat jou pendel gelijk heeft geeft weer hoop voor de rest van de lijst he hihihi nu roeltje nog zover krijgen dat ze testen gaat
roeltje ? de testen roeppen je ! ik hoor ze hier helemaal hehehehe ben niet gemeen hoor ahhhh joh wat maakt een testje nou uit nee heb je ja ken je krijgen hahaha 1 testje wat is dat nou (hahah dat had ik in mn hoofd)
ik heb het dus nogmaals gedaan zonder te laten zakken en kwam hetzelfde uit dus dat maakt niks uit ik heb het net mijn vriendin ook nog even bij mij laten doen en niet gezegd wat mijn uitkomsen waren en zij kreeg voor mij precies dezefde antwoorden appart he hahaha nou we zullen zien of k ben 2 maand zwanger ben liefs patty
Gefeliciteerd ANCIE! Jij geeft ons allemaal terug een beetje hoop! De pendel had toch gelijk bij jou! Roeltje; TESTEN! Je houd ons in spanning! ik hoop echt dat de pendel klopt! Mijn man wilt ook maar 2 kinderen maar de pendel zegt al jaren lang jongen-meisje-jongen. De eerste jongen is er al, nu de rest nog! Ik heb altijd gezegd dat ik er 3 wil! Dus duim duim duim. bij mij blijven alle antwoorden op alle vragen hetzelfde. De pendel wijkt er niet meer vanaf! DUIM DUIM DUIM DUIM
ik pendel ook al een tijdje en ik zou in oktober zwanger worden van een meisje. ook iemand anders die voor me had gependeld kwam uit op hetzelfde resultaat. die andere persoon heeft dit wel eerder voor me gedaan dan ik voor mezelf.
zuurtje durf het bijna niet te vragen maar kan het voor mij ook? ik merk dat het naaldje bij mij draait waarik wil dat hij heen gaat dus dschiet niet op.. ik wil alleen weten ben ik zwanger.. ik heb zo geklust pfff. haha